eitaa logo
7.5هزار عکس
7.4هزار ویدیو
376 فایل
قرآن : و لایَحمِلُ هذا العَلَم اِلّا اَهلُ البَصَرِ وَ الصَبرِ این پرچم را حمل نتواند کرد، مگر کسی که بصیر و صبور باشد لینک کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/2330591268Cd37cf780ae آیدی خادم کانال: @mohamadhaji5858501 جهت تبادل ارتباط بگیرید
مشاهده در ایتا
دانلود
💢هیچکس قرار نیست تو مراسم تدفینت بگه: "فلانی ماشین خیلی گرونی داشت و ساعتش خیلی قشنگ بود." زندگیت رو پای اسباب و اثاثیه نذار... 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
قلمت بشکنه تاریخ اگر ننویسی جماعتی اومدن با ادعای زبان بلدی دنیا ایران رو غارت کردن اونیکه منافع ملی رو نجات داد سرباز مکتب حاج قاسم بود. 🗣 علی صفایی 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
38.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینقدر که میگن " خامنه ای ، خامنه ای " خودتون ببینید کیه!! 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
❌غلبه بر شهوت و توفیق شهادت❌ ❇️حضرت علی(علیه السلام): پاداش مجاهد شهید در راه خدا بیشتر از کسی نیست که قدرت بر گناه دارد، ولی آلوده نمی شود. همانا عفیف پاکدامن فرشته ای از فرشته هاست. 🌹شهید احمدعلی نیّری در سال ۱۳۴۵ و در روستای «آینه‌ورزان» دماوند به دنیا آمد. خانواده‌اش در کودکی او به تهران مهاجرت کرده و در محله مولوی ساکن شدند. از همان زمان کودکی پای او به مسجد امین‌الدوله که آیت‌الله حق‌شناس امام جماعتش بود، باز شد. او یکی ازشاگردان خاص آیت‌الله حق شناس بود و در اسفند ۱۳۶۴ در حالی که تنها ۱۹ سال داشت به شهادت رسید. 🔻احمدعلی یک عارف واصل بود به طوری که آیت‌الله حق‌شناس پس از دفنش در قطعه ۲۴ بهشت زهرا-سلام‌الله علیها- وقتی به همراه چند نفر از دوستان به منزل این شهید رفته بودند، خطاب به برادرش گفتند: من یک نیمه شب زودتر از ساعت نماز راهی مسجد شدم . به جز بنده و خادم مسجد، این شهید بزرگوار هم کلید مسجد را داشت. به محض اینکه در را باز کردم دیدم شخصی در مسجد مشغول نماز است. دیدم که یک جوانی در حال سجده است؛ اما نه روی زمین! بلکه بین زمین وآسمان مشغول تسبیح حضرت حق است. جلوتر که رفتم دیدم احمدآقا است. بعد که نمازش تمام شد پیش من آمد وگفت: تا زنده‌ام به کسی حرفی نزنید… احمد از عفاف چشم به این مقام رسید … ⭕️دکتر محسن نوری از دوستان شهید «احمدعلی نیّری» تعریف می‌کند که: «یک بار از احمد پرسیدم که احمد من و تو از بچگی همیشه با هم بودیم، اما سوالی از تو دارم نمی‌دانم چرا در این چند سال اخیر شما این قدر رشد معنوی کردید اما من… لبخندی زد و می‌خواست بحث را عوض کند، اما دوباره سوالم را پرسیدم، بعد از کلی اصرار سرش را بالا آورد و گفت: طاقتش را داری؟! با تعجب گفتم: طاقت چی رو؟! گفت: بنشین تا بهت بگم. 🔻 نفس عمیقی کشید و گفت: یک روز با رفقای محل و بچه‌های مسجد رفته بودیم دماوند. شما توی آن سفر نبودید، همه رفقا مشغول بازی و سرگرمی بودند. یکی از بزرگترها گفت: احمد آقا برو این کتری رو آب کن و بیار تا چای درست کنیم. بعد جایی رو نشان داد و گفت: اونجا رودخانه است برو اونجا آب بیار من هم راه افتادم. راه زیادی نبود از لا‌به‌لای بوته‌ها ودرخت‌ها به رودخانه نزدیک شدم تا چشمم به رودخانه افتاد یک دفعه سرم را پایین انداختم و همانجا نشستم! بدنم شروع به لرزیدن کرد نمی‌دانستم چه کار کنم! همان جا پشت بوته‌ها مخفی شدم. من می‌توانستم به راحتی یک گناه بزرگ انجام دهم. در پشت آن بوته‌ها چندین دختر جوان مشغول شنا کردن بودند. من همان جا خدا را صدا کردم و گفتم: 🤲«خدایا کمکم کن الآن شیطان من را وسوسه می‌کند که من نگاه کنم هیچ کس هم متوجه نمی‌شود اما به خاطر تو از این گناه می‌گذرم.» 