هدایت شده از Mythopoeia
بهم بگو چه حسی داره که تا ابد بخاطر اون ماجرا به همه چی شک کنی؟
یهوقتایی گیر میکنم توی خودم، چون فکر میکنم من همه چیز رو میدونم. برای خودم آرزو میکنم اینجور وقتها همیشه یکی باشه که یادم بیاره "حق با من نیست" .