https://eitaa.com/acception/2163
این نامهها رو واقعا دوست دارم. نمیتونم بگم کجاش یا چرا. فقط میدونم هر وقت که یکیو میخونم کامل غرقش میشم و نمیفهمم کی تموم شد. به من وایب یه نامه از یه استاد به شاگرد یا یه دوست بزرگتر به دوستش توی یه عصر پاییزی در دوران مشروطه رو میده. نمیدونم چرا این حس رو میگیرم. ولی حس میکنم توی یه خونه قدیمی که حیاط وسطه و اتاقا دورشن داخل ایوون نشستم و میخونم. اوایل پاییزه و هوا داره سرد میشه. روزا دارن کوتاه میشن یه عصر آروم که هوا کم کم داره روبه تاریکی میره.
#کرم_کتاب
-
من همونقدر تلخم که مشروطه بود
همیشه فکر میکردم به این تاریخ تعلق ندارم، ولی تو مشروطه میتونستم بفهمم مردم چی میگن، اونا رو میفهمم، خوب میفهمم.
اگر اونجا بودم خودم رو میرسوندم به روزنامهشون، برای چاپ بهشون التماس میکردم و شاید یه جایی بهم میدادن.
دوران مورد علاقهم مشروطه ست ؛)
https://eitaa.com/acception/2164
چرا رفت. تازه اول تابستونه. لذت ببر. اگه امتحان داری بشین بخون. حیفه زندگیه.
#کرم_کتاب
-
تابستون؟ اول غم منه تازه
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لئو ، تو خیلی از مسیرها رو تنهایی رفتی و هنوز ایستادی.