https://eitaa.com/acception/1779
خاله ادرین😭😭 چرا انقدر عالی نوشتی😭 چرا من گریه هام بند نمیان😭😭 اینجاش(ولی وای اگر غمگین باشید، شما غمگین باشید نفسم میگیرد پژمرده میشوم و میمیرم) 🛐🛐🛐😭😭😭
#هیناتا
-
وای قربونت برم خاله گریه نکن 😭❤️🔥❤️🔥✨
https://eitaa.com/acception/1786
خوبینننن؟ پس منم بهتون میگم خاله ادرینننن😻🎀 به به چه زیبا و شاعرانه✨✨
#هیناتا
(دوساعت دنبال ناشناست بودم😃😂)
-
گیلیگیلی
(پیامه مال خیلییی وقت پیشه، الان دیگه خالهی هیناتا هم هستم 😭✨❤️🔥)
گذاشتمش تو بیو یه مدت پیش 😂
خودمم پیداش نمیکرد-
https://eitaa.com/acception/1795
وای خاله ادریننن بیا بغلممممم😻😭🫂
#هیناتا
-
😭😭✨✨❤️🔥❤️🔥🫂 تصدقت خاله
https://eitaa.com/acception/1785
ندخلعیخر ایخفخرخر لبخیفرخلندعبا😭😭😭💗💗💗
(جفتش طعمای مورد علاقه امه😭✨)
#little_M
-
پیدسسوسووسوس منم خیلی دوستشون دارم، گرچه انگار بهم نمیخورن ولی کنار هم خیلی خوشمزه میشن 😭
https://eitaa.com/acception/1798
وطنییوحق یمقوجقکبنق ینقویحقجیق ینیویجقویمفتین😭😭😭✨✨✨ با این حرفات بیشتر علشق نامه ات شدم😭😭😭✨✨✨
#little_M
-
نژیدسمسوسمسسم 😭😭✨✨❤️🔥
قربونت بشم 😭
https://eitaa.com/khialat_mahal
حمایت میکنید؟
-
اومده بودم پیشت جانکم ولی یهویی کانالت پرید، خودت پاکش کردی؟ 😭
https://eitaa.com/acception/1818
خاله ادرین😭😭 این نامه را با پوست و گوشت و استخوانم درک کردم و گریستم😭 چیزی عزیز تر از هم خانه و هم زبان است؟ 😭😭 این تیکه🛐🛐🛐 ب تمام این نامه هات باید تبدیل بشن به یه کتاب باید تا قرن ها موندگار بشن اینا شاهکارن و سزوارا هزاران بار و هزاران سال خواندن
#هیناتا
-
😭✨ وای تصدقت بشم خاله
(ذوق مرگ-)
سمتتدسنسنسنسسمسکسکس🛐✨
شما خودت هم شاهکار مینویسی جانکم 😭
هانا یه چنل هست، میتونی اونجا درخواست ادمین شدن بدی و نامههات رو بذاری تو اون چنل، لینکش رو برات بفرستم؟ خیلی خوب میشه آدمهای بیشتری نامههات رو بخونن
-
میخوای لینکش رو بده ولی فکر نکنم الان انجامش بدم 🥲