وقتی بارون میباره دنیای جلو و پشت چشمام انقدر شبیه هم میشن که نمیتونم انتخاب کنم چشمامو ببندم یا باز
City of stαrs
هیفدهِ بعلاوه یکت مبارک باشه خب ، تو اولینِ من بودی
یادته میگفتم همیشه از احساسات جدیدی که تجربه میکنم قدردانی میکنم ؟ تو همون شروعِ حس کردن من بودی
City of stαrs
امشب که وسط بحث با بچها بودم سر اینکه "من همیشه به اون تکیه میکنم" ، میگفتن که غیرممکنه. ولی فکر کن
حتی اگه دلخور باشم ازت اندازهی کل جهان ، یه لحظه هم شک نکردم