City of stαrs
نشد هیچوقت مراقبت باشم
میخواستم همهی آدمایی که میتونن زمینت بزنن و بزنم کنار برات ، میخواستم دونه دونه راها رو باز کنم ، تهشم خودم از سر راهت برم کنار ، برسی به اونجایی که لیاقت اسمقشنگتو داره ، ولی نتونستم .
برگه هارو درمیارم و یکی یکی میتکونم خاکشونو ، میفهمم که من خیلی دلبستم به این جهان قلابی .
هدایت شده از Nexus
او و دوستانش.-4_5848046307960162917.mp3
زمان:
حجم:
12.3M
01:52
فکرکنم دیگه وقتشه
سوار اون کشتی بشم
برای همیشه، از اینجا برم
که خوبی بمونه تو دنیا
که خوبی بمونه تو دنیا