921091_-210293.docx
23.3K
➕/🔻درسگفتار #گونههایغربشناسی
#حجتالاسلامدکتربابایی
🔰برنامه تلویزیونی « #درسگفتار » شبکه چهار در هفته جاری به بررسی #گونههایغربشناسی با حضور حجتالاسلام دکتر حبیبالله بابایی عضو هیئتعلمی و مدیر گروه مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پرداخت. ایشان در این درسگفتار، طی پنج جلسه به موضوع گونههای غربشناسی پرداخته است.
🔰در اولین جلسه مقدمات بحث غربشناسی تبیین شده. در جلسه دوم مروری بر غربشناسی تاریخی صورت گرفته. در جلسه سوم به غربشناسی موضوعی پرداخته شده و در چهارمین جلسه به غربشناسی انتقادی و جلسه پایانی به غربشناسی تطبیقی اختصاص یافته است.
🔰در گزارش پیشرو خلاصهای از دو جلسه اول این درسگفتار تقدیم حضور خوانندگان عزیز خواهد شد.
برنامه تلویزیونی «درس گفتار» با مشارکت #مؤسسهآفاقحکمت و گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید شده و از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۰ صبح، بازپخش میشود.
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#درسگفتار
➕/🔻اندیشه و برنامهپژوهشی استاد رضا داوری اردکانی
اکنون و آینده ما؛
پرسش از زمان، تاریخ، اکنون، گذشته و آینده ما و نسبت این مفاهیم با فلسفه
⭐️⭐️⭐️
«ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟» عنوان سلسله نشستهایی است که در زمستان سال گذشته، با هدف آشنایی با اندیشه و برنامه پژوهشی اندیشمندان انقلاب اسلامی و به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. در روز دوم این نشست اندیشه و برنامه پژوهشی دکتر رضا داوری توسط دکتر سید مهدی ناظمی تشریح گردید.
🔰 دریافتفایل:
http://yon.ir/hN02h
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#درسگفتار
➕/🔻اندیشه و برنامهپژوهشی استاد رضا داوری اردکانی
اکنون و آینده ما؛
پرسش از زمان، تاریخ، اکنون، گذشته و آینده ما و نسبت این مفاهیم با فلسفه
⭐️⭐️⭐️
«ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟» عنوان سلسله نشستهایی است که در زمستان سال گذشته، با هدف آشنایی با اندیشه و برنامه پژوهشی اندیشمندان انقلاب اسلامی و به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. در روز دوم این نشست اندیشه و برنامه پژوهشی دکتر رضا داوری توسط دکتر سید مهدی ناظمی تشریح گردید. به اعتقاد ناظمی تقریر اندیشه استاد داوری دشوار است. به این دلیل که اولاً اندیشه ایشان دارای یک تطور تاریخی متناسب با زمان خودش است، ثانیاً تنوع موضوعی فراوانی دارد، ثالثاً جنس مباحث ایشان به دشواری فهم میشود، هرچند روان نوشته میشود. بااینوجود این اندیشه در موافقان و مخالفان اثرگذار بوده است. ناظمی، پروژه فکری استاد داوری را تحقیق و تتبع در باب پرسشهای بنیادینی میداند که در مواجهه ما و تجدد ظهور و بروز مییابند. پرسشهایی همچون: گذشته و اکنونیت ما چیست و چه چیز قوامبخش آینده ماست؟ آیا آینده نقطه یا جایی است که باید بدان برسیم یا آینده ما ربطی وثیق با اکنونیت ما و نحوه بودن ما دارد؟ آیا همه جوامع بالضروره و لامحاله به سوی آینده حرکت میکنند یا ممکن است اسیر حالی مکرر و تکرارپذیر باشند؟ چه کسی به حقیقت میتواند از آینده سخن بگوید؟ آیا افق آینده برای همه جوامع گشوده است؟ آیندهنگری از چه شرایط و لوازم خاصی برخوردار است؟ آیندهاندیشی با فلسفه چه نسبتی دارد؟ آیا تجدد برای جامعه ایرانی ممکن است؟ و ...
🔰 دریافتفایل:
http://yon.ir/hN02h
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
درسگفتار #مجازی
➕/🔻روشنفکری در ایران معاصر با تکیه بر روشنفکری حوزوی
#حجتالاسلامدکترپارسانیا
🎴 #ثبتنام:
http://yon.ir/KkKOH
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
درسگفتار #مجازی
➕/📽 روشنفکری در ایران معاصر با تکیه بر روشنفکری حوزوی
#حجتالاسلامدکترپارسانیا
🔻درسگفتار حاضر با محوریت کتاب "بررسی انواع و ادوار روشن فکری در ایران معاصر" توسط حجت الاسلام دکتر حمید پارسانیا ارائه شده است.
