eitaa logo
افسران سپاه پیشرفت
521 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
854 ویدیو
84 فایل
ویژه فرهنگیان ، شاغلین و بازنشستگان مدیریت آموزش وپرورش آران وبیدگل ✅اخبار ✅گزارش ✅وقایع ✅محتوای فرهنگی ✅محتوای علمی 🇮🇷انقلابی🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
دانشگاه مجازی المصطفی معاونت پژوهش نشست علمی پژوهشی روش شناسی در پژوهش های روانشناختی 🗓چهارشنبه 1402/05/18 ⏰ساعت: ۰۹:۰۰ 📜همراه با اعطای گواهی ❌ 🔗لینک شرکت در نشست: Live.mou.ir/research 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_a
انجمن علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌کند: 🔴وبینار رایگان معرفی گرایش های کارشناسی ارشد رشته مشاوره: گرایش های مشاوره مدرسه مشاوره شغلی مشاوره توانبخشی مشاوره خانواده مدرس: سرکار خانم قهرمانی، کارشناسی ارشد مشاوره مدرسه دانشگاه علامه طباطبایی زمان: یکشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۰تا۱۲ شرکت برای عموم آزاد است. مجازی، اسکای روم آدرس وبینار: https://www.skyroom.online/ch/alzahrafarhangi/cssa6 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران و اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی موضوع: پژواک طرحواره در زندگی مدرس: دکتر مختار ویسانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت: ۱۸ الی ۲۰ لینک شرکت و دریافت گواهی:‌‏ ‏https://m0h.ir/ezvlo6 لازم به توضیح است لینک ۱۵ دقیقه قبل وبینار فعال میشود ورود برای دانشجویان و سایر علاقمندان آزاد میباشد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
سلسله نشست های : درس پژوهی/ درس کاوی " پداگوژی احیای آموزش " 👈جلسه نهم: درس پژوهی: تحلیل روابط قدرت در مدرسه جناب آقای دکتر علیرضا مقدم "عضو هیات علمی دانشگاه مموریال کانادا " 📝مخاطبین : کلیه علاقمندان[ استادان، مدرسان، مدیران، معلمان و درس کاوان سراسر کشور] 🗓زمان : چهارشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ ⏱ساعت : ۱۸ الی ۱۹:۳۰ 🖥لینک وبینار در محیط اسکای روم : https://www.skyroom.online/ch/farsedu/gamoozesh 🌐کانال دبیرخانه کشوری علوم تجربی در شاد https://shad.ir/sie_gam1 🔴به شرکت کنندگان که لیست حضور در وبینار را در پایان جلسه تکمیل بفرمایند گواهی دانش افزایی تقدیم می گردد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🎓 قسمت ۳ 📢 بهترین معلمان 🏆 👨‍🏫 محمد نیرو 👈 بهترین معلمان همیشه در جهت مشترکی گام برمی‌دارند. آن‌ها به فضل‌فروشی اعتقاد ندارند، نه موعظه می‌کنند و نه درس اخلاق می‌دهند. آن‌ها احساس گناه پدید نمی‌آورند و قول نمی‌گیرند. 🔍 وقتی بدرفتاری ناچیزی رخ می‌دهد، به کاوش نمی‌پردازند، کارآگاه نمی‌شوند و از بچه‌ها جاسوس درست نمی‌کنند. برای آن‌ها زمان حال اهمیت دارد، اینجا و الآن دانش‌آموز در فشار روحی قرار گرفته است. ✨ به جای تمرکز بر پیشرفت‌های آینده، بهتر است به خلق و خویی که دانش‌آموز در حال حاضر دارد و نیازهایی که بر وجود او مسلط است، توجه کنیم. در کلاس درس، هدف‌مان این است که به انسانیت لحظه به لحظه برسیم. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🌟 قسمت ۴ 👨‍🏫 محمد نیرو 🎓 اجتناب از لقب دادن به دانش آموز 💭 اجتناب از لقب دادن به دانش‌آموزان از جمله مهم‌ترین مسائل است. مونا، دانش‌آموز نه‌ساله، نتوانست تکلیف خود را در زمان مقرر انجام دهد. خانم معلم به او گفت که تنبل، بی‌دقت و بی‌مسئولیت است. اما پس از پایان کلاس، مونا به معلمش گفت: "شما مرا به خوبی نمی‌شناسید، من تنبل و بی‌دقت نیستم. به تکالیف مدرسه‌ام بسیار توجه می‌کنم و تلاش می‌کنم تا آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من فقط به مدت چهل دقیقه به کلاس شما می‌آیم، به همین دلیل شما مرا همانند معلمان دیگر نشناخته‌اید." معلم پاسخ داد: "تو یک دختربچه خام هستی و دهان بزرگی هم داری. به مادرت بگو که می‌خواهم او را ببینم و درباره دختر ورّاجش با او صحبت کنم." این واکنش معلم، به جای آن که تفاهم و روابط سالم را برقرار کند، بی‌توجهی و نقض اصول رفتار حرفه‌ای است. 🌱 لقب دادن به دانش‌آموزان برای معلمان ممنوع است، زیرا این کار احساس انزجار و ناراحتی را در دانش‌آموزان به وجود می‌آورد. غالباً دانش‌آموزان تصویر منفی از خودشان را که معلمانشان ایجاد می‌کنند، در ذهن خود حفظ می‌کنند. این گونه اظهارات معلم درباره دانش‌آموزان، عواقب جدی را به دنبال دارد. به جای آن، می‌توانست بگوید: از تو ممنونم که به درس و تکالیفت توجه می‌کنی. فکر می‌کنم منجر به قضاوت نادرستی درباره تو شده‌ام. این نحوه برخورد، در ارتقای صلح و تفاهم بین معلم و دانش‌آموزان تأثیرگذار است. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
🎓 قسمت ۵ 👨‍🏫 محمد نیرو 🔰 فرصت دادن به دانش آموزان برای بهبود رفتار 👈 علی، دانش‌آموز نه‌ساله، در حین درس اعشار از معلمش کمک خواست. معلم به او پاسخ داد: "پس وقتی در حال توضیح این مسئله بودم، کجا بودی؟ تو اصلاً گوش نمی‌دهی و همیشه در حال بازی کردن هستی. حالا هم انتظار داری که فقط به خاطر شما درس را تکرار کنم. اینجا که فقط تو حاضر نیستی، برای جناب عالی که نمی‌توانیم کلاس فوق‌العاده برگزار کنیم." علی به محل خود برگشت، اما در باقی ساعت با مزاحمت‌های مختلفی کلاس را برهم زد و تمرکز دیگران را پرت کرد. 🔹 اگرچه معلم درگیر بود، می‌توانست به دانش‌آموز کمک کند. می‌توانست به علی بگوید که یادگیری اعشار سخت است و اگر وقت داشت، درس را برایش توضیح دهد. معلم می‌توانست صبر کند و در زمانی که هر دو وقت داشتند، علی را به کلاس دعوت کرده و درس را به او توضیح دهد. ✨ عموماً دانش‌آموزان وقتی در انجام تکالیف یکی از دروس مشکلی دارند، از درخواست کمک و راهنمایی می‌ترسند. تجربه آنها نشان داده است که درخواست کمک ممکن است به توبیخ شدید منجر شود. آنها ترجیح می‌دهند بدرفتاری کنند و به خاطر آن تنبیه شوند، تا اینکه به خاطر عدم آگاهی از یک مسئله مورد تمسخر قرار گیرند. بهترین راهکار برای معلم در مواجهه با بدرفتاری دانش‌آموزان، آمادگی به کمک به آنها است. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 زیارت نامه حضرت امام سجاد علیه السلام🥀 🔳بسم الله الرحمن الرحیم السَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْعابِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْمُتَهَجّـِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اِمامَ الْمُتَّقِینَ،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا وَلِیَّ الْمُسْلِمِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قُرَّهَ عَیْنِ النّاظِرِینَ الْعارِفِینَ،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا وَصِیَّ الْوَصِیّـِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خازِنَ وَصایَا