یهوقتایی گیر میکنم توی خودم، چون فکر میکنم من همه چیز رو میدونم. برای خودم آرزو میکنم اینجور وقتها همیشه یکی باشه که یادم بیاره "حق با من نیست" .
بخاطر همهی حقهایی که گردنم داری منم برات دعا میکنم که بشه و بتونی ، هرچند اگه برسی و چشمام بخوره بهت شاید گریهم بگیره.
هدایت شده از Fight or flight
Conan Gray conan_gray_fight_or_flight 128.mp3
زمان:
حجم:
7M
City of stαrs
fight or flight, I'd rather die, Than have to cry in front of you.