سر چهارراه منتظر تاکسی بودم، یکی از دوستان قدیمی مسجدی را دیدم که با ماشین شخصی در حال عبور بود، توقف کرد و مرا سوار نمود.
نمی دانستم کجاست و چه میکند اما متوجه شدم روی صندلی های عقب بسته های مشروب قرار دارد!!
از این ماجرا چند وقتی گذشت. یکی از بزرگترهای مسجد مرا صدا زد و در مورد همان دوست راننده از من سوالاتی پرسید.
گفتم: چرا از من سوال می کنید؟
گفت: ایشان از دختر من خواستگاری کرده و...
من یاد بسته های مشروب افتادم و گفتم: من چیزی از او دیدم که باورم نمیشد، اما برو از کسی دیگه تحقیق کن.
همین حرف من کافی بود تا آن ازدواج سر نگیرد.
حالا در آن سوی هستی و در بررسی اعمالم، همان روز را با جزئیات می دیدم.
این دوست من در اطلاعات نیروی انتظامی مشغول شده بود و آن روز بسته های مشروب را از متهم گرفته بود و به پاسگاه می رفت اما من ندانسته قضاوت کردم.
او خیلی علاقه داشت که با آن دختر ازدواج کند و زمانی که جواب منفی شنید زندگی اش دچار مشکل شد...
📙برگرفته از کتاب تقاص
حق الناس در تجربه های نزدیک به مرگ.
https://eitaa.com/bsmalakut/146
❇️ما مرثیه خوان نور هستیم ...
✳️منبر ...
ظرفیت بی بدیل تبلیغ معارف دین ، این روزها سخت شده بسیاااار سخت ...
◀️توقع بالای مخاطب از منبری در محتوا و هنر ارائه
◀️امکان دسترسی به بهترین منبریها تو را در معرض مقایسه قرار میدهد
◀️امکان دسترسی به تمام اطلاعاتی که تو به مخاطب میدهی از آیات قرآن و حدیث و داستان و شعر و آمار و تاریخ و...
◀️رقبای جذاب رسانه ای و غیر رسانه ای قرن حاضر از بازیها و فیلمها گرفته تا سخنرانهای ادیان و فرق مختلف ...
◀️نسل جدید مداحی های احساس محور و هیجان مداری که مجال تعقل و تفکر رو در مخاطب کاهش داده
◀️تخصصی شدن رشته ها و موضوعات و حضور جدی متخصصین حوزوی و دانشگاهی در ظرفیتهای تبلیغی و عقب ماندگی منبرها از تخصص محوری
◀️تخریب جایگاه مبلغین با تکثر شبهات علیه روحانیت
◀️عدم توجه جدی از طرف حوزه علمیه و متولیان امر ، به مقوله تبلیغ و منبر (همیشه منبری شهروند درجه سوم حوزه علمیه بوده و هست)
◀️نگاه غلط برخی منبریها به تبلیغ از رسالت محوری به تجارت محوری
◀️عدم شاخص محوری در به کارگیری مبلغین در ظرفیتهای تبلیغی
(حرم امام رضا ، بیت رهبری ، حرم حضرت معصومه و... بیشتر تحت تأثیر شهرتهای ساخته شده در جامعه هستند و رهرو عوام، نه راهبر و رهبر جامعه )
✅با اینهمه ، هنوز منبر و تبلیغ در ظرفیتهای مذهبی بیشتری میزان حضور در بدنه اجتماعی مردم را دارد و مهمترین شأن حوزه که ارتباط مستقیم با مردم دارد همین شأن تبلیغی است...
✅تقویت ، ترمیم ، ارتقاء ، روز آمدی ، کارآمدی منبر امری ضروری است که نیاز به تلاش جدی دارد .
✳️پ.ن: به اندازه خودمون در این مسیر قدمی کوچک برداشتیم ،با تاسیس موسسه تخصصی تبلیغ فصل الخطاب و با شعار تبلیغ اجتهادی (عبور از مبلغ مقلد به مبلغ مولد ) سعی داریم این سرمایه بزرگ شیعه رو رشد بدیم .
