eitaa logo
دانلود
City of stαrs
The End >
اقا🕯🕯🕯🕯🕯
تایم فدای نجلا
تو واقعا همین‌جوری بودی. واقعا همیشه آدم خوبی بودی ، ولی هیچ‌وقت برای ثابت کردنش وقتتو هدر ندادی.
بچها خواهرِ کلاس اولیم پنکیک رو نوشته پنج‌کیک =)
اینکه سقف همه‌مون یکیه خیلی حس خوبی نیست ؟
رفتن و رفتن و رفتن مثل باد آسون تره از موندن و جنگیدن .