eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26هزار عکس
20.4هزار ویدیو
100 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 تصویری از فوادشکر (حاج محسن) در کنار عماد مقنیه (حاج رضوان) سمت راست و مصطفی بدرالدین (ذولفقار) سمت چپ. 🔹 هر سه نفر از ۲۰۰۸ تاکنون طی ترورهای مختلف در لبنان و سوریه به شهادت رسیده‌اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تصاویری از فرماندهٔ شهید، حاج سیدفؤاد شکر که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نتانیاهو: «فواد شکر» مسئول موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله بود/ روزهای سخت در انتظار ماست 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از ترور فواد شکر و اسماعیل هنیه:روزهای سخت پر از چالش در انتظار ماست.‌‌ 🔹فواد شکر مسئول موشک های نقطه‌زن حزب الله بود. 🔹اسرائیل هر کسی را که در هر جایی به آن حمله کند، مجبور خواهد کرد بهای سنگینی بپردازد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مذاکرات اضطراری آمریکا و اروپا در غرب‌آسیا بعد از ترور شهید هنیه 🔹فایننشال تایمز: نمایندگان آمریکا و اتحادیه اروپا در پی ترور رئیس دفتر سیاسی حماس مذاکرات اضطراری را در منطقه انجام دادند. 🔹این مذاکرات با هدف متقاعد کردن تهران به عدم واکنش نشان دادن به حمله اسرائیل به هنیه یا انجام دادن اقدامی نمادین صورت گرفته است. 🔹از شب گذشته همه، تهران را تحت فشار قرار داده‌اند تا پاسخی ندهد و خویشتن‌داری کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نماینده چین در سازمان ملل: ترور هنیه، برای تخریب مذاکرات آتش‌بس بود. 🔹فو کانگ: ترور اسماعیل هنیه تلاشی آشکار برای خرابکاری در مذاکرات آتش‌بس بود که به شدت آن را محکوم می‌کنیم. 🔹اسرائیل فورا به قطعنامه‌های شورای امنیت عمل کند. دلیل اینکه ما در حال حاضر در این وضعیت قرار داریم، ناتوانی در دستیابی به آتش‌بس در غزه است. 🔹تنش‌های اسرائیل با لبنان و سوریه و در دریای سرخ در حال افزایش است و اوضاع را پیچیده می‌کند که باعث نگرانی کل جامعه بین‌المللی می‌شود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بی پاسخ نخواهد ماند.... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ترور یعنی : وجود کسی بالاترین فشار رو به دشمن وارد کرد! √ چجوری کسی به این عظمت میرسه؟ | 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
قسمت این بود که در خانه ما پر بکشی آخرین باده ز دست و دل رهبر بکشی آنچنان گرم در آغوش علی جا کردی که محال است دگر دست ز حیدر بکشی با چنین دشمن پستی نه مدارا نکنم ننگت ای دوست اگر دست ز خنجر بکشی چندتا ضربه فقط مانده به پاشیدن کفر نکند دست از این ضربت آخر بکشی برو مالک که علی تو دگر تنها نیست باید این بار سر کفر ز پیکر بکشی خیبر دیگری در راهست خبر ای صهیون وقت آن شد که دم ضربت حیدر بکشی ✍️محمدباقر تقوی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دلم خون است و لبریز از داغ پریشانی که ابراهیم در آتش که اسماعیل قربانی... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تغییرات سایت اینترنتی رهبر انقلاب حفظهُ الله : سایت رهبر انقلاب عبارت «خونخواهی هنیه عزیز» را جایگزین لوگوی خود کرد و رنگ پس‌زمینه را به سیاه تغییر داد. ‌‌‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 بسم رب الشهداء و الصدیقین... مشارکت حداکثری در مراسم تشییع مجاهد شهید حاج اسماعیل هنیه یک پیام دندان شکن برای حامیان صهیونیسم جهانی در سراسر دنیا به دنبال خواهد داشت. طبق اطلاع رسانی های انجام شده امروز از ساعت ۸.