🔻 بعد کتری خالی را از آن جا برداشتم و از جای دیگر آب آوردم. بچه‌ها مشغول بازی بودند و من هم مشغول آتش درست کردن بودم. خیلی دود توی چشمانم رفت. اشک همین‌طور از چشمانم جاری بود. یادم افتاد که حاج آقا گفته بود: «هرکس برای خدا گریه کند خداوند او را خیلی دوست خواهد داشت.» 🔻من همینطور که اشک می‌ریختم گفتم از این به بعد برای خدا گریه می‌کنم. حالم خیلی منقلب بود. از آن امتحان سختی که در کنار رودخانه برایم پیش آمده بود هنوز دگرگون بودم. همین طور که داشتم اشک می‌ریختم و با خدا مناجات می‌کردم خیلی با توجه گفتم: 🤲«یاالله یا الله…» به محض این که این عبارت را تکرار کردم صدایی شنیدم ناخودآگاه از جایم بلند شدم. از سنگ ریزه‌ها و تمام کوه‌ها و درخت‌ها صدا می‌آمد. همه می‌گفتند: «سُبوحُ قدّوس رَبُنا و رب الملائکه والرُوح» (پاک و مطهر است پروردگار ما و پروردگار ملائکه و روح)‼️ 🔻 وقتی این صدا را شنیدم ناباورانه به اطراف خودم نگاه کردم دیدم بچه‌ها متوجه نشدند. من در آن غروب با بدنی که از وحشت می‌لرزید به اطراف می‌رفتم از همه ذرات عالم این صدا را می‌شنیدم!» 🌱 احمد بعد از آن کمی سکوت کرد. بعد با صدایی آرام ادامه داد: از آن موقع کم کم درهایی از عالم بالا به روی من باز شد! احمد بلند شد و گفت: «تا زنده‌ام برای کسی این ماجرا را تعریف نکن» منبع: کتاب عارفانه« شرح حال شهید احمد علی نیری» جهت خشنودی امام زمان«عج» این متن را در گروهها و کانالهای مختلف قرار دهیم تا شاید انگیزه‌ای باشد برای ترک گناه جوانان و مومنان 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
🅾 احمد علی نیری: هرکس ۳ روز از گناه دوری کند خدا به او می‌کند هر کس ۴۰ روز از گناه دوری کند، گوش و چشم او باز خواهد شد 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدر اخبار روز دنیا چیزی جز این نیست ایران🇮🇷 ایران🇮🇷 ایران🇮🇷 💪💪💪💪💪 📍دشمن درجه ۱ کشورمون میگه ایران داره به امپراتوری تبدیل میشه! 🔹شانگهای ، بریکس و... فقط یه نشونه از این شکوفایی است ، همه اش هم زیر سایه رهبری آیت الله خامنه ای ، اصلاح طلب نفهم بفهم نزدیک قله ایم یعنی چی.. 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
فوری | ظریف دست رئیسی را بوسید 😙 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
مشاهده در پیام رسان ایتا
پارکینگ بزرگ اربعین ، شهر مرزی مهران ، امروز ۴ شهریور ۱۴۰۲ براندازها یک صدم این ماشین‌ها هم آدم ندارن 😂 تازه دو هفته مونده تا اربعین :) 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
1402لیست مواکب.pdf
801.8K
نسخه دوم لیست مواکب اربعین در کربلای معلی 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجم انبوه زائران اربعین در مرز مهران 🔹با اینکه تا اربعین هنوز ۱۱ روز دیگر باقی مانده است اما شاهد حجم انبوه زائران در مرزهای ۶گانه ‌ایران برای ورود به عراق هستیم. 🔹مرز مهران به عنوان اصلی‌ترین مرز خروج زائران شاهد حجم بیشتر مردم برای ورود به کشور عراق است. 🔹طبق اعلام مسئولان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ هزار زائر اربعین از این مرز عبور کرده‌اند. 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
