eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
27هزار عکس
21.2هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ ادعای وال‌استریت ژورنال پیرامون نقش کشورهای عربی در مقابله با عملیات انتقام‌جویانه ایران وال‌استریت ژورنال مدعی شد که عربستان و امارات اطلاعاتی را در مورد عملیات انتقام‌جویانه ایران با آمریکا به اشتراک گذاشته و در رهگیری شماری از پرتابه‌های ایران با اسرائیل همکاری کردند. به نوشته وال‌استریت ژورنال، نیرو‌های اسرائیلی و آمریکایی شماری از پهپادها و موشک‌های ایرانی را رهگیری کردند. اما منابع این روزنامه مدعیند که این کار تا حدی به واسطه کشورهای عربی بود که به طور مخفیانه، اطلاعاتی در مورد برنامه‌های عملیات تهران را منتقل کرده، حریم هوایی خود را به روی جت‌های جنگنده گشودند، اطلاعات ردیابی رادار را به اشتراک گذاشته یا حتی در برخی موارد، نیروهای خود را برای کمک اعزام کردند. بر اساس این گزارش، واکنش اولیه چندین دولت عربی محتاطانه بود؛ زیرا می‌ترسیدند که کمک‌ کردن به اسرائیل مستقیماً پای آن‌ها را به درگیری باز کرده و خطر انتقام‌جویی از سوی تهران را برانگیزد. پس از گفتگوهای بیش‌تر با ایالات متحده، امارات متحده عربی و عربستان سعودی به طور خصوصی برای به اشتراک‌گذاشتن اطلاعات به توافق رسیدند و اردن نیز به هواپیماهای جنگی ایالات متحده و سایر کشورها اجازه استفاده از حریم هوایی خود را داد و از هواپیماهای خود برای کمک به رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی استفاده کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⭕️ بلینکن خطاب به همتایان سعودی واردنی و مصری: خواهان تشدید تنش نیستیم. آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تماسهای جداگانه با فیصل بن فرحان و ایمن الصفدی همتایان سعودی و اردنی خود مدعی شد که آمریکا خواهان تشدید تنش نیست. در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که بلینکن در تماس با همتای سعودی خود، حمله ایران به اسرائیل(در پاسخ به تجاوز اشغالگران به کنسولگری ایران در دمشق) را بررسی و بار دیگر تاکید کرد که آمریکا خواهان تشدید تنش نیست. وزارت خارجه آمریکا افزود بلینکن همچنین با همتای مصری خود هم گفتگو کرد که طی آن، حمله ایران به اسرائیل و اهمیت رساندن کمک‌ها به غزه را بررسی کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⭕️ رایزنی وزیران خارجه عربستان و قطر با امیرعبداللهیان🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
وزیران خارجه عربستان سعودی و قطر با امیرعبداللهیان درباره اوضاع منطقه رایزنی کردند. وزارت خارجه عربستان سعودی از رایزنی تلفنی «فیصل بن‌فرحان» وزیر امور خارجه این کشور با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره آخرین تحولات منطقه خبر داد. ریاض همچنین اعلام کرد بن‌فرحان و امیرعبداللهیان درباره افزایش تنش‌ها در منطقه در پی بحران در غزه رایزنی کردند. امیرعبداللهیان در این تماس مطالبی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارائه کرد. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه اقدام نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد توصیف کرد. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز منطقه به ثبات و امنیت و گسترش همکاری‌های منطقه و بین‌المللی بین دو کشور تاکید کرد. وزارت خارجه قطر نیز از گفت‌وگوی تلفنی «محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه ایران درباره تحولات در منطقه و راه‌های کاهش تنش خبر داد. دوحه اعلام کرده آل‌ثانی در این گفت‌وگو نگرانی قطر از تحولات در منطقه را ابراز کرده و خواستار خویشتن‌داری از سوی تمام طرف‌ها شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
2.19M
🚨🚨تحلیل فوری سیاسی روز ☄تحلیل سیاسی روز 👈 ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ‼️حاوی مطالب خیلی خیلی مهم‼️ 🎤با بیان سخنران و تحلیلگر سیاسی 2⃣ بخش دوّم 🅾 موضوع: توضیح مهمترین سامانه های پدافندی جمهوری اسلامی ایران (ساخته شده به دست پرتوان و با کفایت جوانان ایرانی)🇮🇷 ♦️♦️حتما مستمع باشید و نشر دهید ✅ در اینجا، و در روز های آتی، اطلاعات و تحلیل های جدید را دنبال کنید. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
♦️جزئیات جدیدی از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل برخی تصورات این بود که این جنگ ممکن است از یک ماه تا ۳ ماه طول بکشد اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید تمام موشک‌های هایپر سونیک ما به هدف اصابت کرد 🔹آخرین تماس را مقامات مصری ۳ ساعت پیش از عملیات داشتند؛ التماس می‌کردند که این کار انجام نشود 🔹۵ قدرت موشکی جهان شامل آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و رژیم صهیونیستی با تمام استعداد و آخرین فناوری‌های خود به میدان آمدند. 🔹پنتاگون فرماندهی کامل را پذیرفت و سنتکام وارد منطقه شد و ۸ منطقه دفاع ضد موشکی را طراحی کردند؛ زاگرس، قفقاز، ترکیه، خلیج فارس، دریای سرخ و مدیترانه از جمله این مناطق بودند. 🔹۶ ناو ضد موشک در دریای سرخ، سیستم موشکی عربستان و امارات ۶ لایه آتش‌باری در این مدت کوتاه عملیاتی شد. 🔹طرف مقابل ما ۱۵ هواپیمای ضد سیگنالی به پرواز درآوردند و علاوه بر این آواکس‌های عربستان و آواکس‌های خودشان و همچنین پهپادهایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند. 🔹در عملیات وعده صادق ۱۰ کشور در میدان نبرد مقابل ایران بودند. 🔹ما تا کنون در هیچ نبردی با رادارهای آن‌ها و همچنین سیستم‌های گنبد آهنی و فلاخن مواجه نشده بودیم و این‌ها موجب شده بود که ما در مرحله طرح و عملیات مقداری دچار مشکل باشیم. 🔹آنها در ۶ ماهه نبرد طوفان الاقصی در درگیری با یمنی ها، لبنانی ها و عراقی ها نسبت به سیستم پهپادی و موشکی آشنایی پیدا کرده بودند. 🔹آمریکایی ها داخل رژیم صهیونیستی را بر عهده رژیم صهیونیستی گذاشتند و سایر مناطق را خودشان قبول کردند. 🔹موشک‌های بالستیک و کروز و همچنین پهپاد از جمله ابزارهای ما در این عملیات بودند که بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه، کروز ظرف ۳ ساعت و پهپاد طی ۷ ساعت به دشمن رسیدند. 🔹پهپادهایی که در عملیات شرکت کردند سرعتی در حدود ۱۶۰ الی ۱۷۰ کیلومتر در ساعت داشتند به همین دلیل نیز ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ اولین دسته پهپادی راهی شد تا سیستم‌های پدافندی دشمن را درگیر کند. 🔹 موشک‌ هایپر سونیک ما به هدف اصابت کرد. 🔹ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
. 🚨 روزنامه جام جم نوشت: 🔹بيشترين تعداد تبادل پیام با واسطه بین آمریکا و ایران در روزهای منتهی به عملیات وعده صادق اتفاق افتاد. آمریکا با استفاده از ظرفیت تقریبا همه کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه برای ایران پیام می‌فرستاد و تلاش می‌کرد ایران را از انجام این عملیات مصرف کند. 🔹در مقابل، پاسخ ایران هشدار به آمریکا نسبت به عدم ورود به این موضوع و دور نگه‌داشتن خود از درگیری با ایران بود. سفیر سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا همزمان با شلیک موشک‌های ایران در ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه به سپاه احضار و هشدار جدی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا در باره تبعات بسیار سنگین و جدی هرگونه ورود آمریکا به درگیری با ایران به وی ابلاغ شد. 🔹رژیم صهیونیستی که همچنان در گیجی این سیلی سنگین ایران به سر می‌برد تلاش می‌کند در جنگ تبلیغاتی عملیات ایران را ناموفق نشان دهد. این در حالی است که تمام هدف‌گیری‌های تعیین شده توسط موشک‌های بالستیک ایران با موفقیت انجام شد و حتی یک مورد هم سامانه‌های دفاعی رژیم قادر به رهگیری موشک‌های بالستیک ایران نشدند. 🔹آنچه توسط پدافند هوایی رژیم و آمریکا هدف قرار گرفت پهپادهای نسل قدیم و موشک‌های نسل قدیم بودند که ماموریت آنها صرفا مشغول‌سازی پدافند و تخلیه موشک‌های گران قیمت آنها بود که به اعتراف رژیم خسارت وارده فقط بابت استفاده از موشک‌های دفاعی در سامانه‌های مختلف رژیم ۱.۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
⭕️ اولین تصویر از مقر امنیتی شلاخیم اسرائیل اکانت توئیتری منتسب به سپاه پاسداران اولین تصویر باکیفیت از اصابت موشک‌های ایران به شلاخیم، یکی مهم‌ترین مقرهای امنیتی اسرائیل را منتشر کرد و به شکلی طعنه آمیز نوشت: به خوبی صدای ما را در شلاخیم شنیدید! 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست پایگاه هوایی نواتیم چرا مهم است و قفل این گاوصندوق ارزشمندِ رژیم صهیونیستی چطور به دست ایران شکست؟ 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
4.8M
🚨🚨تحلیل فوری سیاسی روز ☄☄تحلیل سیاسی 👈 ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ‼️حاوی مطالب خیلی خیلی مهم‼️ 🎤با بیان سخنران و تحلیلگر سیاسی 1⃣ بخش اول 🅾 موضوع: ۱-تحلیل این موضوع که چرا جمهوری اسلامی ایران از خاک خودش به اسرائیل غاصب حمله کرد؟ ۲-بررسی تبعات، عوارض و منافع شلیک از مبدأ 👈👈حتما مستمع باشید و نشر دهید ♦️ادامه دارد... ✅ در اینجا در روز های آتی، اطلاعات و تحلیل های جدید را دنبال کنید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
هدایت شده از خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ اتاق کنترل نیروی هوایی رژیم اسرائیل در  یکی از زیرزمینهای تل آویو در شب حمله ایران 🔹‌‌رسانه‌های عبری زبان، ویدیویی از اتاق کنترل نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شب حمله پهپادی و موشکی ایران به اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی منتشر کردند. 🔹‌‌نکته: از چهره‌ها و واکنش نظامیان حاضر در تصویر مشخص است که سامانه‌های پدافندی اسرائیل تا چه حد در رهگیری و انهدام موشک‌های ایرانی موفق بوده‌اند... 🔹‌‌در انتهای تصویر سرتیپ «تال کالمن» فرمانده معاونت استراتژی و حلقه سوم ( معاونت مبارزه با ایران ستادکل نیروهای مسلح اسرائیل) با سر تاس دیده می شود. 🚨اخبار فوری @khabareforii313 ☄ اینجا منبعی برای دریافت اخبار فوری، به ساعت و به روز می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقطه‌زنی شمال و جنوب اراضی اشغالی دارای چه پیام ویژه‌ای بود؟🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«اسماعیل حقی‌پکین» رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه: نتانیاهو بعد از این به تنهایی نمی‌تواند علیه ایران جنگی به راه اندازد. سه نقطه هدف گرفته شد؛ ۲ پایگاه هوایی و یک مرکز رصد موساد، بر اساس اطلاعاتی که به من رسیده ۲ پایگاه خسارت بدی دیده‌اند و اینکه گفتند خسارت خفیف بوده چنین نیست! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹هم اکنون | شناسایی و رهگیری پرواز هواپیمای ترابری نیروی هوایی امریکا بر فراز آسمان کویت ✈️🇺🇸 United States Air Force C17 ( McDonnell Douglas C-17A Globemaster III ) (97-0042, ) ⏱️چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ▪️پ.ن:این هواپیما احتمالا در حال بازگشت از سرزمین های اشغالی به پایگاه العدید قطر میباشد. ▫️این خبر در صورت رهگیری کامل بروزرسانی میشود 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹فوری | فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام): نیروهای ما موفق شدند با دو پهپاد پرتاب شده از مناطق تحت کنترل انصارالله در یمن مقابله کنند. 🚩 🚩 اخبار یمن @yaman313 🔴 آیت الله بهجت ره: برای چشمتان به اتفاقات باشد
