eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
908 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/acception/2163 این نامه‌ها رو واقعا دوست دارم. نمی‌تونم بگم کجاش یا چرا. فقط می‌دونم هر وقت که یکیو می‌خونم کامل غرقش میشم و نمی‌فهمم کی تموم شد. به من وایب یه نامه از یه استاد به شاگرد یا یه دوست بزرگتر به دوستش توی یه عصر پاییزی در دوران مشروطه رو می‌ده. نمیدونم چرا این حس رو میگیرم. ولی حس میکنم توی یه خونه قدیمی که حیاط وسطه و اتاقا دورشن داخل ایوون نشستم و میخونم. اوایل پاییزه و هوا داره سرد میشه. روزا دارن کوتاه میشن یه عصر آروم که هوا کم کم داره رو‌به تاریکی میره. - من همونقدر تلخم که مشروطه بود همیشه فکر می‌کردم به این تاریخ تعلق ندارم، ولی تو مشروطه می‌تونستم بفهمم مردم چی میگن، اونا رو می‌فهمم، خوب می‌فهمم. اگر اونجا بودم خودم رو می‌رسوندم به روزنامه‌شون، برای چاپ بهشون التماس می‌کردم و شاید یه جایی بهم می‌دادن. دوران مورد علاقه‌م مشروطه ‌ست ؛)
https://eitaa.com/acception/2164 چرا رفت. تازه اول تابستونه. لذت ببر. اگه امتحان داری بشین بخون. حیفه زندگیه. - تابستون؟ اول غم منه تازه
هدایت شده از ارغوان ؛
تو مبادا به فکر من باشی. فکر کردن به من غم‌انگیز است.
"maybe I build walls to see Who cares enough to break them down."
پذیرش
اکی پتک من کجاس؟
فکر کنم گذاشتی تو اون کمده تو زیرزمین
بنده یک دَموکرات هستم شما چی؟ 😂🤣
پذیرش
ما ثِروت کشوریم😂
فقط مَ ظَل فَرَلدین شاه!