eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
908 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/acception/2093 لعنتی محاصره مون کردن چیکار کنیم ؟ - ‌
https://eitaa.com/acception/2093 بپرین پایین نهایت یه ماشین داغون میشه. اونم خسارت میدیم. بریم مرکز. فعلا اونجا امنه. پریدن به پایین و ریختن پول از جیبمون روی ماشین داغون شده پ.ن: وقتی قاتلی ولی وجدان کاری داری😂 - سرم رو تکون می‌دم و سمت ساتسوجین برمی‌گردم:« من از اینجا نمی‌پرم ساتسو، شاید شما بهتره سریعتر برین.»
https://eitaa.com/acception/2095 باشه منم میپرم .اما توهم پشت سرم بیا. میپرم ولی سرگیجه ام باعث میشه که جوری بیفتم که آسیب بیشتری ببینم - کرم کتاب بگیرش الان کار دست خودش میده 😭
https://eitaa.com/acception/2095 نمیشه. باید بیای. اگه قراره کسی بمونه من میمونم. با خودم جی پی اس دارم. تا چند دقیقه دیگه بچه‌های مرکز میان کمک. تا اون موقع شما برین پایین. - خیلی خب خیلی خب میام
باید برم بخوابم . شرمنده ام شب بخیر - شب بخیر 😘
«چه‌ها که می‌بینم و باور ندارم چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم...»
هدایت شده از HELLFIRE CLUB²
رفتم رو مود مارول پس بیاید تقدیمی. اول این پیام رو فوروارد کنید، لینک کانالتون رو بدید اینجا بعد یه شخصیت از MCU بگید تا منم یه جمله ماندگار و یه مود بورد ازش بهتون بدم و یه فن‌فیک کوچولو ازش واستون بنویسم🔥 اینجا و اینجا عضو باشید و صبوری کنید_ ظرفیت فقط پانزده نفر_
وقتی توی فمیلی مترز اول ویدار میاد و بعدشم عمو جوربه وضعیت بچه های گروه: