eitaa logo
افسران سپاه پیشرفت
521 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
851 ویدیو
84 فایل
ویژه فرهنگیان ، شاغلین و بازنشستگان مدیریت آموزش وپرورش آران وبیدگل ✅اخبار ✅گزارش ✅وقایع ✅محتوای فرهنگی ✅محتوای علمی 🇮🇷انقلابی🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ دوازدهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای سطح ۱ نسرا 🔹 به همراه ارایه محتواهای تدریس شده مربوط به هر مبحث و تمرین های کاربردی 🔖 با اعطای گواهینامه ⏳ مهلت ثبت‌نام و مشاهده : ۱ الی ۳۰ مرداد ماه 🔗 ثبت‌نام در بخش پورتال آموزش: 🌐https://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/ClassRegister/104227 🔻در صورت هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام و یا مشاهده ویدئوهای آموزشی با آی دی روبیکا. @Nasrafars   ارتباط بگیرید. 📲با ما همراه باشید... ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
📣 انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه الزهرا(س) با همکاری کارگزاری آگاه و دیگر انجمن‌های علمی، برگزار می‌کنند: وبینار ۶ ساعته 💰سرمایه گذاری به زبان ساده💰 🗣 مدرس: مهدی صالحی مدرس دوره‌های آموزشی بازارهای مالی در کارگزاری آگاه و مشاور اقتصادی دو جلسه ۳ ساعته ⏰ زمان: ۱۰و ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ID {@alzahra_management} در تلگرام و ایتا پیام دهید. ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
💠جشنواره معلمان جهادی💠 📌محورهای فعالیت: جهاد تبیین جهاد علمی آموزشی جهاد عمران و آبادی جهاد کمک‌های مومنانه 🌐ثبت نام از طريق سامانه: etnab.ir ⌛️زمان: تا ۳۱ مرداد ماه۱۴۰۲ ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
واحد آموزش انجمن مستقل دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار می‌کند: *🔶کارگاه "اخلاق حرفه ای معلم🔶"* 🧾سرفصل ها: 1- مفهوم اخلاق حرفه ای معلمان 2- علل نیاز به اخلاق حرفه ای برای معلمان 3 - برخی مصادیق اخلاق حرفه ای معلم 👨🏻‍🏫 با حضور استاد*دکتر دهقان زاده* ☑️ دکترای فلسفه تعلیم و تربیت ☑️مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان 💵هزینه کارگاه : رایگان ❇️همراه با اعطای *گواهی حضور* ❇️ 🗓 زمان : *جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲* ⏳ساعت *۱۷:۰۰* 📱جهت ثبت نام به ایدی های زیر در ایتا پیام داده یا به شماره های زیر پیام دهید: برادران: آقای شریفی @rezareza121 / +989017195132 خواهران: خانم دمی زاده @Nilofardamizade 09917901993 🛑لینک شرکت درجلسه متعاقبا در کانال کارگاه قرار خواهد گرفت. 🔸 گواهی حضور صرفا به افرادی تعلق میگیرد که در کارگاه حضور داشته باشند ⛔️*افرادی که قبلا در این کارگاه شرکت کرده اند نیازی به شرکت مجدد ندارند* ♦️منتظر حضور گرم شما هستیم. ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
50252276304826.pdf
172K
به همکاری در خط ملی نماد 💠همکاران بزرگواری که طبق بخشنامه شرایط همکاری رادارید بادقت مطالعه وپیگیری کنید.متشکرم 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🔰 قسمت ۱ ✅رازهای زندگی و تحصیل با بهترین معلمان 🔰محمد نیرو 🔖مقدمه 🌟🌟🌟 روابط معلم-شاگرد یکی از عوامل کلیدی در فرایند یاددهی-یادگیری است. نقش معلمان در رشد شاگردان، فوق‌العاده است و به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زندگی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. 🌟🌟🌟 این تأثیر می‌تواند از طریق تحقق اهداف آموزشی، تقویت اعتماد به نفس، الهام‌بخشی و حمایت از شاگردان، شکوفایی استعدادها و ایجاد ارتباط عمیق و معنادار با دانش‌آموزان مشخص شود. 🌟🌟🌟 هر کلاس درس، یک فضای اجتماعی است که در آن روابط بین معلم و شاگرد به شکل متقابل شکل می‌گیرند و این روابط می‌تواند برای دانش‌آموزان تأثیر قابل‌توجهی داشته باشد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🎭 قسمت ۲ 📢 قدرت معلمان✨🌟 👨‍🏫 محمد نیرو 💡 در این پست، می‌خواهم در مورد تأثیر معلمان بر روابط با شاگردانشان صحبت کنم. به عنوان یک معلم، وقتی در کلاس حضور می‌یابیم، برخورد شخصی و رفتارمان، جوّی خاصی را در کلاس ایجاد می‌کند. باید بدانیم که رفتار و روحیه‌ی روزمره‌مان تأثیر قابل توجهی بر حال و هوای کلاس دارد. این قدرت بزرگ ما معلمان می‌تواند زندگی کودکان را تغییر دهد و آن‌ها را به سمت پیشرفت هدایت کند یا برعکس، آن‌ها را تحقیر کرده و به پایین بکشد. 