eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
908 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/acception/1818 خاله ادرین😭😭 این نامه را با پوست و گوشت و استخوانم درک کردم و گریستم😭 چیزی عزیز تر از هم خانه و هم زبان است؟ 😭😭 این تیکه🛐🛐🛐 ب تمام این نامه هات باید تبدیل بشن به یه کتاب باید تا قرن ها موندگار بشن اینا شاهکارن و سزوارا هزاران بار و هزاران سال خواندن - 😭✨ وای تصدقت بشم خاله (ذوق مرگ-) سمتتدسنسنسنسسمسکسکس🛐✨ شما خودت هم شاهکار می‌نویسی جانکم 😭
هانا یه چنل هست، میتونی اونجا درخواست ادمین شدن بدی و نامه‌هات رو بذاری تو اون چنل، لینکش رو برات بفرستم؟ خیلی خوب میشه آدم‌های بیشتری نامه‌هات رو بخونن - می‌خوای لینکش رو بده ولی فکر نکنم الان انجامش بدم 🥲
https://eitaa.com/acception/1818 اسم ایران که میاد قلبم تند میزنه. میگن امنیت داره. میگن ابرقدرت منطقه است. میگن رتبه یک فلان و فلانه. میگن کشور چهار فصله. میگن... اما من میگم ایرانه. من واسه دوست داشتنش دلیلی ندارم. دلیلی هم نمیخوام. مگه ایران بودنش کافی نیست؟ مگه اینکه من اولین قدم های کودکی ام رو اینجا برداشتم کافی نیست؟ مگه اینکه خون من با قنات هاش یکیه کافی نیست؟ اینجا کشور منه. وطن منه! مگه باید دوست داشتنی باشه؟ ولو اینکه ایران من پرستیدنیه! ولی حتی اگه هیچی هم نداشته باشه، زیبا نباشه، قوی نباشه، خوب و بینظیر نباشه بازم مال منه. من عوضش نمیکنم. میمونم تا درستش کنم. میمونم تا همونجوری که اون منو سال ها پرورش داد باعث پیشرفتش بشم. این ایران منه. که بینظیره. پرستیدنیه. زیباست. پر از دانشه. پر از تاریخه. پر از هنره. پر از اسطوره است. پر از عشقه! ایران من، معشوقه ایه که مطمئنم قلب سنگی ام هیچوقت از تپیدن براش نمی ایسته. ایران من معشوقه ایه که مطمئنم تا وقتی جون دارم عاشقش میمونم. و این ایران، ایران ماست:) - ‌قلب سنگی چرا؟ تو قلبت از طلاست 😭
«مگه ایران بودنش کافی نیست؟»
🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
https://eitaa.com/acception/1831 ای جانم😂✨ یاد یه بزرگواری افتادم🌝 با سیلوانا که راه میری یهو میبینی خیلی رندوم وایساده دیگه نمیاد. نگاش که میکنی میبینی داره به بالا نگاه میکنه و از چشاش اکلیل میپاچه. نگو توت دیده... - وای الهی 😂😂😭😭✨✨✨✨
https://eitaa.com/acception/1915 جیزز🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - اره خلاصه کت شدیم رفت-
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسمتو دوست دارم هانا دلم میخواد همیشه بگمش اسم بچمو قراره هانا بزارم ولی باباش همش مخالفت میکنه باهام، باباش لجبازه🥲 - نمی‌دونم دمپایی بردارم تهدید کنم چون می‌دونم کی هستی، یا با مهربونی بگم اینکارو نکن و وانمود کنم نمی‌شناسمت- 😭😂 ولی هنوزم مخالف-
http://eitaa.com/acception/1930 بتمببححچلچببخلس اینننن خیلیییییی قشنگگگ بود😭❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 - ‌😭❤️‍🔥
🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐 - تصدقت جانکم 😭✨❤️‍🔥
https://eitaa.com/acception/1930 قلبم شکست🥲 نه مثل لیوان بلوری که میفته ذو سرامیک و هر تیکه اش یه ور پرت میشه. مثل منجون چینی گلداری که وقتی از تو جعبه درش میاری یهو میریزه پایین. تو جعبه شکسته لوده. ولی حتی وقتی در جعبه باز شد معلوم نبود شکسته. فقط وقتی خواستی بلندش کنی و ازش استفاده کنی یهو فهمیدی دیگه واسه هر چیزی زیادی دیره🥲❤️‍🩹 - ‌«هست شب آری شب...» ؛))))