City of stαrs
پایسیز ، کمتر خودتخریبی کن.
من اینکارو کم انجام میدم ولی اگه یهو به خودم حمله کنم هرچی میگم راست میگم
اسم قشنگمو کنار اون جملههات نیار، میشه ؟ دلم میخواد اسممو بردارم و با سیمظرفشویی بسابمش. اسم منو اونجا نگو . باشه ؟