16.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اظهارات تکان دهنده کارشناس اسرائیلی؛ باید از بمب اتم استفاده و به تجزیه ایران کمک کنیم!
🔹"باید دشمنانمان را تا نفر آخر بکشیم، نه تنها کشتار بلکه زمین آنها را نیز غصب کرده و از بمب اتم استفاده کنیم، ایران بزرگترین تهدید برای ماست، باید کاری کنیم که منجر به تجزیه این کشور شود".
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌 ایران هشتمین مصرفکننده بزرگ انرژی در دنیا؛ سهم ایران از مصرف انرژی دنیا ۲ درصد و از تجارت جهانی ۰.۲۴ درصد است!
🔸طبق آمار موسسه EI، ایران با مصرف ۱۲.۷ اگزاژول انرژی در سال ۲۰۲۳، هشتمین مصرفکننده بزرگ انرژی در دنیا بوده است. چین، آمریکا، هند و روسیه در جایگاه اول تا چهارم قرار دارند.
🔸کشور ایران درحالی ۲ درصد از مصرف انرژی دنیا سهم دارد که سهم آن از تجارت جهانی فقط ۰.۲۴ درصد است. به بیان دیگر انرژی در ایران صرف تولید و ارزشآفرینی نمیشود.
🔸نکته جالب اینکه در بین ۱۲ مصرفکننده بزرگ انرژی در دنیا، ایران با اختلاف زیاد به ازای هر واحد تولید ناخالص داخلی، انرژی بیشتری معادل ۳۱.۸ (EJ/Trillion dollar) مصرف میکند.
🔸شاخص «میزان مصرف انرژی نسبت به تولید ناخالص داخلی» در ایران رقمی معادل ۳.۳ برابر چین، ۹.۳ برابر آمریکا، ۳ برابر عربستان و ۲ برابر روسیه است.
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌در حاشیه بازی روسیه و لیبی یکی از تماشاچیها با پرچم فلسطین وارد زمین شد و زید قنبر بازیکن لیبی پرچم را از او تحویل گرفت و دور افتخار زد.
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌بازآفرینی مرجعیت ارتباطی نقش حیاتی روابط عمومی در دوران دیجیتال 1️⃣
یک مدرس روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها در چند سال گذشته مرجعیت ارتباطی و رسانه ای خود را به علت گسترش شتابان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از دست داده و یا از نقش کم رنگی برخوردارند؛ ضرورت دارد با اتخاذ استراتژی ارتباطی هوشمندانه و تولید محتوای دانش محور، آن را بازآفرینی کنند.
حمید شکری خانقاه در سمینار آموزشی روابط عمومی پویا ، هوشمند و کوچینگ تاب آوری گفت: “روابط عمومی ها در چند سال گذشته مرجعیت ارتباطی و رسانه ای خود را به علت گسترش شتابان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از دست داده و یا از نقش کم رنگی برخوردارند؛ ضرورت دارد با اتخاذ استراتژی ارتباطی هوشمندانه و تولید محتوای دانش محور، آن را بازآفرینی کنند.
این مدرس دانشگاه گفت: روابط عمومی ها باید چشم انداز ارتباطی سازمان مربوطه را ترسیم کنند زیرا روابط عمومی بدون چشم انداز، عقیم، بی تاثیر و ناکارآمد است.
#سواد_رسانه_ای
ادامه دارد...
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌مشکل ما مصرف بالای بنزین است یا خودروهای بی کیفیت داخلی؟
کارخانههای خودروسازی هر روز خودروهایی میسازند و به مردم میدهند که با مصرف حدودی نزدیک به ۱۴ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر کار میکند و مصرف بسیار بالایی دارد. بنابراین، ناترازی فعلی ما ظرف مدت ۱ سال حداقل ۲ برابر میشود. بنابراین، راه حل ما این نیست. راه حل ما این است که زمینههای مصرف را کاهش دهیم، یعنی خودروهایی را که حدود ۱۴، الی ۱۵ لیتر در هر کیلومتر مصرف دارند را محدود کرده و به سمت خودروهایی که ترکیب برق و هیبریدی هستند برویم. ما باید به خودروساز داخلی هم تاکید کنیم که برای اتوموبیلی که مصرف بنزین بالای ۷ لیتری داشته باشد، اصلا پروانه تولید صادر نمیکنیم. درواقع همه را به سمت کاهش مصرف سوق دهیم. اگر همین خودروهای داخلی هیبریدی شوند، مصرفشان به چیزی حدود ۴ تا ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میرسد. این یعنی کاهش ۱۰ لیتر برای هر اتوموبیل.
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌ایالات متحده در آستانه انتقال موشک های هوا به زمین JASSM به اوکراین است که ممکن است برد آن به مسکو نیز برسد
⏱یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳
#اطلاعات_نظامی.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اصابت موشک رهگیر گنبد آهنین به حیفا
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌نیروهای حزب الله از بامداد امروز تاکنون ۲۲ عملیات علیه مواضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان انجام دادهاند. جزئیات این حملات به شرح موارد زیر است:
🔹حملات راکتی:
- شهرک کفار بلوم، معالوت ترشیحا، حتسور، پایگاه گلیلوت در حومهی شمالی تل آویو، محل استقرار توپخانه ارتش اسرائیل در شهرک دیشون، پایگاه شراگا، شهرک کرم بن زمره، شهر صفد، پایگاه بیریا و پادگان دوفف.