💭 ما معلمان توانایی داریم به عنوان ابزاری برای الهام‌بخشی و رشد شاگردانمان عمل کنیم. می‌توانیم به آن‌ها انگیزه بخشیم، یا در مقابل، با رفتارهای ناپسند و تحقیرآمیز، اعتماد به نفس آن‌ها را سست کنیم. به طور خلاصه، واکنش‌های ما به شاگردانمان می‌تواند عاملی برای رشد و بهبود یا بحران و تغییر شخصیت آن‌ها باشد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀هر صبح یک حدیث مولا علی بن ابیطالب"علیه السلام": کربلا قربانگاه عاشقان و مشهد شهيدان است، شهیدانی که نه شهدای گذشته و نه شهدای آینده به پای آن‌ها نمی‌رسند. 📚بحارالانوار، ج ۹۸، ص ۱۱۶ 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
📗گروه تحقیق و پژوهشکده معلم فارس برگزار می‌کند کارگاه مهارت های معلمی (بخش اول) 👩‍🏫 مدرس : سرکار خانم هانیه رئیسی 🗓 سه شنبه 17 مرداد ماه 1402 ساعت 10 تا11:30 📜شرکت در دوره رایگان بوده و برای شرکت کنندگان در دوره گواهی صادر خواهدشد. 📚این دوره برای معلمان تمام مقاطع و دانشجو معلمان مناسب می باشد. ⬅️ لینک شرکت در کارگاه و ثبت مشخصات برای دریافت گواهی رأس ساعت برگزاری در کانال شاد به آدرس زیر قرار داده می شود ✅https://shad.ir/pm_fars 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
👊🏻کارگاه نافرمانی و لجبازی در کودکان (odd) ------------------------------------------------------------------- ⚡️علت بروز اختلال نافرمانی ⚡️ نشانه های اختلال ⚡️ تشخيص افتراقی ⚡️ درمان ⚡️ راهکارهایی برای پیشگیری ورفع ⚡️اختلال نافرمانی و لجبازی -------------------------------------------------------------------- ✨مدرس:خانم راحله آرام تن ⏰ زمان برگزاری:۲۱ مرداد،ساعت:۲۰ 📜اعطای معتبراز دانشگاه محقق اردبیلی «جلسه آنلاین+فیلم آفلاین+گواهی معتبر» -------------------------------------------------------------------- 📲جهت ثبت نام در پیامرسان های ایتا، تلگرام و بله به آیدی زیر پیام دهید👇🏻 @karen_amoozesh2 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
هفدهم مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گرامی باد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🟢 وبینار مهدوی 📍 موضوع: نشانه های ظهور تابلوی راه اخرالزمان ♦️ سخنران: استاد نصرالله پور ( عضو انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم ) 🔹 زمان : سه شنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ 💠 هزینه وبینار: رایگان 📝همراه با گواهی حضور معتبر در رتبه بندی 🔶️جهت دریافت لینک به آیدی زیر پیام بدهید @Yavare_monji ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان با همکاری دانشگاه اصفهان برگزار می کند: 💢 موضوع: نقش حضرت زینب سلام الله علیها در جهاد تبیین 💠 استاد تبیین کننده: جناب آقای پروفسور اصغر منتظرالقائم 📆 زمان چهارشنبه، ۱۸/مرداد/۱۴۰۲ 🕘ساعت ۲۱ تا ۲۲ شب ♻️ تالار گفتگو: https://online.bellmeet.com/w/1/jahadtabeen?lang=fa 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
موضوع : روندهای جهانی قدرت های نوظهور(نظم جدید جهانی) 🔷لینک ورود: https://meet.uok.ac.ir/ch/tvu سه شنبه - ۱۷ مردادماه 1402 ساعت: ۱۷:۳۰ 🔹 برای شرکت کنندگان گواهی حضور دوره مجازی، از طرف سازمان بسیج اساتید استان کردستان صادر می گردد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀هر صبح یک حدیث آقا علی بن موسی الرضا"علیه السلام": دوست‌داران و شیعیان هر امامی را با او عهدی است، و تمامت وفای به عهد و نیکویی انجام دادن آن، زیارت قبر ایشان است. 📚بحارالانوار، ج ۱۰۰، ص ۱۱۶، ح ۱ 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
نخستین دوره آموزشی تربیت راوی (الف بای روایتگری) ویژه دانشجویان، اساتید، کارمندان و طلاب مدرس: خانم دکتر مرضیه مینایی پور تاریخ برگزاری: ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه مهلت ثبت نام: ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 09050099168 ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
دانشگاه مجازی المصطفی معاونت پژوهش نشست علمی پژوهشی روش شناسی در پژوهش های روانشناختی 🗓چهارشنبه 1402/05/18 ⏰ساعت: ۰۹:۰۰ 📜همراه با اعطای گواهی ❌ 🔗لینک شرکت در نشست: Live.mou.ir/research 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_a
انجمن علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌کند: 🔴وبینار رایگان معرفی گرایش های کارشناسی ارشد رشته مشاوره: گرایش های مشاوره مدرسه مشاوره شغلی مشاوره توانبخشی مشاوره خانواده مدرس: سرکار خانم قهرمانی، کارشناسی ارشد مشاوره مدرسه دانشگاه علامه طباطبایی زمان: یکشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۰تا۱۲ شرکت برای عموم آزاد است. مجازی، اسکای روم آدرس وبینار: https://www.skyroom.online/ch/alzahrafarhangi/cssa6 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران و اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی موضوع: پژواک طرحواره در زندگی مدرس: دکتر مختار ویسانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت: ۱۸ الی ۲۰ لینک شرکت و دریافت گواهی:‌‏ ‏https://m0h.ir/ezvlo6 لازم به توضیح است لینک ۱۵ دقیقه قبل وبینار فعال میشود ورود برای دانشجویان و سایر علاقمندان آزاد میباشد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
سلسله نشست های : درس پژوهی/ درس کاوی " پداگوژی احیای آموزش " 👈جلسه نهم: درس پژوهی: تحلیل روابط قدرت در مدرسه جناب آقای دکتر علیرضا مقدم "عضو هیات علمی دانشگاه مموریال کانادا " 📝مخاطبین : کلیه علاقمندان[ استادان، مدرسان، مدیران، معلمان و درس کاوان سراسر کشور] 🗓زمان : چهارشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ ⏱ساعت : ۱۸ الی ۱۹:۳۰ 🖥لینک وبینار در محیط اسکای روم : https://www.skyroom.online/ch/farsedu/gamoozesh 🌐کانال دبیرخانه کشوری علوم تجربی در شاد https://shad.ir/sie_gam1 🔴به شرکت کنندگان که لیست حضور در وبینار را در پایان جلسه تکمیل بفرمایند گواهی دانش افزایی تقدیم می گردد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🎓 قسمت ۳ 📢 بهترین معلمان 🏆 👨‍🏫 محمد نیرو 👈 بهترین معلمان همیشه در جهت مشترکی گام برمی‌دارند. آن‌ها به فضل‌فروشی اعتقاد ندارند، نه موعظه می‌کنند و نه درس اخلاق می‌دهند. آن‌ها احساس گناه پدید نمی‌آورند و قول نمی‌گیرند. 🔍 وقتی بدرفتاری ناچیزی رخ می‌دهد، به کاوش نمی‌پردازند، کارآگاه نمی‌شوند و از بچه‌ها جاسوس درست نمی‌کنند. برای آن‌ها زمان حال اهمیت دارد، اینجا و الآن دانش‌آموز در فشار روحی قرار گرفته است. ✨ به جای تمرکز بر پیشرفت‌های آینده، بهتر است به خلق و خویی که دانش‌آموز در حال حاضر دارد و نیازهایی که بر وجود او مسلط است، توجه کنیم. در کلاس درس، هدف‌مان این است که به انسانیت لحظه به لحظه برسیم. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🌟 قسمت ۴ 👨‍🏫 محمد نیرو 🎓 اجتناب از لقب دادن به دانش آموز 💭 اجتناب از لقب دادن به دانش‌آموزان از جمله مهم‌ترین مسائل است. مونا، دانش‌آموز نه‌ساله، نتوانست تکلیف خود را در زمان مقرر انجام دهد. خانم معلم به او گفت که تنبل، بی‌دقت و بی‌مسئولیت است. اما پس از پایان کلاس، مونا به معلمش گفت: "شما مرا به خوبی نمی‌شناسید، من تنبل و بی‌دقت نیستم. به تکالیف مدرسه‌ام بسیار توجه می‌کنم و تلاش می‌کنم تا آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من فقط به مدت چهل دقیقه به کلاس شما می‌آیم، به همین دلیل شما مرا همانند معلمان دیگر نشناخته‌اید." معلم پاسخ داد: "تو یک دختربچه خام هستی و دهان بزرگی هم داری. به مادرت بگو که می‌خواهم او را ببینم و درباره دختر ورّاجش با او صحبت کنم." این واکنش معلم، به جای آن که تفاهم و روابط سالم را برقرار کند، بی‌توجهی و نقض اصول رفتار حرفه‌ای است. 🌱 لقب دادن به دانش‌آموزان برای معلمان ممنوع است، زیرا این کار احساس انزجار و ناراحتی را در دانش‌آموزان به وجود می‌آورد. غالباً دانش‌آموزان تصویر منفی از خودشان را که معلمانشان ایجاد می‌کنند، در ذهن خود حفظ می‌کنند. این گونه اظهارات معلم درباره دانش‌آموزان، عواقب جدی را به دنبال دارد. به جای آن، می‌توانست بگوید: از تو ممنونم که به درس و تکالیفت توجه می‌کنی. فکر می‌کنم منجر به قضاوت نادرستی درباره تو شده‌ام. این نحوه برخورد، در ارتقای صلح و تفاهم بین معلم و دانش‌آموزان تأثیرگذار است. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab