eitaa logo
تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌
289 دنبال‌کننده
154 عکس
94 ویدیو
2 فایل
( بابت تاخیر در پاسخگویی عذرخواهیم ) @taha_madrese
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 کار کوچک و اثر بزرگ ✍ مردم ژاپن یک ضرب المثل بسیار جالب دارند که اساس توسعه کشورشون قرار گرفته : بخاطر میخی نعلی افتاد بخاطر نعلی ، اسبی افتاد بخاطر اسبی ، سواری افتاد بخاطر سواری ، جنگی شكست خورد بخاطر شكستی ، مملكتی نابود شد و همه اینها بخاطر كسی بود كه میخ را خوب نكوبیده بود... یادمان باشد هر كار ما، حتی كوچك، اثری بزرگ دارد كه شاید در همان لحظه ما نبینیم. ✳️ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3
علوم انسانی، اسلامی شود! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧨 فیلم کوتاه (پویانمایی) 🧨 نقد تمدن صنعتی غرب از دیدگاه اندیشمند ژاپنی. وی پایه نقد خود را متوجه مدرسه مدرن کرده است. چرا که کودکان در این مدارس، مانند ربات و ماشین، برنامه‌های از پیش آماده شده را به ترتیب طی کرده و فرصت فکر، رهایی و زندگی را از آنها سلب می‌شود. 🧨 انسان‌هایی که قرار است بخشی از چرخ دنده‌های تمدن صنعتی جامعه مدرن باشند. 🧨 از دیدگاه وی در جامعه مدرن و غربزده، شادی واقعی وجود ندارد و از آزادی، رشد و لذت حقیقی خبری نیست و انسان‌ها در آن، برده‌ای بیش نیستند. 🧨 جالب آنکه رهایی از این سازمان‌ها و تمدن غربی دوباره از مدرسه اتفاق می‌افتد. آنجا که بالاخره افرادی به این خودآگاهی می‌رسند و مبارزه را آغاز خواهند کرد. 🧨 وی معتقد است انسان‌ها بالاخره به این خودآگاهی خواهند رسید خود را نجات خواهند داد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3
47.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیستی و چرایی مدارس مسجد محور به همراه مبانی ادبستان آل طاها.... تحول در تعلیم و تربیت برای رسیدن به تمدن مهدوی با ما همراه باشیددر... ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3
12.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️آمار معنادار و نگران‌کننده از ورودی‌های کنکور ⁉️علم بهتر است یا ثروت؟ سهم مدارس و دهک‌های مختلف از رتبه‌‌های زیر ۳۰۰۰ کنکور: 🔹دهک اول، دوم و سوم با هم (کم‌برخوردار): ۲ درصد 🔹دهک ۸، ۹ و ۱۰ (برخوردارترین): ۸۰ درصد 🔹دهک اول به تنهایی (ضعیف‌ترین): ۲ دهم درصد 🔹دهک دهم (ثروتمندترین) ۴۸ درصد 🔹مدارس دولتی: ۲.۳ درصد 🔹مدارس غیردولتی: ۸۰ درصد در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی: 🔹دهک اول: ۱.۳ درصد 🔹دهک ۸ و ۹ و ۱۰: ۸۶ درصد در برق شریف: 🔹دهک محروم، ۱ و ۲ و۳: صفر درصد 🔹دهک ۸، ۹ و ۱۰: ۸۷ درصد 🔹دهک دهم: ۶۰ درصد در رشته روانشناسی 🔹دهک محروم: ۲.۹ درصد 🔹دهک مرفه: ۸۰.۴ درصد پ.ن آیا این عدالت آموزشیست؟! آیا در این نظام تعلیم ، علم ظاهری و حافظه محوری به زور کلاسهای کنکور و گاج و قلم چی و...جای خودش رو با توانمندی و استعدادهای خاموشی که در رتبه های پایین اقتصادی و معیشتی قرار دارند عوض نکرده است؟! ملاک و معیار سنجش نظام تربیتی و آموزشی چیست؟! حافظه و تمام😔🤔 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3
بازدید از نمایشگاه( الف تا) به همراه بعضی از دوستان ستاد مدارس مسجد محور ایده ها و روش های متفاوت در آموزش های مرسوم رو در این نمایشگاه بازدید کردیم البته عنوانی که مطرح کرده بودند تحول بود،تحول در ایده ها و تجربه های موفق.... به نظر میرسه باید قدری در مورد تحول بحث بشه و تعریف بشه ....‌‌ اما در نهایت برای روش های مختلف در آموزش قابل استفاده بود و تجربه ای متفاوت ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3
دیروز خدمت تشکل های تبلیغی و مدیران تبلیغی استان بودیم برای بیان طرح ادبستان و بخشی از ضرورت های تبلیغ و تربیت در حوزه کودک و نوجوان ... ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تجربه‌ای‌متفاوت📚‌در ادبستان🕌 https://eitaa.com/adabestan3