الْمُرْسَلِینَ،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یاضَوْءَالْمُسْتَوْحِشِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا نُورَ الْمُجْتَهِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا سِراجَ الْمُرْتاضِینَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا ذَخِیرَهَ الْمُتَعَبّـِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا مِصْباحَ الْعالَمِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا سَفِینَهَ الْعِلْمِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا سَکِینَهَ الْحِلْمِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا مِیزانَ الْقِصاصِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا سَفِینَهَ الْخَلاصِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا بَحْرَ النَّدى، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا بَدْرَالدُّجى،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الاَوّاهُ الْحَلِیمُ،اَلسَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصّابِرُ الْحَکِیمُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا رَئِیسَ الْبَکّائِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یامِصْباحَ الْمُؤْمِنِینَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا مَوْلایَ یا أَبا مُحَمَّد،أَشْهَدُ أَنَّکَ حُجَّهُ اللهِ وَابْنُ حُجَّتِهِ وَأَبُو حُجَجِهِ، وَابْنُ أَمِینِهِ وَابْنُ اُمَنائِهِ، وَأَنَّکَ ناصَحْتَ فِی عِبادَهِ رَبِّکَ، وَسارَعْتَ فِی مَرْضاتِهِ، وَخَیَّبْتَ أَعْداءَهُ، وَسَرَرْتَ أَوْلِیاءَهُ،أَشْهَدُ أَنَّکَ قَدْ عَبَدْتَ اللهَ حَقَّ عِبادَتِهِ، وَاتَّقَیْتَهُ حَقَّ تُقاتِهِ، وَأَطَعْتَهُ حَقَّ طاعَتِهِ، حَتّى اَتیکَ الْیَقِینُ،فَعَلَیْکَ یا مَوْلایَ یَاابْنَ رَسُولِ اللهِ أَفْضَلَ التَّحِیَّهِ، وَالسَّلامُ عَلَیْکَ وَرَحْمَهُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ. ‌‌‎‎‎‎‌‌‎‎‎ ‎ ‌‎‎‎‎•••┈✾~🖤~✾┈••• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
✅ چند روایت گهربار از امام سجاد علیه السلام 🏴 علی بن الحسین علیه السلام (۹۵-۳۸ ق) مشهور به «امام سجاد» و «امام زین‌العابدین»، فرزند امام حسین علیه السلام و چهارمین امام شیعیان می باشند. 🔸 آن حضرت در محرم سال ۶۱ هجری قمری در جریان قیام امام حسین علیه السلام، در سرزمین کربلا حضور داشت اما به علت بیماری نتوانستند در پیکار شرکت کنند. 🔹 پس از آن فاجعه دردناک، امامت به ایشان منتقل شد و آن حضرت به مدت ۳۴ سال پیشوای شیعیان بود. 🔸 ایشان در محرم سال ۹۵ ه.ق به دست ولید بن عبدالملک به شهادت رسیدند. مدفن آن حضرت در قبرستان بقیع کنار قبر امام حسن مجتبی (ع)، امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) است. 🔹 مجموعه ادعیه و مناجات امام سجاد(ع) در کتاب صحیفه سجادیه گرد آمده است. رسالة الحقوق، شامل ۵۰ حقّ از حقوق خدا و بندگان، مردم و حاکمان، والدین و فرزندان و همسایگان از آثار ایشان است. 🌹 شهادت مظلومانه راضي‌ترين بنده به سخت‌ترين حادثه مقدر تاريخ تسليت باد. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🦋﷽🦋 💫 زیبایى دانش به پراکندن آن،و میوه اش در عمل به آن،و نگهداریش در قرار دادن دانش در میان اهل آن است. "امام علی(ع)" ✍کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان اصفهان با همکاری قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مستقر در گروه تحقیق و پژوهش اداره کل استان اصفهان به مناسبت ایام محرم برگزار می‌کند: 💣 پویش سراسری نذر آموزشی 🔹️فرهنگیان، دانشجویان و همه علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این پویش؛ بر اساس محورهای تعیین شده آموزش‌های ارزشمند خود را در قالب دلخواه فیلم، پادکست و... ارسال نمایید. 