eitaa logo
دانلود
بهم بگو می‌تونم چهارم‌جولای توی آسمون باشم؟
دردِ درد بودن و حس کردی؟
یادته پرسیدی چرا هرجا میرم کاموا و قلاب و باخودم میارم؟ بهت گفتم همینجوری، ولی فقط بخاطر اینه که اگه توی جمع کسی حرفی باهام نداشته باشه، معذب کننده‌ست که به یه‌جا زل بزنم یا برم تو گوشی. بافتن نجاتم می‌ده .
من دست‌وپا زدم که فقط منو ببینی
( من هیچ‌وقت دوست‌داشتنی نبودم )
منم راهای نرسیده زیاد داشتم .
"هرکس به هراندازه که بهتر خود را گول بزند، آرامش بیشتری خواهد داشت‌‌."
City of stαrs
این خانومیه تو Our movie منو یاد نیل می‌ندازه
امروز یه غریبه ازم پرسید چرا معده درد داری؟ گفتم نمی‌دونم، ولی یاد اون شبایی افتادم که مثل جنازه برمی‌گشتم خونه ولی لیوان لیوان قهوه می‌خوردم که یه وقت وسط حرف زدن با تو خوابم نبره و بتونم تا صبح بیدار بمونم . (چیزهایی‌ که هیچ‌وقت نمی‌فهمی)