🔴 قابل توجه جماعت صورتی: مطالبه گری اثر دارد. ورود وزیر کشور در موضوع تجليل از دختر بی حجاب ورزشکار توسط فرماندار کلاردشت ♦️احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه جمعه خطاب به سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نوشت: به دنبال تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع بررسی و گزارش آن را اعلام کنید./تسنیم پ ن : امیدواریم جناب وحیدی تحت تاثیر گزارشات کذب قرار نگرفته و با برخودد قاطع با فرماندار متخلف و عزل وی درس عبرت آموزی به سایر مسئولان مماشات گرا بدهند. 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
♦️همین یک عکس برای بیان تفاوت جایگاه و دیپلماسی ایران در عرصه بین الملل در دولت روحانی و رئیسی کفایت میکنه ✍ خانم فردوس 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قدم به قدم تا اربعین- خسروی:گذر شیرین از قصر شیرین 🔹یکی از راه‌های خروج از کشور برای رسیدن به کشور عراق رفتن به استان کرمانشاه و شهر قصر شیرین و سپس خروج از مرز خسروی است. 🔹به گزارش خبرنگار ایرنا این پایانه مرزی‌ به نسبت مرزهای دیگر تردد روان‌تری دارد همچنین یک پارکینگ با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو و اتوبوس‌های انتقال زائر در مرز فعال هستند. 🔹علاوه‌بر اینها بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی امام حسین(ع) نیز آماده خدمت رسانی در این مرز است. 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
🗞 اخبار ویژه اربعین امکان خرید بلیت برگشت به کشور از کربلا مهیا شد . زائران می‌توانند از امروز در کربلا کنارِ حرم امام‌حسین (ع) نبش شارع الصدره برای بازگشت به مرز خسروی بلیط تهیه کنند . 🗓 ١١ روز تا اربعین ۱۴۴۵ 📲ارسال به ۳ نفر 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
نمایش در ایتا
حواسمون به امام زمانمون باشه!!!😔💔 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
💥وضعیت مرز مهران🤣 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌ این سیاسی‌ترین راهپیمایی جهانه ⭕️ اگر سیاسی نیست پس چرا در رسانه‌های جهان بایکوت می‌شود. 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
چه ساده منو راهی کربلات کردی - میثم مطیعی.mp3
3.31M
چه ساده بازم منو راهی کربلات کردی پیاده، بازم تا دل خیمه هات آوردی دلم رو، دوباره بردی دلم میره تا اسم تو می شینه رو لب من چشام می باره و آروم نمی گیره تب من تویی رؤیای شیرین هر شب من ای عشق شورانگیز، ای شور آتش خیز حسین حسین حسین جان چه آسون، شکار دل بی‌قرار کردی دلم رو، به داغ حرمت دچار کردی تو با من، چه کار کردی؟ دلم غرقِ تمنّاته، سَرِ من خاک پاته چِشای من یه عمره از شهیدای نگاته همیشه روی پیشونیم غبار کربلاته بی تو سرگردونم، من با تو آرومم حسین حسین حسین جان نفس هام، حراج نفسای سینه زن هاس سَرِ من، فدای شور عشق بی کفن هاس فدایِ، زینب تنهاس میون روضه‌ی تو میشه حال ما پریشون چه شیرینه غم عشقت برای این دل مجنون دلم میخواد بیام پیشت ای آقا جون مجنون مجنونم، از عشقت میخونم حسین حسین حسین جان 🎙 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
⭕️ سفر ترکیه ما؛ چی فکر می کردیم، چی شد 🔹من، همسر و دو تا بچه هام، همون قشری از جامعه هستیم که تا نصف شب پای سریال های ماهواره ای و ترکی خوابمون می برد. اصلا تلویزیون ایران نمی دیدیم و تمام اخبارُ از اینترنشنال و بی بی سی میدیدیم. ▫️اوایل نماز میخوندیم. ولی شوهرم کم کم منُ هم بی نماز کرد. حجاب هم که دیگه نگم. معتقد بودیم باید مثل ترکیه آزاد بشه و هر کی هر کار دوس داره بکنه. تا اینکه تیرماه امسال (١۴٠٢) رفتیم یه سفر، ترکیه. مشاهده ما از ترکیه با فیلمایی که دیده بودیم با اونچه در واقعیت دیدیم، زمین تا آسمون متفاوت بود. ▫️ترکیه ای که ما دیدیم، اولین تفاوتش با ایران مردمش بود. مردمی شدیدا پول پرست، شیاد و خطرناک. ما هیچوقت در ایران، از مردم نمی ترسیدیم. ولی توی