ایشان در این درسگفتار به گونهشناسی روشنفکری با تکیه بر روشن فکری حوزوی می پردازد.
🔻وی پس از برشمردن معانی مختلف روشن فکری، به بررسی مقاطع مختلف آن در تمدن غربی پرداخته و در ادامه، به ورود روشن فکری به جامعه ایران در دوران مشروطه اشاره نموده است.
🔻حضور مجدد دین در عرصه های اجتماعی در دهه چهل، موجب به وجودآمدن جریان روشن فکری دینی در ایران می شود. اما این جریان نیز پس از دوران اوج خود، به دلیل دید سکولار به دین و دوری از مردم، منزوی شده و حتی قسمتی از آن به قدرت هایی پیوست که ادعای مبارزه با آن ها را داشت.
🔻ایشان، با برشمردن میراث خردورزی در اندیشه تشیع، به این موضوع پرداخته که هر یک از روشن فکری یا منورالفکری حوزوی، چگونه و تا چه حد امکان دارند و چه صورت هایی در تاریخ معاصر ایران داشته اند.
🎴 #ثبتنام:
http://yon.ir/KkKOH
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#درسگفتار
➕/🔻اندیشه و برنامهپژوهشی دکتر حسین کچویان
نقد بنیادین علوم انسانی مدرن؛
روایتی نو از تاسیس علوم انسانی مدرن
⭐️⭐️⭐️
«ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟» عنوان سلسله نشستهایی است که در زمستان سال گذشته، با هدف آشنایی با اندیشه و برنامه پژوهشی اندیشمندان انقلاب اسلامی و به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. در روز دوم این نشست اندیشه و برنامه پژوهشی دکتر حسین کچویان توسط سید حسین شهرستانی تبیین گردید.
🔰 دریافتفایل:
http://yon.ir/hN02h
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#درسگفتار
➕/🔻اندیشه و برنامهپژوهشی دکتر حسین کچویان
نقد بنیادین علوم انسانی مدرن؛
روایتی نو از تاسیس علوم انسانی مدرن
⭐️⭐️⭐️
«ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟» عنوان سلسله نشستهایی است که در زمستان سال گذشته، با هدف آشنایی با اندیشه و برنامه پژوهشی اندیشمندان انقلاب اسلامی و به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. در روز دوم این نشست اندیشه و برنامه پژوهشی دکتر حسین کچویان توسط سید حسین شهرستانی تبیین گردید.
شهرستانی اولین طرح پژوهشی دکتر کچویان را نقد بنیادین علوم انسانی مدرن میداند. این نقد بنیادین با توجه به ریشههای علم مدرن صورت میگیرد. نقد کچویان به علوم انسانی مدرن، در «روایتِ» او از علوم انسانی مدرن نهفته است. روایت علوم انسانی همان روایت مدرنیته هست و در این میان جامعهشناسی زبان انسان مدرن است و تاریخ جامعهشناسی، تاریخ و شرح انسان مدرن است.
کچویان جامعهشناسی را الهیات جهان جدید میداند. بدین معنا که امروز جامعهشناسی همان موقعیتی را در جهان غرب دارد که الهیات در جهان گذشته داشته و کارکردش نه اثبات که معنابخشی به جهان است.
🔰 دریافتفایل:
http://yon.ir/hN02h
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
حجت الاسلام دکتر فرمانیان در درسگفتار #جریانشناسیگروههایسلفیه مطرح کرد:
"ابن تیمه، بنیانگذار بدعتهای تکفیری"
گزارش این درسگفتار را در روزنامه #صبحنو مطالعه کنید:
http://sobhe-no.ir/newspaper/751/13
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
درسگفتار فرمانیان.docx
45.9K
#برنامهتلویزیونی [ #درسگفتار]
#گزارشعلمی
درسگفتار
➕/🔻 #تاریختفکرسلفیگری؛ از آغاز تا به امروز
🔰حجتالاسلام دکتر #مهدیفرمانیان، عضو هیئتعلمی دانشگاه ادیان و مذاهب، در این درسگفتار به بررسی جریانهای سلفی و نقش و جایگاه آنها در جهان اسلام از گذشته تابهحال پرداخته است.
🔰سلفیه نام تفکری است که توسط ابنتیمیه و بر مبنای تفکرات اصحاب حدیث بنیان گذاشته شد. تفکر این تیمیه تفکری تکفیری است. او در جایجای کتبش رأی به تکفیر و قتل مسلمانان سایر مذاهب میدهد. امروز فتاوای ابنتیمیه سرمنشأ و عامل اصلی جنگهای داخلی جهان اسلام است.
