eitaa logo
دانلود
City of stαrs
It's dark enough The moonlight doesn’t show And all my love Could never bring you home .
تو هیچ‌وقت به دعای هیچ‌کس نیاز پیدا نمی‌کنی. نیازی نداری که شمع تولدمو برات فوت کنم، که ستاره دنباله دار ببینم و واسه‌ت آرزوی خوشبختی کنم. چون همین‌جوری‌شم همیشه راه خوشحالیو پیدا می‌کنی. همیشه دنیا سپر می‌شه برات. می‌دونی اسمش چیه؟ کارما. چون همیشه دنبال نجاتِ آدما بودی. چون دلت همیشه می‌سوخت‌. چون می‌جنگیدی برای اینکه بفهمونی و مگه می‌شه اینجا چیزی بی‌جواب بمونه؟ تو همیشه کمک‌کننده بودی، و مطمئنم وقتی کمک لازم داشته باشی، همیشه پیداش می‌کنی)
City of stαrs
تو هیچ‌وقت به دعای هیچ‌کس نیاز پیدا نمی‌کنی. نیازی نداری که شمع تولدمو برات فوت کنم، که ستاره دنباله
" دنیا هیچ‌وقت نمی‌ذاره ناامید بشی همونطور که تو هیچ‌وقت نذاشتی من بشم "
From far away, I wish I'd stayed with you .
City of stαrs
I think it's meant for me Maybe not meant to be I'm sick and tired of fighting with enemies Tryin' to cry, she lied about everything I wanna die, but that's a petty thing I got a lot more I could be giving Some people hate me, that's a given Wonder what I could've done to Act like the sun And put some good use to my energy I think I'm done, done, done, done I wanna run, run, run, run Tried to get some, some, some, some And I fucked up my funds, funds, funds, funds I got like two years to be me And I got like three days in a week Now I got like four things that I need And I bought like five pills, I'm asleep .
واقعا یکی از کارای موردعلاقم اینه که بین اکانتای شماها بگردم و تو چنلاتون جوین شم و براتون آهنگای رندوم بفرستم و شب‌بخیرای رندوم بگم
الان واقعا ممبرامو دوست دارم و هرکدومتون لفت بدین میشینم گریه میکنم