ترکیه کنار خیابون مردها، زنها و حتی بچه هایی می بینید که مشغول سیگار دود کردنن. نگم براتون که برای یه مسیر ده دقیقه ای از ما دو و نیم میلیون کرایه گرفتن، فقط چون توریست بودیم. با راننده دیگه ای که باز قصد تیغ زدن داشت ناچار به نزاع شدیم و پلیس خبر کردیم. ▫️درسته! همه میگن توی ترکیه مسجد جدا، کلاب جدا. عیسی به دین خود، موسی به دین خود. ولی دیدن مردهای مست و لایعقلی که کنار خیابون و کنار سطل آشغالها دارن استفراغ میکنن و بالا میارن، حال هر کسیُ به هم میزنه. وقتی این صحنه ها رو دیدیم واقعا خدا را شکر کردیم که ایرانی هستیم، که این صحنه ها توی ایران نیست. و ای کاش هرگز ایران اینطوری نشه. ای کاش این جمهوری اسلامی که مرتب قبلا بهش غر میزدیم و حتی فحش میدادیم نذاره ایران به اون وضع برسه. آره. بذار بگن میخواد به زور مردمُ ببره بهشت، بذار بگن. بهتر از اینه که ما رو به زور ببرن جهنم دنیا و آخرت. ▫️از وضع اقتصادی و گرانی شون نگم. تورم فوق العاده بالاست و برای یک پرس دلمه ساده شون، ٨٠٠ لیر، تقریبا یک و نیم میلیون پول دادیم. یک تیشرت ساده رو یک میلیون و ٨٠٠ هزار تومان بهمون قالب کردن و توی رودربایستی مجبور شدیم بخریم!! ▫️بدترین حسی که توی ترکیه داشتیم، حس ناامنی بود. حتی برای یک سرویس رفتن ساده زنانه، مردای حال بهم زنشون دنبالمون کردن و با دعا تونستیم از مهلکه فرار کنیم. ▫️آره. این کشور مکان های توریستی خیلی باحالی داره. اماکن تاریخی شونُ به بهترین و مدرن ترین شکلی حفظ کردن و مراقبت میکنن. استانبولش طبیعت و جزیره های زیبایی داره. ولی همه اینها در یه کشوری هست که اخلاق توش مُرده. انسانیت کمیابه و سکولار بودن (هر کس به دین خود) این سرزمینُ به انسانهای بی بند و بار و هرج و مرج اخلاقی تبدیل کرده. ▫️شاید باورتون نشه. وقتی به فرودگاه امام رسیدیم با دیدن مأمورای انتظامی توی فرودگاه از شدت شوق، فقط گریه میکردیم. چون با دیدن شون مملو از آرامش و امنیت شدیم. شوهرم بغض کرده بود و میگفت اینهایی که الان داریم با دیدن شون اشک میریزیم همونان که توی اینترنشنال برای کشتن شون کف و هورا میکشن و ما قبلا تماشا میکردیم. ▫️ما نگرانیم. دوست داریم این حکومت که تا الان جلوی بی دینی و ناامنی و هرزگیُ گرفته، نگذاره ایران بشه ترکیه. نذاره تو خیابونای ما مردم ما اخلاق و پاکی ما نابود بشه. تا قبل از این عِرق و علقه ای به جمهوری اسلامی نداشتیم. ولی الان میدونیم چقدر کار حکومت مون مهم و حیاتی هست. چقدر مهمه توی این دنیای ناپاک، این قطعه خاک دنیا پاکیزه بمونه. پس الان با این حکومت هستیم. دعا کنید برای همه اونایی که مثل قبلا و الانِ ما فکر میکنن. ✍ سارا آذری 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
شش کار مهمی که رئیسی بدون برجام و FATF انجام داد ولی روحانی آنها را مشروط به توافق هسته ای یا FATF میکرد: ۱. افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از بیست سال ۲. ورود ۶۰ هواپیمای جدید ۳. عضویت در شانگهای ۴. عضویت در بریکس ۵. آزادسازی تمام پولهای بلوکه شده ایران ۶. وارد کردن واکسن @Sabeti
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گشت ارشاد ویژه در اروپا ⭕️ برای مردها هم قانون میذارن اونوقت خانمهای مارو تشویق به لخت شدن می‌کنن؟؟ 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
🔴 ارتش شیعه در راه است... 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽به نظرتون چرا بزرگترین راهپیمایی جهان بایکوت خبری می‌شود؟ ‌ 🔊 ‌💥ببینید و انتشار دهید 💥حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 💐زبدگان مومن انقلابی💐 👇 @nghelabibman