eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
حمله در دمشق: تلاشی برای حذف مقامات ارشد ایرانی. پیامی تند برای ایرانیان/در انتظار بررسی موفقیت حمله. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴جنگنده‌های اسرائیلی محله برزیل در جنوب شرق رفح را بمباران کردند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴روسیه از دستگیری یک گروه تروریستی که اسلحه و پول برای مهاجمان حمله به سالن کنسرت تهیه کرده بودند خبر داد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️يا اميرالمؤمنين گريه زينبت را نتوانستی تحمل کنی؟ ذكر مصائب امیرالمؤمنین(ع) توسط رهبر انقلاب 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺خسارات وارده به ساختمان های اطراف 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️خبر ترور سردار محمدرضا زاهدی در سفارت ایران در دمشق تائید شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📸 | افزایش شهداء حملات اخير رژیم صهیونیستی تا ۸ نفر 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
علی هاشم نیز خبر هدف قرار گرفتن یک فرمانده ارشد سپاه در سوریه و لبنان طی حمله اسرائیل را منتشر کرده است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 تلویزیون سوریه بطور رسمی هدف قرار گرفتن سفارت ایران را تایید کرد 🔹 سفارت ایران جزوی از خاک ایران حساب می‌شود و این جنایت حمله مستقیم به خاک جمهوری اسلامی ایران قلمداد میشود. ‌‌‌ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 بیانیه رسمی وزارت دفاع سوریه: حدود ساعت ۱۷ عصر امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد 🔹این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل شد. 🔹کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
🚀🚀 پاسخ شدیدا ایران به حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری ج.ا.ایران در دمشق در ساعات آینده منتظر خبرهای غیرمنتظره باشید ❗️لحظه به لحظه برای دیدن و شنیدن آخرین خبرهای، جواب ایران به اسرائیل با ما باشید👇 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
🚀🚀 پاسخ شدید ایران به حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری ج.ا.ایران در دمشق در ساعات آینده منتظر خبرهای غیرمنتظره باشید 🚨🚨لحظه به لحظه برای دیدن و شنیدن آخرین خبرهای، پاسخِ ایران به رژیم اسرائیل با ما همراه باشید👇 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور
🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 🛫 لحظاتی پر التهاب ✈️ لحظاتی پر استرس 🚁 لحظاتی سرنوشت ساز 🚀 جواب دندانشکن ایران به اسرائیل ----------------------------------- تا ساعاتی دیگر خبر مهمی در خصوص انتقام ایران از اسرائیل در اینجا بارگزاری خواهد شد گوش به زنگ باشید. لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ----------------------------------- 🗯اخبار دقیق و صحیح را از ما و در اینجا بشنوید و پیگیری کنید 👇👇👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
ما رو این پرچم حساسیم واکنش مسئولان به این جنایت کیفیت غیرتشون رو نشون میده 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
اسرائیل معنای کامل تروريسم دولتی است. طبق هیچ قانون بین‌المللی حق حمله به مراکز دیپلماتیک وجود نداره. امروز این رژیم خونخوار به کنسولگری ایران در دمشق حمله مستقیم کرد. در جریان این حمله سردار زاهدی فرمانده سپاه قدس لبنان و سوریه به شهادت رسید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
Reza Narimani - Salam Aghaye Mehraboon (320).mp3
36.66M
زندگی را دوست دارم؛ ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویش را گم و فراموش کنم. علی وار زیستن و علی وار شهید شدن؛ حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست میدارم. _ شهیدهمت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 نبرد با صهیونیسم وارد مرحله جدیدی شد .... 📲 توئیت حسین کازرونی ؛ فعال رسانه حوزه مقاومت درباره حقیقت ماجرای حمله به ساختمان کنسولی ایران در سوریه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📸 تصویری از شهید محمدرضا زاهدی در کنار شهید عماد مغنیه، شهید احمد کاظمی، شهید قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله ـ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
تصویری از سردار شهید حاج رحیمی از فرماندهان باسابقه سپاه قدس 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴خبرنگار آمریکاییNBC: اسرائیل با حمله به سفارت ایران به دنیا اعلام کرد به پایان و آخر موجودیت و خط خود رسیده و چاره ای جز نبرد با ایران ندارد. ـ🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
. سردار حاج رحیمی در سپاه قدس مقام سازمانی بالاتری دارن نسبت به شهید زاهدی داشتند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هر چند آواربرداری از ساختمان کنسولگری ادامه دارد، اما سفیر ایران در دمشق می‌گوید که 7 نفر در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. جنگ به صورت مستقیم با ایران در جریان است و حضرات همچنان معتقد هستند که باید وارد بازی دشمن نشد... دشمن چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط دارد خوب‌های ما را می‌گیرد. اگر عرضه حفاظت از جان نیروها را ندارید که آن‌ها بردارید و به کشور برگردانید. قرار نیست مردان ایرانی به سوریه بروند و توسط گروهی سوری‌های دیوث و بی‌شرف و نامرد لو بروند و اینگونه به شهادت برسند. بچه‌های حزب‌الله را آواره‌های دله‌دزد سوری گزارش می‌دهند و به شهادت می‌رسند و نیروهای ایرانی را هم در افسران بدبخت ارتش و دستگاه‌های امنیتی جناب دکتر... حیف نیست؟ بروید خاطره بازگردان اف4 آسیب دیده از فرودگاه تدمر به کشور را توسط زنده‌یاد محمود اسکندری بخوانید که در همان زمان هم افسران سوری گزارش ما را به عراقی‌ها می‌دادند. خلاصه آنکه پاسخ ندهی، می‌خوری. آقایانی که در تهران نشسته‌اید ما برای جنگ کاملا حاضر و آماده‌ایم.... از این که بدتر نمی‌شود؛ خدا را چه دیدی شاید بهتر شد./اخبارسوریه ـ🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴رسانه عبری: مهمترین شخصیت سپاه پاسداران در منطقه و به خصوص در جبهه لبنان را ترور کردیم. ـ ـ ـ ــــــــ⊰𑁍⊱ــــــــ ـ ـ ـ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
یکی از نادرست ترین سخنان این روزها این است که اسرائیل می خواهد با این حملات ایران را به جنگ بکشاند! اسرائیل مطلقا خواهان جنگ تمام عیار با ایران نیست و جنگ آن با ما همین است که اکنون می بینید. این جمله یعنی به امید اجتناب از یک جنگ موهوم، از جنگیدن در جنگ واقعی شانه خالی کنیم. محاسبات فلج کننده بلای جان امنیت ملی است. ـ ـ ـ ــــــــ⊰𑁍⊱ــــــــ ـ ـ ـ🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
سردار پاسدار شهید محمد سعید ایزدی از شهدای امروز حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق - سوریه ـ ـ ـ ــــــــ⊰𑁍⊱ــــــــ ـ ـ ـ🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.