eitaa logo
اهل القرآن
10.4هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
4.6هزار ویدیو
729 فایل
﷽ آموزش و تربیت قرآنی ادمین: گروهی از استادان @H_N_S_1_1_4 صوت و لحن @Alhanqurani تربیت فرزند @Nezakat آموزش قرآن کریم @Rtquran مربیان قرآن دبستان @zibakhani بازی @baziham علی قاسمی @aqquran #مؤسسه‌_معهد_القرآن‌_الکریم @salamquran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از ابزار بسیار مهم و اثرگذار در تدریس، صدای معلم است. صدای معلم باید رسا، گوشنواز و پرانرژی باشد. 🔰 یک تمرین برای داشتن صدایی رسا ✅ خواندن با صدای بلند را تمرین کنید برای تمرین تلفظ، درست ادا کردن جملات و لحن صدا، خواندن با صدای بلند ایده‌ی خوبی است. قسمتی از یک کتاب یا مجله را انتخاب کنید؛ یا متن صحبت یک گوینده یا خطیب معروف را پیدا کنید و آن را با صدای بلند برای خودتان بخوانید. در هنگام خواندن، باید صاف بایستید، نفس عمیق بکشید، دهان‌تان را کاملا باز کنید و البته این کار را در مقابل آینه انجام دهید. https://eitaa.com/ahlalquran
2710084_747.mp3
9.07M
🌸🌱🌸 🌱🌸 🌸 تلاوت 🔊 پنج فراز ماندگار از استاد محمدصدیق منشاوی 👌 https://eitaa.com/ahlalquran
❤️ جاذبه قرآن 👈 یکی از ویژگی‌های قرآن جاذبه شگفت‌انگیز آن است به طوری که بسیاری از مشرکین به خود اجازه نمی دادند که قرآن را بشنوند زیرا به تاثیر آن به خوبی آگاه بودند و می‌ترسیدند نفوذ معجزه آسای قرآن دل های آنان را تسخیر کند. 🔰وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَسْمَعُوا لِهَٰذَا الْقُرْآنِ وَالْغَوْا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَغْلِبُونَ (فصلت/٢۶)🔰 📝 چنان که نقل شده سه تن از سران قریش(ابوسفیان، ابوجهل و اخنس بن شریق) هریک شبانه برای شنیدن آیات قرآن مخفیانه نزدیک خانه پیامبر آمدند و تا صبح به تلاوت قرآن گوش سپرده بودند. صبح وقتی متفرق شدند در بین راه یکدیگر را دیدند؛ هر کدام دیگری را سرزنش کرد و گفتند دیگر این کار را تکرار نکنید. اما این ماجرا تا سه شب تکرار شد و در نهایت مجبور شدند با هم عهد و پیمان ببندند که برای همیشه این کار را ترک کنند چون به سادگی قادر به دل کندن از شنیدن آیات کلام خدا نبودند. https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 دعا در استخاره و درخواست خیر و نیکی 🌷وَ أَلْهِمْنَا الِانْقِيَادَ لِمَا أَوْرَدْتَ عَلَيْنَا مِنْ مَشِيَّتِكَ حَتَّى لَا نُحِبَّ تَأْخِيرَ مَا عَجَّلْتَ ، وَ لَا تَعْجِيلَ مَا أَخَّرْتَ ، وَ لَا نَكْرَهَ مَا أَحْبَبْتَ ، وَ لَا نَتَخَيَّرَ مَا كَرِهْتَ . 🌷 و گردن نهادن آنچه از مشیّت و اراده‌ات بر ما وارد کردی، به ما الهام کن؛ تا عقب انداختن آنچه را پیش انداختی و پیش انداختن آنچه را عقب انداختی، دوست نداشته باشیم و هر آنچه را دوست داری ناپسند نشماریم؛ و آنچه را ناپسند داشتی، انتخاب نکنیم. 📚 صحیفه سجادیه دعای سی و سوم فراز پنجم https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
03.Ale.imran.060.mp3
1.94M
🌸تفسیر آیه به آیه قرآن کریم🌸 📢حجةالاسلام قرائتی سوره مبارکه آیه https://eitaa.com/ahlalquran
✖️بیش از آن که نگران این باشید که👇 🔺چقدر طول میکشه من حافظ کل بشم؟🔺 ✔️دغدغه مند این باشید که 👇 🔹با چه کیفیتی حافظ خواهم شد؟ ❌بعضی آنقدر ذهنشان را درگیر اتمام هرچه سریعتر این مسیر می کنند که اصلا متوجه «چگونه» رفتنشان نیستند❗️ ✍ مشاور حفظ اهل القرآن(مؤذن) https://eitaa.com/ahlalquran
😴دانش آموزان کم فعالیت را در صندلی های وسط کلاس قرار دهید تا هنگام توضیح درس بیشتر جلوی چشمتان بیایند و توجه بیشتری برای فعالیت ها به آن ها داشته باشید. ❓❓دانش آموزان پرسشگر را در ردیف های آخر کلاس قرار دهید تا در هنگام پرسش و پاسخ تمام دانش آموزان در میانه بحث قرار گیرند‌. https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا