eitaa logo
دانلود
بعدازاینکه آدمارو از دست می‌دم متوجه می‌شم که نباید زودتر از تولدشون براشون کادو بخرم.
اگه یه آدم‌ تو خیابون بلند بلند گریه کنه واکنشتون چیه؟
کاش اول با خودم کنار بیام بعد پامو از خونه بیرون بزارم یا مکالمه‌ای با آدما شروع کنم.
بهم بگو می‌تونم چهارم‌جولای توی آسمون باشم؟
دردِ درد بودن و حس کردی؟
یادته پرسیدی چرا هرجا میرم کاموا و قلاب و باخودم میارم؟ بهت گفتم همینجوری، ولی فقط بخاطر اینه که اگه توی جمع کسی حرفی باهام نداشته باشه، معذب کننده‌ست که به یه‌جا زل بزنم یا برم تو گوشی. بافتن نجاتم می‌ده .
من دست‌وپا زدم که فقط منو ببینی
( من هیچ‌وقت دوست‌داشتنی نبودم )