❌موانع در مسیرمون زیاده
از عدم حمایت مجموعه های تبلیغی ،کمبود ویا نبود استاد برای سرفصلهای جدی و کاربردی بگیرید تا بی پولی و عدم توانایی تامین حداقل های اقتصادی که البته برخی رفقا حق الزحمه ای که در ایام تبلیغی دریافت میکنند رو جهت تامین حق الزحمه اساتیدو... تقدیم میکنند .
❇️به فضل الهی با تمام قوت و قدرت ادامه خواهیم داد و ما توفیقی الا بالله .
#فصل_الخطاب
#منبر
#تبلیغ
#تبلیغ_اجتهادی
اینستاگرام
https://www.instagram.com/p/CVKFncSIkzY/?utm_medium=copy_link
ایتا
https://eitaa.com/bsmalakut/148
دینداری از نو
✅رفتارهای ما متاثر از احساسات ماست واحساسات ما متاثر از اندیشه ما
✅ما آنگونه زیست میکنیم که می اندیشیم
ای برادر توهمه اندیشه ای
ما بقیه خود استخوان و ریشه ای
گر بود اندیشه آن گل ، گلشنی
ور بود خاری ، توهیمه گلخنی
❌اندیشه های باطل ، رفتارهای زشت وپلشت را در ما خلق میکند
و اندیشه های صحیح ، رفتارهای زیبا را در ما میزاید
✅دینداری زشت تابع دیندانی غلط است و دینداری زیبا حاصل دیندانی صحیح
✳️یکی از مهمترین گامها در دیندانی ، درک درست از مفاهیم بنیادین در عرصه اعتقادی، اخاقی، تربیتی، اجتماعی، عبادی ،سیاسی و...است .
◀️اعتقادی:
اسلام ، ایمان، کفر، شرک،ولایت، انتظار و...
◀️اجتماعی:
آزادی، وحدت، عدالت ،نظم، خرافه و...
◀️تربیتی:
تربیت ، رشد ، عشق ،تفکر ، تعقل و...
◀️اخلاقی:
عزت، شکر، زهد، احسان ،حلم، تقوا و...
◀️در نظام ارزشی دین چگونه معنا شده اند ؟
✳️درک و فهم غلط از هر مفهوم میتواند سلوک ما را در عرصه های مختلف با چالشهای جدی و انحرافات متعدد روبه رو کند
✳️و متقابلاً فهم دقیق و عمیق مفاهیم میتواند به سلوک ما حلاوت و جهت بدهد .
❇️به توفیق الهی به زودی تولید کلیپهای مختصر با عنوان «دیندانی اصیل» را در صفحه اینستاگرام
@ahmad_saberi11o
ودر کانال ایتا
@bsmakut
بارگزاری خواهم کرد
❇️انشاءالله که این اقدام در راستای تحقق جهاد تبیین بتواند لبیکی به استنصار رهبری عزیز باشد .
❇️مفاهیمی که گمان میکنید مردم اشتباه متوجه شدند ، یا مفاهیمی که فکر میکنید لازمه بازخوانی بشه رو بفرستید تا در موردش گفتگو کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️دینداری اصیل ۱❇️
◀️ضرورت درک مفاهیم بنیادین ▶️
✅رفتارهای ما متاثر از احساسات ماست واحساسات ما متاثر از اندیشه ما
✅ما آنگونه زیست میکنیم که می اندیشیم
❌اندیشه های باطل ، رفتارهای زشت وپلشت را در ما خلق میکند
و اندیشه های صحیح ، رفتارهای زیبا را در ما میزاید
✅دینداری زشت تابع دیندانی غلط است و دینداری زیبا حاصل دیندانی صحیح
✳️یکی از مهمترین گامها در دیندانی ، درک درست از مفاهیم بنیادین در عرصه اعتقادی، اخاقی، تربیتی، اجتماعی، عبادی ،سیاسی و...است .
◀️اعتقادی:
اسلام ، ایمان، کفر، شرک،ولایت، انتظار و...
◀️اجتماعی:
آزادی، وحدت، عدالت ،نظم، خرافه و...
◀️تربیتی:
تربیت ، رشد ، عشق ،تفکر ، تعقل و...
