eitaa logo
دانلود
City of stαrs
00:29 All my friends always lie to me I know they're thinking You're too mean, I don't like you Fuck you anyway You make me wanna scream , at the top of my lungs It hurts, but I won't fight you You suck anyway You make me want to die right when I (When I wake up, I'm afraid Somebody else might take my place)
قول می‌دم وقتی حالم بهتر شد باهم حرف بزنیم
توعم مثل من انگار قلبت پر نفرته، عزیزم
آقا یه شب مارو نجات داد
منو از چی می‌ترسونی؟ من از این جهنم زنده اومدم بیرون.
اگه ببینم دور گردنت یه طنابه ، از سقف آویزونی ، مهم نیست واسم .
می‌خواستم خودمو نجات بدم ولی حتی نمی‌دونستم چی می‌خوام
من عاشق شبِ تولد آدمام. باعث می‌شه شروع کنم به حرف زدن ، و حرف‌هایی که هیچ‌وقت درحالت عادی نمی‌گم رو پشت سر هم ردیف کنم. وقتی می‌خوام برات یچیزی بنویسم همیشه پای بقیه میاد وسط. ضمیر‌هام به‌جای "تو" می‌شه "شماها" ‌. "شماها غم و ازم دور می‌کنین" و "شماها راه فرار من از زندگی‌این" و "شماها و شماها و شماها" . ولی امشب می‌خوام فقط راجب "تو" حرف بزنم. من مثل تو همه‌چیو یادمه، یادمه خیلی قبلنا باهم قصه می‌گفتیم، همه چیو از اول می‌چیدیم و تظاهر می‌کردیم همنقدر قشنگن. برای همه‌چی پایانِ خوب می‌ساختیم و من هنوز همه‌ی اون قصه‌هارو یادمه. همه‌ی وقتایی که آرزو می‌کردم ای‌کاش واقعا توی اون قصه‌ها زندگی می‌کردم هم همینطور‌. همه‌ی وقت‌هایی که من "امیلی زیر توسکاها" بودم و تو قصه‌گو. قصه‌ی ردپای شکوفه‌ها و قصه‌ی ابر و آتلانتیس و قصه‌ی ونیز و کالیفرنیا ، همه‌شونو یادمه. شبایی که از درد خوابم نمی‌بره، چشمام و می‌بندم و همشونو برای خودم تعریف می‌کنم. می‌دونم که تو هم این‌طوری ای. می‌دونم که تو هم همه‌ی قصه‌هارو یادته و برای همین حتی اگه همه‌چی عوض شه بازم دلم نمی‌گیره. بازم می‌دونم من و تو شبیه بچگیمون می‌مونیم. من اون نامه‌رو یادمه ، اونی که توش من و با اسم خودم صدام کردی و برم‌گردوندی به زندگی‌. نامه‌های سال‌نو و نامه‌های تولدام. همشون دلیل‌هایی‌ن که من هیچ‌وقت یادم نمی‌ره. می‌دونم که تو هم همینطور. می‌دونم که حرفامو می‌فهمی، پس امیدوارم متوجه چیز‌هایی که نگفتم هم بشی. امیدوارم آرزوی همیشگی‌ای که سر فوت کردن شمع تولدت می‌کنی آخرِ نوزده سالگی‌ت برآورده شده باشه :() به اندازه‌ی ستاره‌هایی که دیده می‌شن و نمی‌شن آرزو می‌کنم خوشحالی‌ت توی چیزهایی که برات خوبن پیدا بشه ، تولدت مبارک ><