eitaa logo
افرا (اقتصاد فردای روشن ایران)
3.9هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
675 ویدیو
43 فایل
اقتصاد با طعمی متفاوت یادداشت های تقریبا اقتصادی سید امیرحسین حسینی ارتباط با ادمین: @amirhossein_hosseini_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بسته فرهنگی
سقوط 300 ساله - استاد حسینی.mp3
19.56M
🎙 صوت ارائه پاورپوینت | سقوط سصد ساله 📚بسته فرهنگی (سامانه انتشار محتوای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب) 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3972268050C15063871c8
✳️ امام خامنه ای حفظه اللّه : امروز همه‌‌ی ما بایستی در میدان تبیین حرکت بکنیم... ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ 🗂 برنامه دوره تخصصی تبیینی کارآمدی اقتصادی ✅ ویـژه طلاب و دانشجویـان ❇️ برادران (حضوری/مجازی) ❇️خواهران (مجازی) ⌛️ آخرین مهلت ثبت نام : دوشنبه ۱ خـرداد ماه 🗓 زمان برگزاری : ۳، ۴ و ۵ خـردادمـاه ۱۴۰۲ 📌 محل برگـزاری : شهـر مقـدس قــم ✅ راه های ثبت نام : ۱- ارسال عبارت «اقتصاد» به : 30003218 ۲- صفحه ثبت نام : miqat.ir/reg 🔰درباره دوره : miqat.ir 📑 اطلاعات بیشتر : miqat_ir 📲 راه ارتباطی : شناسه miqat47@ 📣 شما هم رسانه باشید... http://eitaa.com/joinchat/3533570061C26a89e033c
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظر جالب جبرائیلی در مورد وابسته کردن خوراک دام ایران به سویای آمریکایی: ما در کشور مرغ و گوسفند و گاو را مونتاژ می‌کنیم! ⏪سیدیاسر جبرائیلی: با این حجم واردات غذای گاو و گوسفند، در کشور گوشت تولید نمی‌کنیم، مونتاژ می‌کنیم. 🔴 👇 @bidariymelat
دولت رییسی برنامه‌ای برای پیشرفت حوزه تعاون ندارد! در اولین بررسی‌ها معلوم شد دولت در برنامه هفتم‌ توسعه، هیچ ماده‌ای برای حوزه تعاون ندارد. ظاهراً پیشنهاد وزارت مربوطه، در اتاق فکر سازمان برنامه و بودجه حذف شده است. تبعاً این نقیصه بزرگ باید در فرایند تصویب برنامه در مجلس جبران شود. @dr_izadkhah
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
آقای رائفی پور رویکرد اقتصادی شما یا کارگروه اقتصادیتان؟ شما که بارها گفتید من تخصص ندارم و در مسائل مختلف کارگروه دارم! خب معرفی کنید ببینیم در مورد چه چیزی و چه کسی حرف میزنید؟! حقیقتا مشتاقیم بدانیم چطور می توانید وقتی حرفتان در مقابل حرف تمام اساتید اقتصاد اسلامی است (تاکید میکنم تمام اساتید اقتصاد اسلامی نه فقط مجمع تشخیص و علیز) از ایده تان به نحو اسلامی دفاع کنید؟! همان کارگروهی که حذف ارز ترجیحی را برای شما توجیه کردند! و به خاطر آن اشتباه قرار است تا آخر ماجرا ادامه دهید... ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
36.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آری.. این است نئولیبرالیسم ✅ زباله دانی بنام نئولیبرالیسم، از زبان نوآم چامسکی، زبان شناس و فیلسوف آمریکایی @tahliltamadoni
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ کاملتر حرفای میرسلیم؛ اصلا منظورش این نیست که لندکروز با ۲۰۶ فرقی نمیکنه بحثش سر اینه که فرقی نمیکنه مردم هر جایی نقدینگیشون رو وارد کنن تورم تولید میشه متاسفانه تقطیع بلای جان رسانه شده پ.ن: در بحث صنعت خودرو ذره‌ای طرف وضعیت موجود نیستیم؛ اما من‌باب تقوای رسانه رسالت داشتیم این موضوع را مطرح کنیم 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از احمد نبویان
