eitaa logo
دانلود
اون هیچ‌وقت نمی‌فهمه چقدر برام مهم بوده. (هیچ‌وقت)
ممکنه این‌دفعه آخر این کتاب غمگین خوب تموم شه؟
آدما ممکنه از غم بمیرن؟
ادما از غم زنده میمونن از غم ادامه میدن از غم شروع میکنن.. گاها از غم دور خودشون دیوار میکشن که بمیرن اما خب زنده میمونن
میدونی چه حسی داره وقتی همه حرفاتو از ته قلبت میزنی و همه آدما فکر میکنن دروغه؟
من منتظر یه چیزی بودم که حالمو خوب کنه
بعدازاینکه آدمارو از دست می‌دم متوجه می‌شم که نباید زودتر از تولدشون براشون کادو بخرم.