- تجمعات سربازان اسرائیلی در پایگاه متولا، شرق الخیام (۳ بار)، کریات شمونه (۲ بار)، شهرک مانارا.
🔹حملات پهپادی:
- پایگاه دریایی اشدود.
- پایگاه پالماخیم در جنوب تل آویو.
- اتاق عملیات جدید ارتش اسرائیل در شهرک متولا.
🔹حملات ترکیبی:
- هدف نظامی در شهر تل آویو با راکت های خاص و پهپادهای انتحاری.
🔹با احتساب این حملات، شمار عملیات های پهپادی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی به ۲۵۱ عملیات افزایش یافت.
🔹حملات پدافندی:
- شلیک یک فروند موشک زمین به هوا به سمت پهپاد هرمس ۴۵۰ ارتش اسرائیل و جلوگیری از پرواز این پهپاد در آسمان بقاع غربی..
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
🚩🚩🚩 4 آذر؛
سالروز شهادت شهید علی چیتسازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 32 انصارالحسین (علیه السلام) را گرامی می داریم.
روحش شاد و راهش پر رهـــرو...✋
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
📌بازآفرینی مرجعیت ارتباطی نقش حیاتی روابط عمومی در دوران دیجیتال 2️⃣
این مشاور و استراتژيست ارتباطی برای بازآفرینی جایگاه از دست رفته و ایجاد مرجعیت رسانه ای گفت: روابط عمومی بدون جهت دهی روشنگرانه و هنرمندانه در تعامل با جامعه مخاطب و ناتوانی در تبدیل برنامه ها، اقدامات، ظرفیت ها و سیاستهای سازمان به دانش ارتباطی برای متقاعد سازی و اقناع افکار عمومی، بی خاصیت است و موجب هدر رفت هزینه های مادی و معنوی و انسانی سازمان است .
نويسنده کتاب روابط عمومی ایرانی با استاندارهای جهانی در جمع مديران گفت: روابط عمومی ها باید با رویکرد گفتگو محوری به تولید محتوای دانش محور روی آورند. اطلاع رسانی صرف و ارائه آمار و اطلاعات و اخبار برگزاری نشست ها و بازدیدها، صرفا داده پردازی و کم اثر است.
مدیر انستیتو برنامه نویسی ارتباطی برنامه پژوه در ادامه تاکید کرد: روابط عمومی های حرفه ای، تخصصی و مشارکت محور، باید منش و رویکرد گفتگو محوری را برای ایجاد اعتماد، رضایت، وفاق و مشارکت مردم انتخاب کنند. روابط عمومی دانش محور و ارزش آفرین باید برای جریان سازی و رویداد آفرینی و توسعه سیاستها و برنامههای مدیران ارشد سازمان مربوطه، از منطقه امن اطلاع رسانی صرف خارج شده و برنامه راهبردی ارتباطی، کمپین های ارتباطی و رسانه ای را طراحی و اجرا کنند.
این پژوهشگر ارتباطات معتقد است: روابط عمومی ها برای آگاهی از موفقیت برنامه ها و اقدامات رسانه ای همواره باید ارزیابی اثربخشی پیام، ارزیابی میزان مصرف و انتشار محتوا و ارزیابی مقبولیت، مرجعیت رسانه ای و ارتباطی سازمانی خود را بسنجند.
او تاکید کرد: بسیاری از روابط عمومی ها در دنیای مدرن، مرجعیت رسانه ای و ارتباطی خود را از دست داده اند.اگر ندانید کجا می روید ، دیگر فرقی نمی کند چه راهی در پیش گرفته اید! جامعه روابط عمومی با هم افزایی دغدغه مندان عرصه ارتباطات رشد می کند.
گفتنی است که این سمینار آموزشی با حضور مدیران روابطعمومی استان تهران تا نیم ساعت در تاریکی کامل و قطع برق سالن برگزار شد و با توجه به موضوع دوم سمینار مبنی بر کوچینگ تاب آوری در روابط عمومی دکتر حمید شکری خانقاه بر موضوع تاب آوری در نظام ارتباطات سازمان گفت: تابآوری، میزان توانایی افراد در مواجهه با سختیها و بازیابی خود از ناکامی ها، یکی از مهمترین مهارتهای فردی است که میتواند به طور قابل توجهی کیفیت زندگی ارتباطی و عاطفی را بهبود بخشد و به روابط عمومی کمک کند تا در برابر مشکلات و فشارهای اجتماعی پیرامون مقاومت کند و حتی از آنها برای رشد شخصی و سازمانی استفاده نماید.
.
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
#وعده_صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید.
756K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم اکنون تل آویو
#حزب_الله #رژیم_صهیونیستی
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشید. ا