eitaa logo
دانلود
آدما ممکنه از غم بمیرن؟
ادما از غم زنده میمونن از غم ادامه میدن از غم شروع میکنن.. گاها از غم دور خودشون دیوار میکشن که بمیرن اما خب زنده میمونن
میدونی چه حسی داره وقتی همه حرفاتو از ته قلبت میزنی و همه آدما فکر میکنن دروغه؟
من منتظر یه چیزی بودم که حالمو خوب کنه
بعدازاینکه آدمارو از دست می‌دم متوجه می‌شم که نباید زودتر از تولدشون براشون کادو بخرم.
اگه یه آدم‌ تو خیابون بلند بلند گریه کنه واکنشتون چیه؟
کاش اول با خودم کنار بیام بعد پامو از خونه بیرون بزارم یا مکالمه‌ای با آدما شروع کنم.
بهم بگو می‌تونم چهارم‌جولای توی آسمون باشم؟
دردِ درد بودن و حس کردی؟