City of stαrs
آهنگ موردعلاقهتون تو پلی لیست اینجا چیه؟
Fuck It, I Love You اگه حسابه
انگار هرکسی توی وجودش یه کسی رو داره که اگه بتونی چشمتو چشم بشی با خودِ وجودش، میشه صداتو بهش برسونی. میتونی با خود خودش حرف بزنی. و در غیر این صورت، تویی و یه آدم نقابی که تاییدت میکنه بدون اینکه بفهمه چی داری میگی.
تو میدونستی چجوری با خود خودم حرف بزنی. بدون هیچ پردهای به حرفات گوش بدم، به ته ته ته ته چشمام نگاه کنی.
امروز که بهت زنگ زدم، پشت تلفن صدام لرزید، گفتم گیر کردم. گیر کردم توی یچیزی که اسمشو نمیدونم. گفتی توی تاریکی؟ بغضم گرفت.
"وقتی بدونی توی تاریکی، یه هیولا دنبالته که بکشتت، نباید دنبال این باشی که یه نور، یه آتیش روشنکنی. باید فقط بدویی. فرارکنی. بدویی و خودتو نجات بدی. چون گور بابای نور، داری میمیری، توی تاریکی بدو" .
اینارو گفتی و من حس کردم که تو این راهو بلدی. قبلا از اینجا رد شدی. همون کاری که همیشه دلم میخواست انجام بدم: "از تاریکی رد شو، یادش بگیر، به بقیه یاد بده". تو هم قبلا رد شدی. داری یادم میدی. تو اینجایی. من تنها نیستم. صدات خش دار شد، گفتی "اگه بیست سال دیگه، بهم بگی نتونستی، من ازت ناامید میشم." و زدم زیر گریه.
"ازت ناامید میشم".
دردش پیچید تا مغزاستخونم.
باید بلند شم .
سرم تیر میکشه، چون این دفعه هم تو نجاتم دادی. مثل دفعهی پیش. و دفعهی قبلش. همیشه تو. همیشه سایه. چرا یه بار هم تنهایی بلند نشدم؟
The Neighbourhoodthe_neighbourhood_daddy_issues_128.mp3
زمان:
حجم:
6.4M
I tried to write
Your name in the rain
But the rain never came
So I made with the sun.