#وهابیت #دیوبندیه #طالبان #سلفیهایجهادی #القاعده #اخوانالمسلمین #داعش
🔸🔸گزارش علمی این جلسات را میتوانید از اینجا دریافت کنید. 👆👆👆
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
برنامه تلویزیونی #درسگفتار
کاری است از #مدرسهدرسگفتارآفاق و گروه اجتماعی شبکه چهار. در این برنامه از اساتید شاخص حوزههای مختلف علوم انسانی دعوت شده تا در قالب آموزشی "درسگفتار"، مجموعه تأملات و اندیشههای خود را در حوزههای مختلف علمی برای علاقهمندان به این مسائل از طریق رسانه ملی ارائه کنند.
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
🎁 بسته #آموزشمجازی تابستانه مدرسه آفاق
#دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
🎴 #اساتیددوره:
آیات و حجج اسلام #مؤمن، #اراکی، #میرباقری، #علیدوست، #کعبی، #قوامی، #مبلغی، #لکزایی، #ایزدهی، #ملکزاده
🔰ثبتنام از طریق:
yon.ir/24JQ1
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
بسته #آموزشمجازی تابستانهآفاق
➕/🔻 دورهعلمی
#فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
🔸🔸🔸همراه با #اعطایگواهینامهمعتبر از طرف مؤسسه آفاق حکمت و دانشگاه باقرالعلوم(ع)
این بستهمجازی، مشتمل بر ۲۵ ساعت برنامه آموزشی شامل #فیلم، #صوت و #اینفوگرافی است.
در این دوره علمی از اساتید شاخص حوزه فقه حکومتی دعوت به عمل آمده که به ارائه دیدگاه خود و همچنین دیدگاه سایر اندیشمندان این حوزه بپردازند.
🔸🔸🔸 #اساتیددوره:
آیات و حجج اسلام #مؤمن، #اراکی، #میرباقری، #علیدوست، #کعبی، #قوامی، #مبلغی، #لکزایی، #ایزدهی، #ملکزاده
🔸🔸🔸 #اهدافدوره:
هدف از این درسگفتار، آشنایی طلاب و دانش پژوهان محترم با رویکردهای مختلف در باب فقه حکومتی است. کلان مسئله ای که بروز و ظهور آن از ثمرات انقلاب و حرکت عظیم امام راحل بوده و هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد. قطعاً آشنایی با این پدیده علمی مهم می تواند علاوه بر گفتمان سازی و ترویج این رویکرد پژوهشی مؤثر در اداره کشور و نظام اسلامی، تأثیرات عمیقی بر روند آموزشی و تحصیلی طلاب و حوزه انقلابی داشته باشد.
🔰 #لینکثبتنام:
http://yon.ir/24JQ1
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
#استادقوامی در دوره #فقهنظام:
فقیه حکومتی باید بر موضوع مورد اجتهاد خود مسلط باشد.
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
#استادایزدهی در دوره #فقهنظام:
باید روشسناسی فقه متحول شود.
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
#استادعلیدوست در دوره #فقهنظام:
در استنباط احکام حکومتی باید بیشتر از عقل عملی استفاده کنیم.
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
#استادکعبی در دوره #فقهنظام:
نباید قانون اساسی، تعلیقهای بر قانون مشروطیت فرض شود.
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
#استادمبلغی در دوره #فقهنظام:
رشتههای فقهی نباید بیضابطه و سلیقهای شکل بگیرند.
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
#درسگفتار
➕/🔻اندیشه و برنامهپژوهشی دکتر ابراهیم فیاض
حضور اندیشههای امام خمینی(ره) در علوم اجتماعی؛
بازگشت غریزه به علوم اجتماعی
⭐️⭐️⭐️
«ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟» عنوان سلسله نشستهایی است که در زمستان سال گذشته، با هدف آشنایی با اندیشه و برنامه پژوهشی اندیشمندان انقلاب اسلامی و به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. در سومین روز این نشست اندیشه و برنامه پژوهشی دکتر ابراهیم فیاض توسط اسماعیل فراهانی ارائه گردید.
🔰 دریافتفایل:
http://yon.ir/hN02h
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#درسگفتار
➕/🔻اندیشه و برنامهپژوهشی دکتر ابراهیم فیاض
حضور اندیشههای امام خمینی(ره) در علوم اجتماعی؛
بازگشت غریزه به علوم اجتماعی
⭐️⭐️⭐️
«ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟» عنوان سلسله نشستهایی است که در زمستان سال گذشته، با هدف آشنایی با اندیشه و برنامه پژوهشی اندیشمندان انقلاب اسلامی و به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. در سومین روز این نشست اندیشه و برنامه پژوهشی دکتر ابراهیم فیاض توسط اسماعیل فراهانی ارائه گردید.
به باور فراهانی، پروژه فکری دکتر ابراهیم فیاض حضور اندیشههای اجتماعی امام خمینی (ره) در علوم اجتماعی است. توضیح اینکه، امام خمینی (ره) در پیوند با مردم توانست ظرفیتهای مردمی را شکوفا سازد و جریان دینی را به جلو برد. اینک باید به حکمتی اندیشید که توضیحدهنده این پیوند باشد، چراکه سنتهای علمی همچون فقه، فلسفه و عرفان و… این ظرفیت را نداشته و مانع این پیوند میشوند.
فراهانی، یکی دیگر از وجوه برجسته اندیشه فیاض را بازگشت غریزه به علوم اجتماعی میداند. این امر در مردمشناسی فیاض به صورت شاخصتری مشهود است. او در مردمشناسی پایبند نظریه و روش نیست و در عوض با «مفاهیم» کار میکند.
🔰 دریافتفایل:
http://yon.ir/hN02h
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#استادمبلغی در دوره #فقهنظام:
تفاوت فقه اجتماعی با فقه الاجتماع
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir
➕/🔻دکتر #محمودحکمتنیا در برنامه تلویزیونی "درسگفتار" مطرح کرد:
جریان تولید علم باید به دست مردم واگذار شود.
⭐️⭐️⭐️
برنامه تلویزیونی «درسگفتار» شبکه چهار در هفته گذشته به بررسی موضوع #تجارتجدید و #مالکیتفکری با حضور محمود حکمت نیا حقوقدان، نویسنده، استادتمام و عضو هیئتعلمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، و سردبیر مجله حقوق اسلامی پرداخت.
در این «درسگفتار» ابعاد و انواع مختلف مالکیت فکری اعم از حق اختراع، حقوق پدیدآورندگان آثار ادبی یا هنری معروف به حق مؤلف یا حق تکثیر، حق تاجران و صنعتگران نسبت به نام، علائم تجارتی و صنعتی و اسرار تجاری معروف به مالکیت تجارتی و صنعتی؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گزارش این درسگفتار را از اینجا👇 مطالعه کنید:
mehrnews.com/news/4687485
💠 برنامه تلویزیونی #درسگفتار
کاری است از #مدرسهدرسگفتارآفاق و گروه فرهنگواندیشه شبکه چهار. در این برنامه از اساتید شاخص حوزههای مختلف علوم انسانی دعوت شده تا در قالب آموزشی "درسگفتار"، مجموعه تأملات و اندیشههای خود را در حوزههای مختلف علمی برای علاقهمندان به این مسائل از طریق رسانه ملی ارائه کنند.
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
#مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
➕/🔻برنامه تلویزیونی "درسگفتار" در هفته جاری با موضوع "تاریخ در قرآن" روی آنتن شبکه چهار سیما میرود.
⭐️⭐️⭐️
برنامه تلویزیونی درسگفتار در هفته جاری به بررسی موضوع #تاریخدرقرآن با حضور حجتالاسلام دکتر #محسنالویری؛ عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) خواهد پرداخت.
این برنامه برگرفته از برخی تدریسها و در بردارنده گزارش و تحلیلی کلی از مباحث مرتبط با تاریخ در قرآن است. امید است که این درسگفتار در فضای مطالعات بینرشتهای به ایجاد انگیزه در #قرآنپژوهان برای روی آوردن به مباحث تاریخی و ایجاد انگیزه در #تاریخپژوهان برای روی آوردن به مطالعات تاریخی کمک نماید.
درسگفتار "#تاریخدرقرآن" از شنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، هر روز ساعت ۱۷:۲۰ پخش و فردای آن روز، ساعت ۱۰ صبح بازپخش پخش خواهد شد.
💠 برنامه تلویزیونی #درسگفتار
کاری است از #مدرسهدرسگفتارآفاق و گروه فرهنگواندیشه شبکه چهار. در این برنامه از اساتید شاخص حوزههای مختلف علوم انسانی دعوت شده تا در قالب آموزشی "درسگفتار"، مجموعه تأملات و اندیشههای خود را در حوزههای مختلف علمی برای علاقهمندان به این مسائل از طریق رسانه ملی ارائه کنند.
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
@afaghehekmat
afaghehekmat.ir
#استاداراکی در دوره #فقهنظام:
تفاوت حکم حکومتی و فقه حکومتی
خرید #بستهآموزشمجازی و ثبتنام در #دورهعلمی
➕/🔻 فقهنظام؛ رویکردها و نظریات
از طریق:
yon.ir/24JQ1
........[۲۵ ساعت برنامهآموزشی]........
.... #فیلم . #صوت . #اینفوگرافی ...
⭐️⭐️⭐️
#مدرسهدرسگفتارآفاق
مرجعآموزشآزادعلومانسانیواسلامی
🆔 @afaghehekmat
🌐 afaghehekmat.ir