از ابتدا هم مشخص بود که این سروصداها درباره واردات خودرو دسته‌دوم، از سر دلسوزی برای مردم نیست بلکه پای منافع و دلالان محترم در میان بوده و هست، و برای رسیدن به این منافع دست به هر و تخریب ناجوانمردانه‌ای می‌زنند وگرنه کسی که کمی با وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت بازار و علل گرانی خودرو آشنا باشد می‌داند که واردات خودروی دسته دوم به نفع چه کسانی تمام خواهد شد!!! نفعی که قطعا به مردم نمی‌رسد و مشکلی از بازار خودروی کشور حل نحواهد کرد
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
همه یا عده‌ای قلیل؟! اول عرض کنم رئیس سازمان هواپیمایی کشور فرد متعهد و متخصصی است. مستندی در شبکه یک پخش شد با اجرای آقای دلاوری باعنوان بی‌واسطه. پیشرفت‌های چشم‌گیر صنعت هوایی را نشان داد و حقیقتا لذت بردم. مشکلات را هم بدون رودربایستی مطرح کردند. شبیه‌ساز پروازی که در ایران به دست مهندسین کشورمان ساخته شده فوق العاده جذاب و در منطقه بی‌نظیر یا بسیار کم نظیر است. اما اینها را گفتم که بگویم همین رئیس سازمان هواپیمایی وقتی وارد مساله اقتصاد می‌شود گاهی اوقات یک نئولیبرال افراطی می‌شود. مثلا کجا؟ مثلا آنجایی که گفت باید به جای ۹۰ فرودگاه چند فرودگاه محدود و سطح بالا می‌ساختیم. این همان منطقی است که می‌گوید برای توسعه عده‌ای باید زیر چرخ‌های بی‌عدالتی له شوند. یکی از علت‌های اصلی سرعت کند توسعه صنعتی در ایران نسبت به برخی از کشورهای جهان (آن هم در صنایع بسیار بزرگ) همین نگاه کردن به جنبه عدالت است. یعنی منافع عموم مردم درنظر گرفته شده است به جای منفعت طبقه‌ای خاص. مساله اصلی اقتصاد از نظر اسلام عدالت است و نتیجه این عدالت پیشرفت خواهد بود اما ممکن است سرعت آن کمتر باشد نسبت به میان‌بُر ظالمانه توسعه به شکل غربی. در مورد خودرو هم با وجود تمام انتقادات، من از تولید انبوه پراید در دهه هشتاد به لحاظ اقتصادی و مبانی عدالت دفاع می‌کنم. دقیقا منطق تولید پراید متناسب با قدرت خرید "عموم مردم طبقات پایین" با منطق ۹۰ فرودگاه به جای چند فرودگاه لاکچری یکی است. ابتدای دولت نهم یک میلیون نفر خودرو داشتند و انتهای دولت دهم ۱۰ میلیون نفر. همه می‌دانیم که سهم عمده‌ای از این خودروها متعلق به پراید و پیکان و سمند بود. همان زمانی که حتی برای خرید خودرو وام می‌دادند! همان خودروهایی که شد سرمایه برای اقشار ضعیف جامعه و علاوه بر اینکه صاحب خودرو شدند توانستند قدرت خریدشان را حفظ کنند تا خودرو خود را تبدیل به احسن کنند. پ‌ن: دروغِ "پراید علتِ اصلی تلفات" را هم قبلا توضیح داده‌ام هرچند ربطی به بحثی که عرض کردم ندارد و نقد ما هم به کیفیت پایین خودرو به قوت خود باقی است. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
ظاهرا لابی پالایشگاه‌ها از فرمان رهبری و فریاد معیشتی مردم بر رییس مجلس موثرتر است! نامه رئیس مجلس به رئیس‌جمهور: تثبیت نرخِ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیرقانونی است.. ترجمه: گرانفروشی و آقایی دلار و ایجاد تورم و کوچک کردن سفره مردم قانونی است! آقای قالیباف! برایت متاسفم.. ✍سیدامیرحسین حسینی ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
8.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوربین مخفی متفاوت در نمایشگاه کتاب! یکم کار فرهنگی حال خوب کن ببینیم