🔹 | ارتش ایالات متحده: گزارشی مبنی بر تلفات یا خسارات وارده به کشتی های آمریکایی ائتلاف یا کشتی های تجاری گزارش نشده است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹هم اکنون | رهگیری پرواز هواپیمای ترابری انگلستان بر فراز آسمان سعودی ✈️🇬🇧 Royal Air Force C17 ( Boeing C-17A Globemaster III ) (ZZ174, ) ⏱️چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 روزهایی که اسرائیل فراموش نخواهد کرد ۲۵ می 2000 (خروج ارتش اسرائیل از لبنان) ۱۴ اوت 2006 (پایان جنگ ۳۳روزه) ۷ اکتبر 2023 (حماسه حماس) ۱۴ آوریل (حمله موشکی ایران) 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 وزیر دفاع الجزایر: ایران ممکن است مجهز به سلاح اتمی باشد!! در صورت صلاح دید و با در نظر گرفتن پیوست های امنیتی، بخشی از مصاحبه جنجالی ، افسر ارشد جنگ نرم، تئوریسین و تحلیلگر سیاسی، در خصوص این که، آیا جمهوری اسلامی ایران به مجهز است یا نه؟ در این کانال پخش خواهد شد. جواب های رُک و صریح به سوالات زیر: ۱-بیان واقعیت هایی از کشورهای عضو باشگاه هسته ای و دارنده سلاح هسته ای ۲-آیا جمهوری اسلامی ایران به تکنولوژی ساخت بمب اتمی رسیده است؟ ۳-آیا بمب اتمی ساخته ایم؟ و یا قصدی برای ساخت بمب اتمی داریم؟ ۴-آیا در سال‌های فروپاشی شوروی درسال ۱۹۹۴ ، از شوروی، فدراسیون روسیه، اکراین و بلاروس بمب اتم خریدیم؟ ۵--آیا جمهوری اسلامی ایران بمب اتم دارد؟ ❗️متوجه نکات کلیدی و جدیدی میشوید ❗️ 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما ببینید ✅ کشنده ترین حیوان روی زمین آیا می دانید کشنده ترین حیوان کیست؟ نظرتون چیه؟ شیر؟ گرگ؟ ببر ؟ تمساح؟ سگ؟ در کلیپی کوتاه و شوکه کننده درنده ترین حیوان دنیا که را به شما معرفی می‌کنیم! 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️آفرین به این کار قشنگ یک فیلم کوتاه و ساده با یک دنیا حرف درست ببینید اینو کسی به شما توصیه میکنه و میخواد که ببینید و عمل کنید که خودش هم حدود ۶ ماه هست عمل میکنه و از کوکاکولا و پپسی استفاده نمیکنه!!! @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔹شورای امنیت روز پنجشنبه در مورد پیش نویس قطعنامه ای که توسط الجزایر پیش نویس شده است رای گیری می کند که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضوی از سازمان ملل متحد توصیه می شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده اسرائیل در جلسه شورای امنیت: آیت‌الله خامنه‌ای به‌دنبال برپایی امپراطوری ایرانی شیعه، در خاورمیانه و کل جهان است... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔰 ایران درخواست آمریکا برای اجازه دادن به انجام حمله نمادین توسط اسرائیل را رد کرد 🔸منابع رسانه ای گزارش دادند که واشنگتن از کانال‌های دیپلماتیکش استفاده کرده تا از تهران بخواهد به اسرائیل اجازه دهد که یک حمله نمادین برای حفظ تصوریش انجام دهد و تهران نیز به آن پاسخ ندهد. 🔸یک مقام امنیتی نظامی ایران  به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش  انجام دهد. 🔸این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه  دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد». 🔸وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد. 🚨اخبار فوری @khabareforii313 ☄ اینجا منبعی برای دریافت اخبار فوری، به ساعت و به روز می باشد.
کانال ۱۲ تلويزيون اسرائیل: اعضا کابینه نتانیاهو از واکنش و جدیت ایران هراس دارند و نمی‌خواهند ایران را تحریک به حمله وسیع‌تر کنند. 🚨اخبار فوری @khabareforii313 ☄ اینجا منبعی برای دریافت اخبار فوری، به ساعت و به روز می باشد.