eitaa logo
دانلود
خیلی سخت بود؟
من که همه چی و از اول گفته بودم .
یه نسیم آروم بوی یاس و میاره از لای پنجره توی اتاقم. داری بهم فکر می‌کنی ؟
پایسیز ، کمتر خودتخریبی کن.
City of stαrs
پایسیز ، کمتر خودتخریبی کن.
من این‌کارو کم انجام می‌دم ولی اگه یهو به خودم حمله کنم هرچی می‌گم راست می‌گم
همه‌جا دستت رو می‌گیرم و با خودم می‌برمت، حتی می‌تونی پشتمم قایم بشی، یادته؟
بال میشم میبرمت بالا، چهره های ناآشنا میشن یه نقطه. قول داده بودم.
اسم قشنگ‌مو کنار اون جمله‌هات نیار، می‌شه ؟ دلم می‌خواد اسممو بردارم و با سیم‌ظرف‌شویی بسابمش. اسم‌ منو اونجا نگو . باشه ؟