آدما وظیفه ندارن مهربون باشن ، وظیفه ندارن بخشنده باشن ، وظیفه ندارن از خودشون بگذرن . اگه این کار رو کردن ، روحشون بزرگه و اگه نکردن ، حق نداری بگی که بد بودن .
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
زمان:
حجم:
4.6M
✧ این آهنگ قطعا یه پایسیزه.
چون روزها خیلی حس تنهایی میدن ، پس من تمام شب رو بیرون میمونم. دوستام میگن سخت نگیر و خب ، بهشون میگم سعیم رو میکنم. فقط میخوام برگردم. خودمو به زندگی برگردونم. چون وقتی چشمامو میبندم تمام چیزهایی که از دست دادم رو میبینم.
City of stαrs
خدای گنده لطفا منو برگردون به اتاقم سه روزه گریه نکردم
"خدای گنده" awww
توی یک لحظه همه چیز رو از دست میدی . یاد بگیر که توی یه لحظه رد بشی. یهروز توی یهلحظه باید از همهچیز رد بشی .
City of stαrs
توی یک لحظه همه چیز رو از دست میدی . یاد بگیر که توی یه لحظه رد بشی. یهروز توی یهلحظه باید از همه
فرد تروماتایز رو خیلی زود از محلِ تروما دور نکنید. بذارید بمونن و ببینن که چجوری از دست دادن، و باختن.
منم نشستم. روزی که گفتی خدافظ ، از کنارم بلند شدی و دور شدی. وقتی که میدونستم دیگه برنمیگردی. نشستم و نگاهت کردم ، تا وقتی که دیگه توی چشمام نباشی.
منم نشستم ، رفتنت و ، باختنم و ، از دست دادن و نگاه کردم به امید اینکه کمتر جای زخم درد داشته باشه.
City of stαrs
فرد تروماتایز رو خیلی زود از محلِ تروما دور نکنید. بذارید بمونن و ببینن که چجوری از دست دادن، و باخت
خانومها ، آقایون ، تا آخر نگاه کنید . باختتونو نگاه کنید . و با همهی وجودتون غمگین شید از باختتون . برای اینکه اون روزی که اون سوت و بزنه و شما برنده بشید ، خیلی بیشتر حال میده .
. رختکن بازنده ها ، اپیزودِ ریحان جعفریزاده .