پذیرش
لئو ، اسکرینشات های تو خودش یه مدرکِ قویه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از اژدها سواران کتابخوان🏴
تو یه ... هستی
گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی
اون یه ... هست
گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی
همو تو... میبینین
گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی
رابطه اتون ... بود
گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی
در آخر... میشه
گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی گیلیگیلی
هدایت شده از اژدها سواران کتابخوان🏴
اینو مدیا درست کردهههههه
هرکدوم از گیلیگیلی ها یه چیز متفاوتن
بزنید بفرستین😭✨✨
https://eitaa.com/acception/1973
ممنونم تو خوبی ؟ سباستین سلام میرسونه تو ، بد نیست . اشکال فدا سرت .
#ساتسوجین
-
خدا رو شکر 😭
خوبه، خدا نکنه
بگو ببینم چه خبر؟ 😭
یه ذره برام حرف بزن
به نظرم از یه جایی به بعد آدم واقعا میپذیره. که این سیلاب زندگی ازش قویتره. که به هرحال دستش از تنها شاخه ای که نگهش داشته ول میشه. که بذاره سیلاب اونو به سمت آبشار ببره. انگار از یه جایی به بعد آدم میپذیره که خوشبختی تقدیره. بعضیا انگار تو تقدیرشون شادی نیست. که هرچی شادی تو زندگی دیدن یه آبنبات شیرین بوده که وقتی زیر دندون شکستنش زهرش با اون طعم وحشتناک تو کل دهنشون پخش شده. گاهی آدم میپذیره انگار مشکل از اونه. وگرنه مگه میشه همه جا اشتباه باشه؟ همیشه اشتباه از اون باشه؟ همیشه باعث آزار دیگران بشه؟ مگه میشه یه نفر همیشه اشتباه باشه؟ بعضی وقتا هم آدم فقط میپذیره که اجازه بده بگذره. فقط منتظر مرگ میمونه. و میدونه حتی اونور هم چیزی برای اشتیاق وجود نداره. بعضی وقتا آدم میپذیره وجود داشتن یه نفرینه. نفرینی که دیگه نمیشه باطلش کرد
-