https://eitaa.com/acception/1798
وطنییوحق یمقوجقکبنق ینقویحقجیق ینیویجقویمفتین😭😭😭✨✨✨ با این حرفات بیشتر علشق نامه ات شدم😭😭😭✨✨✨
#little_M
-
نژیدسمسوسمسسم 😭😭✨✨❤️🔥
قربونت بشم 😭
https://eitaa.com/khialat_mahal
حمایت میکنید؟
-
اومده بودم پیشت جانکم ولی یهویی کانالت پرید، خودت پاکش کردی؟ 😭
https://eitaa.com/acception/1818
خاله ادرین😭😭 این نامه را با پوست و گوشت و استخوانم درک کردم و گریستم😭 چیزی عزیز تر از هم خانه و هم زبان است؟ 😭😭 این تیکه🛐🛐🛐 ب تمام این نامه هات باید تبدیل بشن به یه کتاب باید تا قرن ها موندگار بشن اینا شاهکارن و سزوارا هزاران بار و هزاران سال خواندن
#هیناتا
-
😭✨ وای تصدقت بشم خاله
(ذوق مرگ-)
سمتتدسنسنسنسسمسکسکس🛐✨
شما خودت هم شاهکار مینویسی جانکم 😭
هانا یه چنل هست، میتونی اونجا درخواست ادمین شدن بدی و نامههات رو بذاری تو اون چنل، لینکش رو برات بفرستم؟ خیلی خوب میشه آدمهای بیشتری نامههات رو بخونن
-
میخوای لینکش رو بده ولی فکر نکنم الان انجامش بدم 🥲
https://eitaa.com/acception/1818
اسم ایران که میاد قلبم تند میزنه. میگن امنیت داره. میگن ابرقدرت منطقه است. میگن رتبه یک فلان و فلانه. میگن کشور چهار فصله. میگن... اما من میگم ایرانه. من واسه دوست داشتنش دلیلی ندارم. دلیلی هم نمیخوام. مگه ایران بودنش کافی نیست؟ مگه اینکه من اولین قدم های کودکی ام رو اینجا برداشتم کافی نیست؟ مگه اینکه خون من با قنات هاش یکیه کافی نیست؟ اینجا کشور منه. وطن منه! مگه باید دوست داشتنی باشه؟ ولو اینکه ایران من پرستیدنیه! ولی حتی اگه هیچی هم نداشته باشه، زیبا نباشه، قوی نباشه، خوب و بینظیر نباشه بازم مال منه. من عوضش نمیکنم. میمونم تا درستش کنم. میمونم تا همونجوری که اون منو سال ها پرورش داد باعث پیشرفتش بشم. این ایران منه. که بینظیره. پرستیدنیه. زیباست. پر از دانشه. پر از تاریخه. پر از هنره. پر از اسطوره است. پر از عشقه! ایران من، معشوقه ایه که مطمئنم قلب سنگی ام هیچوقت از تپیدن براش نمی ایسته. ایران من معشوقه ایه که مطمئنم تا وقتی جون دارم عاشقش میمونم. و این ایران، ایران ماست:)
#little_M
-
قلب سنگی چرا؟ تو قلبت از طلاست 😭
https://eitaa.com/acception/1831
ای جانم😂✨ یاد یه بزرگواری افتادم🌝 با سیلوانا که راه میری یهو میبینی خیلی رندوم وایساده دیگه نمیاد. نگاش که میکنی میبینی داره به بالا نگاه میکنه و از چشاش اکلیل میپاچه. نگو توت دیده...
#little_M
-
وای الهی 😂😂😭😭✨✨✨✨
اسمتو دوست دارم هانا دلم میخواد همیشه بگمش اسم بچمو قراره هانا بزارم ولی باباش همش مخالفت میکنه باهام، باباش لجبازه🥲
-
نمیدونم دمپایی بردارم تهدید کنم چون میدونم کی هستی، یا با مهربونی بگم اینکارو نکن و وانمود کنم نمیشناسمت- 😭😂
ولی هنوزم مخالف-