آتشنشانی، کارویژه خط تعدیل
سوخت جنگفزارها را نکُشیم. حرارت ملت مبعوث، «نفت بدبو» نیست! نخواهیم گذاشت که تعدیلیها، زبانههای تصعید قتال با شیطان را خاموش کنند، و خشونت مقدس علوی را حلقوم گوساله سامری (لاقتال) ببلعد.
به کانون ریسمان الهی، یعنی ولی فقیه و نهاد «ولایت» حمله شده، ولی به جای کینتوزی و سختگیری بر دشمن، هنوز از «باز کردن گره با دست» و «رواداری» سخن میگوید، تحریض امام شهید و امام حاضر به شتافتن در میدان حق و باطل و نبرد وجودی را نادیده میگیرد، و امید به «صلح پایدار» با کافران حربی را میپروراند. آری؛ پروژه تعدیل، خشم و خروش خیابان را هدر میدهد و ناامیدانه میکوشد تا میان «جنگ بزرگ» و «صلح بزرگ» (تسلیم)، راه دیگری بیابد.
👆مردم علاج در نبرد است
👆تراریختههای خط استحسان
⚠️ یادآوری: راهبرد قالیباف درباره آتشبس در لبنان شکست خورد، و رژیم صهیونی به نقض آتشبس ادامه داد.
✍ اَفروز @af_rooz
هدایت شده از 🔥ابرفقه | خونخواهی
📚بررسی فقهی ادعاهای استاد مهدی طائب درباره آتشبس
پس از شنیدن یا خواندن این نقد موشکافانه فقهی درباره ادعاهای حجتالاسلام استاد مهدی طائب، دیدگاه شما هم درباره اندازه سواد ایشان تراز خواهد شد و هم درباره رویکردهای سیاسی و امنیتی ایشان. شوربختانه ایشان سخنان بسیار نگرانکنندهای در این شرایط به زبان آورده است که امیدوارم بتوانند خودشان را «تائب» بازیابی کنند.
◽️وانمایی ادبیات تراز فقهی در این نقد
جنایتکاری اسرائیل با کمک ایرانیان انجام میشود
💠 امام خامنه ای: «بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که منفعت تولید و خرید آنها عائد صهیونیست ها که محارب با اسلام و مسلمین هستند، میشود، اجتناب کنند.». اجوبه الاستفتائات، سوال ۱۳۵۳
🔺متا در خدمت ارتش اسرائیل
🔺متا محتواهای مربوط به حماس را حذف میکند.
✍ اَفروز @af_rooz
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
431.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پیروی قالیباف از بازی خطرناک «جداسازی»
در شناخت منشأ شرارتهای رژیم صهیونی، پیروی از رهبر شهید اینگونه است که اولاً آمریکا و اسرائیل را یک روح دو کالبدی ببینیم و ثانیاً، نقش آمریکا را برجسته کنیم و او را طراح اصلی بدانیم. اما نظریههای رقیب نظر رهبر، به پیروی از غربگراها، اولاً این دو را از هم جدا میکنند، و ثانیاً با تقصیرزُدایی نسبی از آمریکا، گناه اصلی را به باند صهیونی میدهند.
🔘امام خامنهای شهید
ایشان پس از جنگ ۳۳ روزه در یک تبیین تمامکننده فرمودند: «آمریکاییها در #طراحی، رژیم صهیونیستی را وارد این جنگ کردند تا به تصور خود یک گام بلند و عملی برای تحقق خاورمیانه امریکایی بردارند ... مقاومت قهرمانانه و شگفتآور ملت لبنان و حزبالله [در جنگ ۳۳ روزه] که مظهر این ملت است، #طراحی_امریکا را با شکست مواجه کرد.» (۱۳۸۵/۰۵/۰۷). از سوی دیگر هنگامی که ایده فریبنده «تله جنگ» میان سیاسیون ما رایج شد، در ۳ آبان ۴۰۲ فرمود: «دست آمریکاییها تا مرفق به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکاییها در حال #مدیریت این جنایات هستند». همچنین در ۱۳ مهر، رژیم صهیونی را سگ هار آمریکا در منطقه نامید.
▪️قالیباف
«آمریکا با اطلاعات و #طراحی_اسرائیل تصمیم میگیرد» (۳۰ فروردین ۴۰۵). «نمیدانم در فاجعه اپستین چه اسنادی دارند که اینگونه #افسارشان دست نتانياهو است» (۲۶ اسفند ۴۰۴).
⚠️ عباس آقا بیدارشو!
⚠️ استاد شجاعی: والله بالله تالله محال است کسی نفهمد که اسرائیل یعنی آمریکا!
✍ اَفروز @af_rooz
🏴 ای وای رهبرم
🚩 امام علی (ع): «به خدا قسم! حتى اگر يک تن از مسلمانان را به عمد و بى هيچ جرمى كشته بودند، كشتار همه آن لشكر بر من روا بود!» (نهجالبلاغه، خطبه ۱۷۲)
در جنگ تحمیلی دوم، عدول از راهبرد «یکی بزنید، ده تا میخورید»، و دستاویز غلط به یک آیه قرآن، کار را به شمردن بمبهای دشمن رسانید؛ ولی حالا نوبت خون رهبرمان و هزاران شهید ایرانی که شد، همان چرتکهبازی نیز کنار رفت. بوی مذاکره چنانش مست کرد که دامنش از دست برفت.
✍ اَفروز @af_rooz
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دو یادگاری زیرکانه «میدان»، برای داوری تاریخ درباره «دیپلماسی»
1⃣ شهید سرلشکر موسوی پس از جنگ تحمیلی دوم: آمریکا با درخواست آتشبس توانست اسرائیل را #نجات دهد. ما با اشاره رهبری طرح #بیچاره_کننده را آماده کرده بودیم؛ ولی با قطع درگیری #فرصت اجرای آن پیش نیامد!
2⃣ سید مجید موسوی، فرمانده هوافضا پس از جنگ تحمیلی سوم: «برخلاف ایران، دشمن در دوره آتشبس #نتوانست مهمات خود را بازسازی کند. در زمان آتشبس، ما از نظر بهروزرسانی و نوسازی سکوهای شلیک موشک و پهپاد، سریعتر از قبل از جنگ عمل میکنیم. ما میدانیم که دشمن #قادر_نیست چنین شرایطی را برای خود ایجاد کند و ناچار است مهمات را قطرهچکانی از آن سوی جهان بیاورد. آنها در این مرحله از جنگ شکست خوردند. آنها تنگه، لبنان و منطقه را از دست دادند.»
✍ اَفروز @af_rooz