https://eitaa.com/acception/1973
ممنونم تو خوبی ؟ سباستین سلام میرسونه تو ، بد نیست . اشکال فدا سرت .
#ساتسوجین
-
خدا رو شکر 😭
خوبه، خدا نکنه
بگو ببینم چه خبر؟ 😭
یه ذره برام حرف بزن
به نظرم از یه جایی به بعد آدم واقعا میپذیره. که این سیلاب زندگی ازش قویتره. که به هرحال دستش از تنها شاخه ای که نگهش داشته ول میشه. که بذاره سیلاب اونو به سمت آبشار ببره. انگار از یه جایی به بعد آدم میپذیره که خوشبختی تقدیره. بعضیا انگار تو تقدیرشون شادی نیست. که هرچی شادی تو زندگی دیدن یه آبنبات شیرین بوده که وقتی زیر دندون شکستنش زهرش با اون طعم وحشتناک تو کل دهنشون پخش شده. گاهی آدم میپذیره انگار مشکل از اونه. وگرنه مگه میشه همه جا اشتباه باشه؟ همیشه اشتباه از اون باشه؟ همیشه باعث آزار دیگران بشه؟ مگه میشه یه نفر همیشه اشتباه باشه؟ بعضی وقتا هم آدم فقط میپذیره که اجازه بده بگذره. فقط منتظر مرگ میمونه. و میدونه حتی اونور هم چیزی برای اشتیاق وجود نداره. بعضی وقتا آدم میپذیره وجود داشتن یه نفرینه. نفرینی که دیگه نمیشه باطلش کرد
-
واقعا مگه میشه همه جا مشکل از از اون باشه، همه جا اشتباه باشه، همیشه اشتباه باشه، با خودش اشتباه باشه، با بقیه اشتباه باشه
نه که رنج بقیه کم باشه، ولی گاهی میخوام اعتراض کنم که تو هر چیزی من میخوام رو داری و من هرگز نخواهمشون داشت
یادم نمیمونه چند تا از اون آبنبات ها خوردم، هر روز و هر شب
شادی تو تقدیر منم نیست، نه من قدردان زیبایی هستم، ولی در درون همه چیز نهایتا بیاعتباره، بیثباته، نموندنی و گذراست
زندگی فقط یه تراژدیه بیهودهایه که هرگز خوانده نمیشه، و هرگز نوشته نمیشه و هرگز به یاد آورده نمیشه
https://eitaa.com/acception/2046
خب از چی بگم ، راستش دیروز رفتم بستنی بخرم بعد بستنیه افتاد زمین .بعدشم میخواستم برم موتور سواری با موتورم یهو دیدم چون موتور سباستین توقیف شده با موتور من رفته . آخر شبم میخواستم کتاب بخونم آب ریخت روش .
#ساتسوجین
-
موتورش چرا توقیف شده؟ 😭
ای بابا چه بد، چه کتابی میخواستی بخونی؟ 😭
نمیدونم دیگه دلم میخواد آدمای بیشتری اینجا باشن یا نه
داشتم فکر میکردم همه رو حذف کنم و بمونم خودم فکر نکنم البته فرقی داشته باشه