eitaa logo
دانلود
باید دل‌‌بکنم ازت و برم.
آرزو می‌کردم که ای‌کاش همه‌ی مشکلات زندگیم درونِ من می‌موندن.
حالم از صدای جاروبرقی روزای تعطیل به‌هم می‌خوره
تقصیر من بود. می‌دونم که تقصیر من بود. دارم حسش می‌کنم.
می‌بینید آسمون داره میاد زمین ؟
vanilla