City of stαrs
Friday s .
- هیچوقت نمیتونم برسم بهت ، آدم نمیتونه برسه به سایهش ، نه ؟
+ اگه روی زمین دراز بکشی میشه. میتونی سایهتو بغل کنی .
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
اگه این ساینها بلافاصله جواب پیامت رو نمیدن، اصلاً به خودت نگیر و ناراحت نشو. واقعیت اینه که چت کردنِ مداوم و ۲۴ ساعته، اونا رو کلافه و خسته میکنه.
آکواریس ، پایسیز ، کپریکورن ، اسکورپیو
میدونی بدترین چیز چیبود ؟ این که به یهچیز اشتباه "یقین و ایمان" داشته باشی. یقین و ایمان داشتن یعنی همهی وجودت رو براش، توی همون راه اشتباه خرج کنی و ذره ای ناخوشایند نباشه برات و هر دردی رو تحمل کنی بخاطرش.
و ما هردو مون گرفتارش بودیم. به روش های متفاوت ، و هردومون همدیگه رو "احمق" میدیدیم .
جیبی که نمیشم ولی هروقت احساس ناامیدی کردی بدون که خورشید یه جایی روی این کرهی خاکی طلوع کرده. زیر همین آسمونی که تو زندگی میکنی، ضحی اونجاست