eitaa logo
اهل القرآن
10.3هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
4.3هزار ویدیو
719 فایل
﷽ آموزش و تربیت قرآنی زیرنظراستادعلی قاسمی ادمین: گروهی از استادان @H_N_S_1_1_4 صوت و لحن @Alhanqurani تربیت فرزند @Nezakat آموزش قرآن کریم @Rtquran مربیان قرآن دبستان @zibakhani بازی @baziham علی قاسمی @aqquran #مؤسسه‌_معهد_القرآن‌_الکریم @salamquran
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸 دعا هنگام نظر به ابر و برق و شنیدن بانگ رعد 🌷اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ أَنْزِلْ عَلَيْنَا نَفْعَ هَذِهِ السَّحَائِبِ وَ بَرَكَتَهَا ، وَ اصْرِفْ عَنَّا أَذَاهَا وَ مَضَرَّتَهَا ، وَ لَا تُصِبْنَا فِيهَا بِآفَةٍ ، وَ لَا تُرْسِلْ عَلَي مَعَايِشِنَا عَاهَةً . 🌷خدایا! بر محمّد و آلش درود فرست و فایده و برکت این ابرها را بر ما فرود آر و آزار و زیانش را از ما بگردان و از درون ابرها آفتی به ما نرسان و بر آنچه که معیشت ما بر آن استوار است، آسیبی نفرست. 📚 صحیفه سجادیه دعای سی و ششم فراز دوم https://eitaa.com/ahlalquran
هدایت شده از بیداری ملت
📷 به این عکس‌ها خیره‌شو، خیره‌شو... 🇮🇷گلچینی از تصاویر شهدای مدافع امنیت اغتشاشات ۱۴۰۱ ✍چقدر در رسانه ضعیف هستیم که نتوانستیم مظلومیت این شهدا و خباثت زامبی‌های مقابل‌شان را به‌درستی تبیین کنیم... اما در نقطه‌ی مقابل ببینید که چگونه رسانه‌های معاند می‌توانند روی اعدام یک محارب، پروپاگاندا به راه بیاندازند و به‌راحتی جای و را عوض کنند 🖌 محمد جوانی 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
هدایت شده از بیداری ملت
هدایت شده از بیداری ملت
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
03.Ale.imran.098-99.mp3
2.16M
🌸تفسیر آیه به آیه قرآن کریم🌸 📢حجةالاسلام قرائتی سوره مبارکه آیه https://eitaa.com/ahlalquran
هدایت شده از تربیت فرزند دلبندم
🤲الهی فرزندم باشه ✳️یکی از نشانه های عصر نزدیک به ظهور این است که: در عین اینکه جوامع بشری از ظلم و ستم بیداد می‌کند... ✅در مقابل باید انسان‌های متقی و مؤمن هم تعداد قابل توجهی داشته باشند. 🔵تکلیف ما این است که بتوانیم انسان های صالح و شایسته‌ای برای عصر ظهور تربیت کنیم. ❇️اگر می‌خواهیم نسلی امام زمانی تربیت کنیم ... باید در مقابل حربه‌های دشمن _که به دنبال سلطه‌ی تربیتی است_ پای کار باشیم. 🔻دشمن علاوه بر سلطه‌ی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دنبال سلطه‌ی تربیتی است. و تا حدود زیادی در این امر به نتایج موفقیت‌آمیزی رسیده... ⚠️دشمن در سلطه‌گری دارد از غفلت ما استفاده می‌کند‼️ سطح خانواده ها را در حد تأمین‌کننده‌ی نیازهای زیستی پایین آورده‌اند❗️ 💢همین که مادر به فکر پوشاک و خوارک بچه باشد. و پدر به فکر تامین هزینه‌های فرزند باشد. کافی‌است!!!! ⚠️در نتیجه این بچه آماده‌ی آماده رها می‌شود، تحویل داده می‌شود، پای تلوزیون و فضای مجازی ...⚠️ ⁉️حال چه کسی او را دارد تربیت می‌کند⁉️ یک سری سلبریتی ... یعنی: ما پدر و مادرها فقط نقش تأمین‌کننده را ایفا می‌کنیم ✳️در صورتی که ما باید روی بچه‌هایمان اثرگذار باشیم.... ✅نسل ظهور را ما باید تربیت کنیم ✅ 🆔 @nezakat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به فضل الهی کتاب آموزش درست‌خوانی قرآن کریم منتشر شد. دو جلد، مجموعا چهل درس آموزش درست‌خوانی ویژه خردسالان و کودکان به همراه چهل آیه و قصه تربیتی با خط عثمان طه شماره تماس انتشارات برای سفارش کتاب 02537746882 09121517969 @ahlalquran @rtquran @alhanqurani @nezakat
امام على _عليه السلام_: مَن دامَ كَسَلُهُ خابَ أمَلُهُ كسى كه پيوسته تنبلى كند، در رسيدن به آرزويش ناكام ماند. ميزان الحكمه جلد10 صفحه 131 🔹🔸🔹 ☝️اگر هدف مهمی داری، باید برای رسیدن بهش تلاش کنی! هیچ کس با تنبلی به اهدافش نرسیده هیچ کس هم نخواهد رسید! اگر میخوای حافظ مسلطی باشی، قاری خوبی باشی، معلم توانمندی باشی، یا... باید برای رسیدن به هدفت تلاش کنی! ✅این قانون زندگیه: و أن لَّيْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ ... ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﺰ ﺁﻧﭽﻪ ﺗﻠﺎﺵ ﻛﺮﺩﻩ [ ﻫﻴﭻ ﻧﺼﻴﺐ ﻭ ﺑﻬﺮﻩ ﺍﻱ ]ﻧﻴﺴﺖ (نجم/٣٩) https://eitaa.com/ahlalquran