🔸️ محورها: ✔علوم تربیتی ✔علوم انسانی ✔روانشناسی و مشاوره ✔تولید محتوا ✔تحقیق و پژوهش ✔️و.‌‌.. 📲 جهت دریافت شیوه نامه پویش به لینک زیر مراجعه کنید: https://zil.ink/pooyesh.nazr_amoozeshi 💯 امتیازات شرکت در پویش: _ قرار گرفتن اثر ارسالی در کانال ایتا _ دعوت به همکاری و حمایت از مدرسان برتر جهت برگزاری وبینارهای آموزشی _ گواهی ارسال اثر برای آثار تایید شده _ شرکت در قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس 🔸️آیدی ارسال اثر در ایتا: @Moalem_97 @Hosseyni2000 @poyesh_amozesh 📆 مهلت ارسال آثار: ١٤ شهریور ماه ١٤٠٢ ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
💠وبینار آموزش علم داده در مدارس؛ چرا و چگونه؟💠 🎙 با سخنرانی : دکتر فرشید عبدالهی 📆 زمان : شنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ ♻️ ساعت ۱۸ 🔰مخاطبین: اساتید دانشگاه ها و معلمان ریاضی ابتدایی و متوسطه سراسر کشور 💠 لینک ورود به وبینار: https://www.skyromm.online/ch/mathhouse/elmedade ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
گروه هنر انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌کند: 📌 باشگاه‌ فیلم علوم‌ انسانی خیال 🔹️ فصل نخست: کارگاه مقدمه‌ای بر تحلیل فیلم 🗣 ارائه دهنده: سعید هاشم‌زاده، پژوهشگر و منتقد سینما 🗓 تاریخ برگزاری: از سه‌شنبه ۲۴ مردادماه 🕰 زمان: ساعت ۱۴ الی ۱۶ 🔸️ برگزاری به صورت آنلاین و آفلاین ⏱ مهلت ثبت‌نام: تا یکشنبه ۲۲‌ مردادماه 🌐 پیوند ثبت‌نام: https://b2n.ir/mtfilm ✅️ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه @unmov2 در پیامرسان‌های بله، ایتا و تلگرام در ارتباط باشید. 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
💠مدیریت وبرنامه ریزی کلاس های چندپایه بارویکرد تربیت تمام ساحتی لینک نشست 👇 https://www.skyroom.online/ch/bhs2/dbdfte ••✦•┈┈┈••❅✾❅••┈┈┈•✦•• 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 💠 دارالقرآن الکریم امام علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار می‌کند: هفدهمین دوره مسابقات سراسری و مردمی قرآن کریم 🔸در دو گروه برادران و خواهران 🔸 در دو بخش کمتر و بیشتر از ۱۸ سال 📌 رشته‌های مسابقات: قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم همراه با ترجمه، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم همراه با ترجمه، مفاهیم قرآن کریم ⏳ مهلت ثبت نام ۱۴ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ 🔹 ثبت نام و شرکت در مسابقه از طریق سامانه مسابقات به نشانی: 🌐 www.dqimamali.com۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یوسف سلامی در سالگرد۳۴سالگی رهبری حضرت آقا به میان مردم رفت... اگه انرژی مثبت میخواین پیشنهاد میکنم ببینید ❤️🌹❤️🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀هر صبح یک حدیث حضرت مهدی"عجل الله تعالی فرجه الشریف": من مایهء امان اهل زمینم؛ چنان‌که ستارگان مایهء امان اهل آسمان‌اند. 📚بحارالانوار، ج ۷۸، ص ۳۸۰ 🌸🌸🌸 🔹 🔸 👇🇮🇷👇 https://eitaa.ir/afsaran_pishraft_ab