∞♥∞
#پای_درس_دل 🍃
یڪے از فواید #نمازاولوقت این
است که به برڪت امام زمان(عج)
نمازهای ما مقبول میشود چون
امام زمان عــــج اول وقت نماز
می خوانند و نـــماز ما با نـــماز
حضـــرت بالا مےرود.🌸🌱
°•بفرماییننمازاولوقت♥️°•
#آیتاللهمجتھدی 🍂
کانال "عاشقان و خادمین اهل بیت علیه السلام
#ابوحلما💔 قسمت نهم: بخاطر آنها با صوت قشنگ قرآن خواندن محمد، بیدار شد. از اتاق بیرون آمد و تماشایش
#ابوحلما💔
قسمت دهم: حقیقت
-چرا چیزی نمیگی
+نمیدونم چی بگم
-تو فقط چند دقیقه از زندگی بچه های سرطانی رو دیدی
+ خدا میدونه با اون جسم نحیفشون چطور این همه دردو تحمل میکنن
-میخوای کمکشون کنی؟
+به اون بچه ها؟ ولی منکه کاری ازم برنمیاد حتی اگه بخواییم برای هزینه دارو و درمانشون کمک کنیم مگه چند نفرو میتونیم...
-حلما جان
+جانم
-اصرار من برای رفتن به سازمان انرژی اتمی یه دلیل مهمش همین تحقیقات داروییه. هرچی زودتر به نتیجه برسیم بچه های بیشتری از مرگ و درد نجات پیدا میکنن
حلما همانطور که روی نیمکت های محوطه نشسته بودند، سرش را به شانه محمد تکیه داد و با خودش فکر کرد که چقدر عاشق اوست!
همان موقع موبایل حلما زنگ خورد. سرش را بلند کرد و تلفنش را جواب داد:
+سلام مامان
×سلام عزیزدلم پس چرا نمیایید؟
+وای مامان یادم رفت به محمد بگم ناهار دعوتیم
×خب گوشی رو بده خودم بهش میگم الان
+نه خب الان بریم خونه فعلا...
×میگم گوشی رو بده دوکلام با دامادم حرف بزنم
+با...شه خداحافظ
محمد گوشی را گرفت و شروع به احوال پرسی کرد:
-سلام مامان خوبی؟ میلاد جان خوبه؟
×سلام پسرم، الحمدلله میلادم سلام میرسونه...مادرجون پاشید بیایید خونه ما ناهار دعوتید
-جدی؟ آخه...مزاحم نباشیم
×پاشو بیا دختر لوس منم بردار بیار کارتون دارم
-خیر باشه، چشم
×چشمت روشن پسرم پس منتظرم...خداحافظ
-یا علی
حلما اخمی کرد و گفت:
+چرا قبول کردی؟
محمد تلفن حلما را دستش داد و درحالی که بلند میشد گفت: مامانت گفت کارمون داره، احضار شدیم دیگه پاشو
❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀❤️🥀
به قلم✍؛ سین.کاف.غفاری
کانال "عاشقان و خادمین اهل بیت علیه السلام
خون جوشان حسین بن علی، زمینه برای همه قیام های تشیع در طول تاریخ است. کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۲۰۳ ا
پس از صلح امامحسن که در سال چهل و یک اتفاق افتاد، اهل بیت پیامبر به این قانع نشدند که در خانه نشسته و تنها احکام الهی را آنچنان که میفهمند بیان کنند، بلکه از همان آغاز صلح، برنامهی همه امامان این بود که مقدمات را فراهم کنند تا حکومت اسلامی به شیوهای که مورد نظرشان بود، بر سر کار آورند، این را به روشنی در زندگی و سخنان امام مجتبی علیه السلام میبینیم.
کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۲۲۱
ائمه همواره برای تشکیل حکومت اسلامی تلاش میکردند، وقتی امام حسین در ماجرای کربلا به شهادت رسیدند و امام سجاد با آن وضع بیماری به اسارت درآمدند، در حقیقت مسئولیت امام سجاد از آن لحظه آغاز شد.
ایشان در صدد تحققِ همان آرمانی بودند که امام حسن و امام حسین آن را دنبال میکردند.
کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۲۲۲
امام سجاد در راه هدف مقدس خود که عبارت است از تحقق بخشیدن به حکومت خدا در زمین و عینیت بخشیدن به اسلام، تمام کوشش خود را به کار برد و از پختهترین و کارآمدترین فعالیتها بهره گرفت، و قافلهی اسلامی را که پس از واقعه عاشورا در کمال پراکندگی و آشفتگی بود، تا اندازه چشمگیری پیش برد.
کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۲۲۳
در دوران امام سجاد باید دینِ مردم درست میشد، باید مردم از این غرقاب فساد بیرون میآمدند، باید دوباره جهتگیری معنوی، که لُبّ لُباب دین و روح اصلیِ دین همان جهتگیری معنوی است، در جامعه اِحیا میشد.
کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۲۲۶
2⃣4⃣@achegan
🍂🍂🍂
بیا که دست از #گنه برداریم
مایی، که ادعای یاری داریم
خوب و بد امور ما معلوم است
#سرباز امام عصر یا #سرباریم
🍂🍂🍂
#ما_ملت_شهادتیم
🍃🌷
﷽
#چراغ_راه
✅قرائت سوره #قدر را در نمازهای خود #فراموش_نکنید
✍امام صادق علیه السلام میفرماید : هر که سوره قدر رادر یکی از نمازهای واجب قرائت کند منادیی ندا میدهد : ای بنده خدا خداوند گناهان گذشته تو را آمرزید پس اعمالت را از سر گیر. (۱)
امام رضا علیه السلام می فرماید: هر مؤمنی که هنگام وضو گرفتن سوره قدر را بخواند از گناهانش خارج می شود مانند آن روزی که از مادر متولد شده است. (۲)
امام صادق علیه السلام می فرماید: هرکس سوره قدر را بر آبی بخواند واز آن بنوشد خداوند نوری در چشمان او قرار دهد. (۳)
امام صادق علیه السلام می فرماید: هرکس سوره قدر راهنگام خواب یازده مرتبه بخواند خداوند یازده فرشته را مامور می کند تا او را از شر هر شیطانی حفظ نمایند. (۴)
🔺امام صادق علیه السلام می فرماید: هرکس سوره قدر را شفیع قرار دهد واز درگاه خداوند در خواستی نماید خداوند شفاعتش را پذیرفته و درخواستش را اجابت می نماید.(۴)
📚پی نوشت:
۱ - ثواب الاعمال، ص ۱۲۴.
۲ - فقه الرضا، ص ۷۰.
۳ - مستدرک الوسایل، ج۴، ص۳۱۴.
۴ - مستدرک الوسایل، ج۴، ص ۲۹۲ .