۰۰ صبح مراسم تشییع شهید سرافراز حاج اسماعیل هنیه آغاز می گردد و ساعت ۸.۳۰ آقا بر پیکر ایشان نماز می‌خوانند. با توجه به اینکه در جهان امروز رسانه یک ابزار میدانی در سپهر سیاست جهانی است، انعکاس تصاویر مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است و نشان دادن انسجام و وحدت و یکپارچگی آحاد مردم در این شرایط شاید مهم‌ترین قابی باشد که باید از سوی تهران به سمت ملت ها و دولتمردان جهان مخابره شود. لذا توصیه می کنیم عزیزانی که امکان شرکت در مراسم را دارند حتماً شرف حضور داشته باشند ان شاءالله و این فیض بزرگ را از دست ندهند ... بهر حال ما به این ملتی که در همراهی با سیاستهای منطقه ای جمهوری اسلامی از جان و مال و همه دار و ندار خود گذشته اند به نحوی مدیون هستیم و باید فردای قیامت پاسخگوی تک تک افعالمان باشیم ولو به یک لایک ساده در فضای مجازی و همواره باید انسان بخاطر داشته باشد که این سرای دنیا منزلگهی فانی است و هر آنکس که برای حیات پس از این زندگی دنیوی ره توشه برندارد نهایتاً خودش متضرر خواهد شد و اکنون شرکت حداکثری ملت مسلمان ما در مراسم تشییع علاوه بر اینکه ابلاغ پیام مردم ما را به جهانیان همراه دارد ، این ادای دِین باعث خشنودی دل آقا امام زمان عجل الله و نایب برحقش نیز خواهد شد... خصوصاً اینکه نه تنها به لحاظ معنوی شرکت در مراسم تشییع شهدای مجاهد فی سبیل الله آنهم با اقامه نماز حضرت سید علی حفظه الله، بهره عظیم الهی را در پی خواهد داشت بلکه به لحاظ اخلاقی نیز رسم مهمان نوازی ایجاب می کند شیعیان علی بن ابیطالب علیه السلام برای میهمان شهیدشان سنگ تمام بگذارند ان شاءالله...✋ خداوند روح شهید حاج اسماعیل هنیه و همه شهدای مقاومت را در اعلی علیین با مادرمان فاطمه زهرا سلام الله محشور بگرداند ان شالله....🙏 روحشان شاد، راهشان پر رهـــرو...✋ تحریریه کانال اخبار جبهه مقاومت: 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 قاب عکسی از ۱۰ شهید خانواده اسماعیل هنیه در جریان حملات اسرائیل ▪️ صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام...✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩ایـن‌دݪ‌بِہ‌پـاۍِعِـشــق‌ِشُمـاآبِــروگِرِفٺ مِهرَٺبِہ‌دِلَم‌نِشَسٺ‌و‌َدِلَم‌رَنگ‌و‌َبوگِرِفٺ💔 🏴 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن 🏴 وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ 🏴 ‌وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ 🏴 وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ صباحاًأتَنَفَسُ‌بِحُبِ‌الحُسَین🕊💚🌱 صلےاللّٰه‌علیڪ‌یامظلوم‌یااباعبداللّٰه🌴 🌱أللَّھُمَ‌؏َـجِّلْ‌لِوَلیِڪْ‌ألْفَرَج 🌱 صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام...✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 استاد پناهیان فردا روز مهمان‌نوازی ایرانی‌هاست... 🔺مهمان عزیز ما را کشتند! 🚩 فردا حماسه خلق می‌کنیم... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نمایی از پرتابه بازوکا در سریال گاندو و شباهتش به یکی از گمانه زنی‌ها در ترور شهید هنیه. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 سه هشدار NOTAM برای مناطقی از آسمان ایران صادر شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نوتام های صادر شده مربوط به بسته شدن محدود حریم هوایی به شعاع ۲ کیلومتری تهران است که امام خامنه ای فردا نماز میت شهید را در آنجا اقامه خواهند کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نمایی دقیق از محل شهادت هنیه و محافظ ایشون در تهران 🚩 و محل نسبی پرتاب موشک از روی تپه های اطراف... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ریچارد گلدبرگ یکی از سیاستمداران معروف آمریکایی چند ساعت قبل از شهادت هنیه این‌توییت زده ... ▪️مورد اولی که به ذهن می رسه‌ اینه که آمریکا در جریان بوده و طبق معمول با هماهنگی و مساعدت اتاق فکر غربی عربی عملیات انجام شده ▪️اما مورد دوم یعنی نقش مستقیم نیروی هوایی اسرائیل که فرضیه دوش پرتابگر و کواد کوپتر و ...رو نقض میکنه ✔️ فعلا مشخص نیست و احتمال اینکه مطلب خلاف واقعیت باشد بسیار زیاده . البته بسیار محتمله که آمریکا نقش غیر مستقیم داشته باشه و این انطباقش با ذات آمریکایی ها بیشتره... فعلا باید صبر کرد تا اخبار تکمیلی گفته شود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
◾️مستبدینی که شیخ را به دار کشیدند و با طناب دار او عکس گرفتند، بعدها در تاریخ ایران ملقب به آزادی خواهان شدند. ▪️١١مرداد سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری... روحش شاد و یادش گرامی باد...✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 فرمانده قبلا گفته بود: "قضیۀ فلسطین کلید رمز آلود فرج است!" داریم میشیم... نزدیکی های قله هستیم... و سؤال اینجاست که «من» کجای این ماجرا ایستادم؟.. نقشمون رو پیدا کنیم! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 اسرائیل سیدعباس موسوی را همراه زن و بچه اش که ترور کرد، سیدحسن نصرالله جانشینش شد. اسرائیلی‌ها هزاران بار از آن ترور ابراز پشیمانی کردند. خدا «خیرالماکرین» است. شهادت هنیه تلخ است برای ما و برای او شیرین‌تر از عسل. این خون‌ها پیروزی ساز است. انشالله 🤲 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 رسانه عبری: اسماعیل هنیه از لحظه حرکت از فرودگاه دوحه قطر به مقصد مهرآباد تهران تحت رصد اسرائیل بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🌍 جهان در روزى که گذشت ( چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) 🔹 اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت مراسم تحلیف مسعود پزشکیان به ایران سفر کرده بود، ترور شد. 🔹کویت استفاده از خاکش برای ترور شهید هنیه را رد کرد. 🔹شمشیربازان ایران در المپیک به برنز هم نرسیدند و در مرحله رده‌بندی مقابل فرانسه باختند. 🔹روسیه: اوکراین در خصوص مذاکرات صلح واضح صحبت نمی‌کند. آمریکا: واشنگتن هنوز معتقد است که اسرائیل به طور سازنده ای در مذاکرات برای رسیدن به آتش بس در غزه شرکت می کند. 🔹وزیر امور خارجه آلمان: از همه طرف‌های درگیر در درگیری‌های خاورمیانه، به ویژه ایران، می‌خواهیم که تنش‌ها را کاهش دهند 🔹اکسیوس: گالانت وزیر دفاع اسرائیل به وزیر دفاع آمریکا گفت که اسرائیل قصد تشدید تنش را ندارد، اما آماده پاسخ به هرگونه حمله حزب‌الله است. 🔹مقاومت اسلامی لبنان شهادت فؤاد شکر معروف به حاج محسن در حمله رژیم صهیونیستی را رسما تأیید کرد. 🔹وزارت خارجه آمریکا :آماده محافظت از پرنسل خود در خاورمیانه هستیم. 🔹وزیر امور خارجه عمان: ترور هنیه فقط منجر به افزایش درگیری می‌شود و یک عقبگرد خطرناک برای صلح است. 🔹تعداد زیادی از شرکت‌های هواپیمایی در جهان و منطقه پروازهای خود به لبنان و اسرائیل را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده‌اند. 🔹یک هواپیمای باری نظامی از نوع ایلوشین ایل 76 ساخت روسیه که از اسرائیل با بار تسلیحات به پرواز درآمده بود در فرودگاه باکو جمهوری آذربایجان به زمین نشست. این هواپیما حدود 60 تن بار حمل می کرد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam