eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
910 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
پذیرش
https://eitaa.com/acception/2081 ما ازت محافظت می‌کنیم. توهم بیا تو مرکز مشاورمون کار کن. #کرم_کتا
اتفاقا می‌خواستم بهت بگم، غیر از اون کارهای دیگه‌هم می‌تونم بکنم
https://eitaa.com/acception/2083 نه نه تسلیم نشین. شلیک کردن به اون مرد در حالی که ادرین با یه لگد دورش می‌کنه - عالیه مبارزه
سرم رو می‌دزدم که تیر نخورم
https://eitaa.com/acception/2086 اون لعنتی این چیزا حالیش نبود . - ‌مشخصه مغز نداشته
https://eitaa.com/acception/2090 من به سختی از جام پا میشم و با اینکه از سرم خون میچکه میگم :« اکه شما دو تا باشید منم پایه ام .» و بعد با اسلحه ام به سر اونی که زد تو سرم میزنم . - میرم سمت پنجره‌ تا بیرون رو چک کنم «فکر کنم باید بریم، پایین یه سری ماشین پارکه، این خیابون هیچ‌وقت اینجوری شلوغ نمیشه.»
https://eitaa.com/acception/2093 لعنتی محاصره مون کردن چیکار کنیم ؟ - ‌
https://eitaa.com/acception/2093 بپرین پایین نهایت یه ماشین داغون میشه. اونم خسارت میدیم. بریم مرکز. فعلا اونجا امنه. پریدن به پایین و ریختن پول از جیبمون روی ماشین داغون شده پ.ن: وقتی قاتلی ولی وجدان کاری داری😂 - سرم رو تکون می‌دم و سمت ساتسوجین برمی‌گردم:« من از اینجا نمی‌پرم ساتسو، شاید شما بهتره سریعتر برین.»
https://eitaa.com/acception/2095 باشه منم میپرم .اما توهم پشت سرم بیا. میپرم ولی سرگیجه ام باعث میشه که جوری بیفتم که آسیب بیشتری ببینم - کرم کتاب بگیرش الان کار دست خودش میده 😭
https://eitaa.com/acception/2095 نمیشه. باید بیای. اگه قراره کسی بمونه من میمونم. با خودم جی پی اس دارم. تا چند دقیقه دیگه بچه‌های مرکز میان کمک. تا اون موقع شما برین پایین. - خیلی خب خیلی خب میام
باید برم بخوابم . شرمنده ام شب بخیر - شب بخیر 😘