eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 فرار ناو اروپایی از ترس حملات انصارالله 🔹 منابع یمنی در خصوص عملیات هدف قرار دادن نفتکش Sounion: ▫️ ناو اروپایی که برای نجات این نفتکش در دریای سرخ وارد عمل شده بود، با حملهٔ قایق‌های انتحاری مقاومت یمن، مجبور به ترک صحنه شد. 🔹 این اتفاق پس از آن رخ داد که خدمهٔ ناو اروپایی متوجه شدند خودشان هم هدف حمله قرار گرفته‌اند. به همین دلیل پس از سوار کردن سرنشینان کشتیِ یونانی، به‌سرعت منطقه را ترک کردند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌جریمهٔ «اوبر» در هلند به‌دلیل ارسال دادهٔ کاربران به آمریکا 🔹ناظر حفاظت از اطلاعات هلند اعلام کرد که شرکت تاکسی اینترنتیِ اوبر به‌دلیل ارسال اطلاعات شخصیِ رانندگان به آمریکا و نقض قوانین اتحادیهٔ اروپا، ۲۹۰ میلیون یورو جریمه شده است. 🔹این ناظر اعلام کرد که اوبر داده‌های شخصی را به آمریکا منتقل کرده، نتوانسته از این داده‌ها محافظت کند و این اقدام یک نقض جدیِ مقررات عمومیِ حفاظت از داده‌ها محسوب می‌شود. 🔹اوبر در واکنش به این موضوع اعلام کرده: فرایند انتقال داده‌های اوبر در یک دورهٔ ۳ ساله با مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیهٔ اروپا مطابقت داشته و شرکت به این تصمیم اعتراض خواهد کرد. پ ن: ظاهراً ناظر حفاظت از اطلاعات هلند هنوز نفهمیده NSA یعنی چه و کلاً اینترنت جهانی چطور کار میکنه...! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 استفاده نظامیان صهیونیست از یک فلسطینی به‌عنوان سپر انسانی در یورش به اردوگاه آوارگان شعفاط در قدس اشغالی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نبرد با ایران فکر هولناکی است که می‌تواند نتیجه عکس دهد، ایرانی که در طول تاریخ با همه ابرقدرت‌های در اوج جنگیده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌ناو تهاجمیِ ارتش مالزی غرق شد. 🔹کشتیِ تهاجمیِ KD Pendekar نیروی دریایی ارتش مالزی پس‌از برخورد با یک شیء ناشناس و نشت آب به داخل اتاق موتور آن در عرض چند ساعت غرق شد. 🔹در بیانیهٔ ارتش مالزی آمده که به‌نظر می‌رسد علت غرق‌شدن ناو، برخورد آن با یک شیء زیر آب بوده اما تحقیقات بیشتر در جریان است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 جزئیاتی از قلب یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تفاوت یاران امام حسین عليه‌السلام با یاران امام زمان عَجَّلَ اللهُ تَعَالَی فَرَجَهُ چیست؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 برخی یادشون نمیاد یه زمانی شبکه الجزیره اصلی ترین رسانه مخالف دولت سوریه بود ولی امروز مجبور شده که سخنرانی بشار اسد رو به صورت زنده و با عنوان " رئیس جمهور سوریه " پخش کند . اینکه میگن منطقه صاحب داره بی حساب و کتاب نیست . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از باقر ولیان 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️‌فیلم زندگی حیوانی اروپایی های با فرهنگ و جهان اولی رو اول مشاهده کنید...‼️ 👈و ‌بعد این فیلم رو بزنید توی سر اون جماعت کثیفی که از ۴ تا سطل آشغال اربعین عکس میگیرن و مدام وراجی و سیاه نمایی میکنن...😉 ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ درکانال و به آدرس ذیل با ما همراه شوید. 👇👇👇 🆔@bagher_valian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 حمایت مردم کره جنوبی از فلسطین همچنان ادامه دارد 🔹مردم و انجمن های مردم نهاد از ابتدای جنایت های رژیم صهیونیستی راهپمایی های متعدد برگزار کرده اند. 🔹آنها خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و توقف جنایت ها علیه مردم مظلوم غزه هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 توانایی موشکی و نظامی حزب‌الله و یمنی‌ها از زبان نوری‌زاده تحلیلگر ضد ایرانی صدای آمریکا؛ اسرائیل وحشت زده است! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴متن کامل نامه حضرت آقای سبحانی : حضور محترم جناب آقای دکتر قالیباف – دام مجده ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با اهداء سلام و عرض تسلیت بمناسبت ایام اربعین سالار شهیدان علیه السلام تصدیع می دهد؛ در خبرها آمده است «تعطیلی شنبه مجدداً در مجلس بررسی می‌شود»! علت بازگشت به مجلس چنین بیان شده تعطیلی شنبه به نفع کشور و اقتصاد می‌باشد و این کار بر اساس تعطیلات جهانی است تا در مراودات جهانی و اقتصادی دچار مشکل نشویم. نظر جنابعالی و همه نمایندگان مجلس را به امور ذیل جلب می‌کنم: ۱-آیا مصوبه‌ای که از طرف شورای نگهبان مردود شمرده شده و نهاد نظارت بر مصوبات مجلس نیز آنرا مغایر با مصالح دانسته است و جمعی از مراجع نیز آن را نپذیرفته اند چگونه این طرح بار دیگر به مجلس برمی‌گردد. ۲-در متن خبر تعطیلی روز شنبه چنین توجیه شده است: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد کشور، است. این استدلال عجیب است تعطیلی شنبه، یعنی تعطیلی کلیه دستگاه‌های مولد. آیا چنین کاری به نفع اقتصاد کشور است؟! ۳-جمعی که با خارج ارتباط دارند از ۵ درصد از جمعیت کشور فزون تر نیست، چگونه یک اکثریت فدای اقلیت شود. ۴-چگونه می توان فرهنگ ملی و دینی را که سابقه هزار و چهارصد سال و اندی دارد، با یک قیام و قعود به هم زد؛ ۵- محور تنها مسائل اقتصادی نیست. تعطیلی روز شنبه، تعطیلی مراکز تحصیلی، دانشگاهها و مدارس و حوزه‌ها و مراکز پژوهشی را در پی دارد آیا این به نفع کشور است. ۶-از همه گذشته تعطیلی شنبه بر خلاف قانون اساسی است که می‌گوید تعطیلی هفته روز جمعه است و این عبارت مفید حصر است. چنانکه دو اصلی که که در کنار آن آمده است نیز مفید حصر است: «زبان فارسی» که زبان رسمی کشور است (اصل ۱۵) . آیا می‌توان عبری را هم به رسمیت شناخت؟! پرچم کشور اسلامی از سه رنگ تشکیل شده(اصل ۱۸) آیا می‌توان رنگ چهارمی به آن افزود. اینجانب از حضرتعالی و سایر نمایندگان تقاضا می‌کنم اجازه ندهید چنین طرحی بار دیگر وارد کمیسیون‌های مجلس شود امروز کشور مشکلات فراوانی دارد و نباید وقت مجلس را با امثال این مسائل تلف کرد. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔺نامه آیت‌الله سبحانی به قالیباف: 🔹 تعطیلی «شنبه» برخلاف قانون اساسی است. 🔹 در قانون اساسی، «زبان فارسی» زبان رسمی کشور است؛ آیا می‌توان عبری را هم به رسمیت شناخت؟! 🔹 پرچم کشور هم از سه رنگ تشکیل شده؛ آیا می‌توان رنگ چهارمی به آن افزود؟ 🔹جمعی که با خارج ارتباط دارند از ۵ درصد از جمعیت کشور فزون تر نیست؛ چگونه یک اکثریت فدای اقلیت شود؟ 🔹 نباید وقت مجلس را با امثال این مسائل تلف کرد. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌‏زمانی که میتینگ‌های انتخاباتی ‎دکتر جلیلی پر از پرچم ایران بود، توی میتینگ‌های ‎پزشکیان شما نمیتونستی حتی یک پرچم ایران رو پیدا کنی، تازه سرود ملی رو هم مسخره میکردن... بعد این‌ها به دکتر جلیلی میگن چرا پرچم ایران ننداختی! اونم راجع به پرچمی که گروه‌های مقاومت بهش هدیه دادن. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌وزیر امور خارجه: از هر توافق مورد تایید حماس حمایت می‌کنیم. 🔸عراقچی در دیدار با نخست‌وزیر قطر: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های قطر در توقف فوری جنگ و جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و برقراری آتش‌بس در غزه استقبال می‌کند و از هرگونه توافقی که دوستان ما در مقاومت فلسطین و حماس بپذیرند، حمایت خواهد کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ترامپ بایدن را برای 7 اکتبر مقصر دانست - قول داد "قدرت تسلیم ناپذیر در برابر شیطان" دفتر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ روز دوشنبه ویدئویی را منتشر کرد که در آن به شدت از سیاست خاورمیانه ای مدیر بایدن انتقاد کرد و به ایران هشدار جدی داد. این آگهی یک دقیقه‌ای به تصمیم بایدن برای آزاد کردن دارایی‌های مسدود شده به تهران اشاره می‌کند و از آن به عنوان «باج ۶ میلیارد دلاری به ایران» یاد می‌کند. ترامپ سپس پیامی را به دوربین می‌دهد: «تاریخ به وضوح نشان می‌دهد که شر فقط به یک چیز احترام می‌گذارد: قدرت تسلیم ناپذیر. وقتی به کاخ سفید برگردم، دشمنان ما می‌دانند که اگر یک قطره خون آمریکایی‌ها را بریزید، ما یک گالن خون شما را خواهیم ریخت.» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مکرون: دستگیری دوروف تلگرامی به هیچ وجه یک تصمیم سیاسی نیست. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
‍ 📌بازار سیم‌کارت‌های‌ نونامبر! / گزارشی درباره نشت سیم‌کارت‌های ۹۵ میلیون تومانی ناشناس به بازار 🔹سیم‌کارت می‌فروشد اما نه هر نوع سیم‌کارتی. سیم‌کارت‌های او شماره ندارد. برای اثبات حرفش شماره تلفنم را می‌گیرد و همان موقع زنگ می‌زند. به جای عدد ۰۹ «پرایوت نامبر» روی گوشی می‌افتد. این‌ها را از دوستی در مخابرات کشور گیر آورده و می‌گوید ارزشش مثل طلاست. یعنی نمی‌تواند روی آن قیمت بگذارد. کنجکاوی زیادی درباره انگیزه مشتری‌هایش ندارد ولی می‌داند که خریداران او کارهایی با این نونامبرها انجام می‌دهند که قیمت برایشان مطرح نیست. 🔹این فروشنده می‌گوید که قیمت این سیم‌کارت‌ها ۹۵ میلیون تومان است. البته تاکید می‌کند که اصلا روی‌ آنها نمی‌شود قیمت گذاشت. 🔹دلیل گرانی آن هم این است که معمولا افرادی که این سیم‌کارت‌ها را تهیه می‌کنند، کارهایی با آن انجام می‌دهند که قیمت برایشان مطرح نیست و مورد بعدی هم این است که این سیم‌کارت‌ها محدودند و در دسترس همه افراد قرار نمی‌گیرد. این‌ها توضیحی است که فروشنده می‌دهد. بدون اینکه به جزئیات زیادی اشاره کند می‌گوید که دوستی در مخابرات داشته که به این شماره‌ها دسترسی داشته و این سیم‌کارت‌ها را دانه‌ای ۹۰ میلیون تومان به او فروخته است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌ناو تهاجمی ارتش مالزی غرق شد. 🔹کشتی تهاجمی KD Pendekar نیروی دریایی ارتش مالزی پس از برخورد با یک شی ناشناس و نشت آب به داخل اتاق موتور آن در عرض چند ساعت غرق شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تاکید «پزشکیان» بر ارتقای روابط ایران و قطر رئیس‌جمهور در دیدار با نخست‌وزیر قطر: 🔹️در غزه هر ساعت و دقیقه حقوق انسانی و همه قواعد حقوقی بین‌المللی نقض می‌شود. 🔹️کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر که گاهی برای محاکمه یک فرد، فریاد سر می‌دهند، در برابر این جنایات سکوت می‌کنند. 🔹️این کشورها حتی از بانی این جنایات و نسل‌کشی حمایت نیز می‌کنند. 🔹️کشورهای اسلامی و همه کشورهای دیگر باید با اقدام مشترک بتوانند حامیان رژیم صهیونیستی را وادار به مهار این رژیم و متوقف کردن جنایات و نسل‌کشی او در غزه کنند. نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر: 🔹امیر قطر برای گسترش روابط برادرانه و راهبردی فیمابین اهمیت ویژه‌ای قائل است. 🔹معتقدیم روابط و همکاری‌های فیمابین هنوز به سطح مورد نظر رهبران دو کشور نرسیده و باید برای تحقق این هدف تلاش بیشتری داشته باشیم. 🔹قطر به تلاش‌های خود برای تحقق آتش‌بس در غزه ادامه خواهد داد و در این زمینه روی نقش‌آفرینی سازنده جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بازیگرِ همواره حکیم و مسئول حساب می‌کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌شهادت خبرنگار فلسطینی در حمله اسرائیل به خان یونس 🔹«علی طعیمه» خبرنگار فلسطینی در بمباران منطقه المواصی در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید. 🔹با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۷۳ نفر افزایش یافت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.