eitaa logo
دانلود
وقتی به عقب نگاه می‌کنم من همیشه داشتم‌ التماس می‌کردم و اون همیشه همه‌ی آرزوهام رو برای خودش داشت. بدون اینکه کاری انجام بده.
هدایت شده از Hahaha loser🥱
نبود همراه که برگردم، ولی من با خیالت از شبِ‌ یلدا گذر کردم .
آن زمان که غمِ دوریت به دلم چنگ‌شو زد ، شبِ من شد شب‌یلدا و نبودت، می‌کنه رنگشو بد .
می‌گم پاییز تموم شد، می‌خنده می‌گه تموم چیه؟ تموم نداریم. اینجا فقط شروع داریم. رفت چیه؟ کی می‌خواد بره؟ کجارو داره بره؟ میاد خوبه، زمستون میاد‌، برف میاد، تولدت میاد‌. بهار میاد. باشه؟ بهار میاد .
من دوستت نداشتم ؟ من موقع خواب ایرپلین‌مود گوشی‌مو روشن نمی‌کردم که اگه نصفه شب زنگ زدی بفهمم‌.
City of stαrs
می‌گم پاییز تموم شد، می‌خنده می‌گه تموم چیه؟ تموم نداریم. اینجا فقط شروع داریم. رفت چیه؟ کی می‌خواد
می‌گم پاییز تموم شد، مامان می‌گه روز‌ها گر رفت، گو رو ، باک نیست . تو بمان ، ای آنکه چون تو پاک نیست ‌. تو بمون، می‌شه؟
always and always
ولی خب بغلت هنوز نور امیده