برو ، بذار برو .
بذار برو پس اینهمه آهنگ برای چی ساخته شده ؟ برای اینکه آدما همو ول کنن و برن. بلند شو برو ، پس این همه قرص برای چیه ؟ برای اینکه آدما بتونن بخوابن حتی بعدِ غم. تنهام بذار ، برو. پس سیگار برای چیه ؟ ولم کن برو ، من کنار میام. من رها میکنم. من انقدر این آهنگارو گوش میدم تا از گوشام خون بیاد. انقدر قرص میخورم تا معدمو بالا بیارم. برو ، من ریههامو داغون میکنم ولی میذارم بری. میتونی بری.
همه چی آمادهست برای رفتنت .
City of stαrs
مزهی آخریش زیر دندونم میمونه بیستِاسفند ، آخرِهیفدهسالگی .
بههم میگیم بارِآخره و باز شروع میشه هربار ؛
هدایت شده از 𝖬𝖺𝗒𝖻𝖾 𝖧𝗈𝗆𝖾 (Pending Ver.)
ShervinShervin Hajipour - Daemi [SevilMusic] [128].mp3
زمان:
حجم:
3.8M
زندگی به هر حال جریان داره ، میدوعه و باید بهش برسم ، حتی وقتی از غم زانو زدم.