✅ به حافظه تان فرصت پردازش اطلاعات بدهید. ❌ بعضی حفاظ، حفظ جدید را به فاصله کمی قبل از کلاس، انجام میدهند و بعد از آن که خیالشان از بابت تحویل محفوظات به استاد راحت شد هم آن را رها می کنند. 👆از این اشتباه دست بکشید. 🔰 حفظ اولیه ای که انجام میشود بسیار ناپایدار و فرار است. حتی اگر با تکیه بر حافظه کوتاه مدت آن را به خوبی به استاد تحویل داده باشید نمیتوان به این حفظ اکتفا کرد. ✔️ حفظ جدید را حداقل 24 ساعت قبل از کلاس انجام بدهید و بعد از انجام حفظ اولیه👇 🔺هر 2 ساعت یکبار آن را مرور و ترمیم کنید 🔺صدای تلاوت خود را ضبط و اشکالگیری کنید 🔺صفحه را به افراد مختلف تحویل بدهید 🔺صوت ترتیل محدوده حفظ شده را با فواصل زمانی بارها استماع کنید تا حافظه تان فرصت پردازش کامل این ورودی های جدید را پیدا کند و حفظ جدیدتان به شرایط پایدار برسد. ✍ مشاور حفظ اهل القرآن (مؤذن) https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 وظیفه ما در جنگ رسانه ای اخیر چیست؟ 🔹 شناخت ما از فضاهای مجازی تا چه اندازه است؟ 🔹 چرا باید در فضای مجازی فعال باشیم؟ ✅ @ahlalquran
🔴 وجدان درد❗️❗️❗️ 🔺 بی وجدانی سلبریتی ها که حتما باید طرف قمه کش و آشوبگر باشه تا هموطن حسابش کنند و با مرگش دردشون بگیره ! 🔹چرا برای شهیدان آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان و ده ها شهید دیگر که توسط همین قمه کشها و آشوبگران سلاخی شدند ،قلبت و سرت و تنت درد نگرفت ؟ اونا هموطنت نبودن؟! این وجدان نیست،نام دیگری دارد... @ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
03.Ale.imran.100.mp3
2.1M
🌸تفسیر آیه به آیه قرآن کریم🌸 📢حجةالاسلام قرائتی سوره مبارکه آیه https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از الحان و نغمات قرآنی
❇️جلسه چهاردهم❇️ 👈عوامل موثر در نیکویی و تحسین صوت ۱- تربیت صوت: شاید در نگاه اول به نظر می رسد تربیت صوت همان تمرین و ممارست است و بنابراین جدا نمودن این دو از یکدیگر چندان منطقی نیست لیکن با توضیحاتی که در دنباله بحث خواهد آمد معلوم می شود که منظور ما از تربیت صوت چیزی متفاوت از تمرین و ممارست می باشد. برای این بحث دو نکته قابل ذکر است: الف) اصل و جوهره صوت زیباست که خاصیت نغمه پذیری ذاتی دارد و به گوش آدمی خوشایند و مطبوع می باشد. اگر کسی جوهره ذاتی در صدایش نداشته باشد تمرین و ممارست هیچگونه نقش تربیتی ندارد مثل باغبانی که با وجود همه امکانات در زمین شوره زار گل بکارد. قطعاً او نمیتواند به مقصود خود برسد. ب) ویژگی های صوت از قبیل ارتفاع شدت طنین و تحریر است که خود این ویژگی ها نیز تفکیک پذیرند زیرا برخی از آنها به گونه ای هستند که تمرین و ممارست در تربیت آنها نقشی ندارد از جمله این ویژگی ها میتوان به طنین و تحریر اشاره کرد. تا به حال کسی نبوده که بتواند ذات و شخصیت صوت خود را تغییر داده و ماهیت آن را عوض کند هرچند بسیاری از اشخاص را می توان پیدا کرد که در تقلید اصوات توانایی و مهارت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند اما این موضوع امری تصنعی میباشد و به معنای تغییر در ذات و ماهیت صوت نمی باشد البته در مورد برخی دیگر از ویژگی های صوت مثل ارتفاع و قوت وضعیت تا حدودی متفاوت است یک شخص با تمرین اصولی و صحیح می‌تواند در یک محدوده مشخص به تقویت این دو ویژگی بپردازد اما ارتقای شخص در این دو ویژگی اندازه و میزان مشخصی دارد به طور مثال شخصی با داشتن صدای متوسط( از لحاظ گستره صوتی) صدایش را با تمرین اصولی به سمت درجاتی از محدوده ی اصوات بم یا زیر سوق بدهد. از آنچه که بیان شد بر می آید که تعلیم و تربیت صوت تنها در مورد اصواتی موثر است که دارای جوهره ذاتی بوده و خاصیت نغمه پذیری را داشته باشند. https://eitaa.com/alhanqurani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا