eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
908 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  دست به قلم
عاشق خاله آدرینم🤣🤣🤣
فقط جهت اینکه بگم ای چای من چمع
https://eitaa.com/acception/1973 ممنونم تو خوبی ؟ سباستین سلام می‌رسونه تو ، بد نیست . اشکال فدا سرت . - خدا رو شکر 😭 خوبه، خدا نکنه بگو ببینم چه خبر؟ 😭 یه ذره برام حرف بزن
به نظرم از یه جایی به بعد آدم واقعا میپذیره. که این سیلاب زندگی ازش قویتره. که به هرحال دستش از تنها شاخه ای که نگهش داشته ول میشه. که بذاره سیلاب اونو به سمت آبشار ببره. انگار از یه جایی به بعد آدم میپذیره که خوشبختی تقدیره. بعضیا انگار تو تقدیرشون شادی نیست. که هرچی شادی تو زندگی دیدن یه آبنبات شیرین بوده که وقتی زیر دندون شکستنش زهرش با اون طعم وحشتناک تو کل دهنشون پخش شده. گاهی آدم میپذیره انگار مشکل از اونه. وگرنه مگه میشه همه جا اشتباه باشه؟ همیشه اشتباه از اون باشه؟ همیشه باعث آزار دیگران بشه؟ مگه میشه یه نفر همیشه اشتباه باشه؟ بعضی وقتا هم آدم فقط میپذیره که اجازه بده بگذره. فقط منتظر مرگ میمونه. و میدونه حتی اونور هم چیزی برای اشتیاق وجود نداره. بعضی وقتا آدم میپذیره وجود داشتن یه نفرینه. نفرینی که دیگه نمیشه باطلش کرد -
واقعا مگه میشه همه جا مشکل از از اون باشه، همه جا اشتباه باشه، همیشه اشتباه باشه، با خودش اشتباه باشه، با بقیه اشتباه باشه نه که رنج بقیه کم باشه، ولی گاهی می‌خوام اعتراض کنم که تو هر چیزی من می‌خوام رو داری و من هرگز نخواهمشون داشت یادم نمی‌مونه چند تا از اون آبنبات ها خوردم، هر روز و هر شب شادی تو تقدیر منم نیست، نه من قدردان زیبایی هستم، ولی در درون همه چیز نهایتا بی‌اعتباره، بی‌ثباته، نموندنی و گذراست زندگی فقط یه تراژدیه بیهوده‌ایه که هرگز خوانده نمیشه، و هرگز نوشته نمیشه و هرگز به یاد آورده نمیشه
باشد که نام من همراه من بمیرد و چنان که در زندگی صدا نشد در مرگ نیز صدا نشود
https://eitaa.com/acception/2027 اعععععع اسپایدر منننننننن😭😭🛐😭 - آره 😭
YKD3V4BN بچه ها این کد اشتراک بوفمه بزنید هم برا خودتون اشتراک میاره هم برا من🙏 - بچه‌ها بوف هوش مصنوعیه برین بکنین- (برای مدیا)
https://eitaa.com/acception/2046 خب از چی بگم ، راستش دیروز رفتم بستنی بخرم بعد بستنیه افتاد زمین .بعدشم میخواستم برم موتور سواری با موتورم یهو دیدم چون موتور سباستین توقیف شده با موتور من رفته . آخر شبم میخواستم کتاب بخونم آب ریخت روش . - موتورش چرا توقیف شده؟ 😭 ای بابا چه بد، چه کتابی می‌خواستی بخونی؟ 😭
نمی‌دونم دیگه دلم می‌خواد آدمای بیشتری اینجا باشن یا نه داشتم فکر می‌کردم همه رو حذف کنم و بمونم خودم فکر نکنم البته فرقی داشته باشه
https://eitaa.com/acception/2052 چون با رئیس پلیس دعوا کرده بود ، رئیس پلیس زد تو گوشش موتورشم توقیف کرد . لاشه لطیف. - ای وای- 😗😗😗 می‌خوای با آشنام حرف بزنم موتورشو برگردونه یا خودش انجامش میده؟- اسمشو از کورای شنیده بودم ولی نخوندمش