◀️اخلاقی:
عزت، شکر، زهد، احسان ،حلم، تقوا و...
◀️در نظام ارزشی دین چگونه معنا شده اند ؟
✳️درک و فهم غلط از هر مفهوم میتواند سلوک ما را در عرصه های مختلف با چالشهای جدی و انحرافات متعدد روبه رو کند
✳️و متقابلاً فهم دقیق و عمیق مفاهیم میتواند به سلوک ما حلاوت و جهت بدهد .
❇️به توفیق الهی به زودی تولید کلیپهای مختصر با عنوان «دیندانی اصیل» را در صفحه اینستاگرام و ایتا
بارگزاری خواهم کرد .
❇️انشاءالله که این اقدام در راستای تحقق جهاد تبیین بتواند لبیکی به استنصار رهبری عزیز باشد .
❇️مفاهیمی که گمان میکنید مردم اشتباه متوجه شدند ، یا مفاهیمی که فکر میکنید لازمه بازخوانی بشه رو بفرستید تا در موردش گفتگو کنیم
https://eitaa.com/bsmalakut/150
اینستاگرام
https://www.instagram.com/tv/CVfULdrIj83/?utm_medium=copy_link
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️دینداری اصیل ۲❇️
◀️دین یعنی چه ؟▶️
✅دین یعنی برنامه زندگی (در تمام ابعاد ، فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی )
که جهت میدهد به :
◀️۱-شناختهای ما :
📍شناخت انسان( انسان ارزشمند است ، انسان استمرار دارد ، انسان ارتباطات گسترده دارد ، از طرفی انسان فقر و عجز وجهل مطلق است )
📍شناخت جهان( جهان هدفدار است ، زیبایی، نظم و استحکام دارد )
📍شناخت خدا( یکتاست، بی نیاز است ، نامحدود است ، بی مانند است و...)
◀️۲-به احساسات ما
📍محبتها(عشق به خوبیها و خوبها )
📍بغضها (نفرت از بدها و بدیها)
📍ترسها(از خدا ترسیدن و از غیر او نترسیده)
◀️۳-به رفتارهای ما
📍مدیریت زمان (عمر)
📍مدیریت سرمایه (اقتصاد)
📍مدیریت جامعه (سیاست)
📍مدیریت روابط
(خانواده، دوست، دشمن، همسایه و...)
◀️برای رسیدن به بی نهایت :
📍آدمی که فقر دارد با اتصال به غنای مطلق میتواند به بی نهایت برسد
📍آدمی که جهل دارد با اتصال به عالم مطلق میتواند به بی نهایت برسد
📍آدمی که عجز دارد میتواند با اتصال به قدرت مطلق به بی نهایت برسد
✳️و چه تمثیل زیبایی داشت آن حکیم فرزانه :
🕌دین ، دریایی است عمیق، وسیع، پربار، زلال، بی همتا و بی کران
عمیق است چرا که عقاید و احکام و اخلاق و نظامات دارد
وسیع است چرا که تمام ابعاد انسان را در بر میگیرد
پر بار است چرا که برای تمامی غواصان گوهر ناب دارد از انسان ساده اول راه ،تا پیامبران خودش
زلال است چرا که از شفافترین ادراکات انسان بهره میگیرد
بی همتاست ، چون تنها راهی است که عطش کمال گرایی آدمی را فرو مینشاند
بی کران است چون از منشأ ازلی سرچشمه میگیرد
نقد فرمایش یکی از منبریهای مشهد
نفوذ انجمن حجتیه در هیئات مشهد
انقلابی کیست و سکولار کدام است ؟
در لینک زیر بخوانید 👇
https://eitaa.com/bsmalakut/154
اینستاگرام
https://www.instagram.com/p/CWyihd3oB2l/?utm_medium=copy_link
اندر حکایت سنگ پای قزوین ...
بزرگواری در میزگرد آسیب شناسی هیئات مذهبی که با کمال تعجب و تاسف توسط خبرگزاری فارس برگزار شده اظهار نظر فرمودند که انتقاد میکنیم ، انگ حجتیه میزنند ...
اخوی همه مجالس انجمن حجتیه ایها در مشهد قرق شماست ...
در بیش از ۱۱۶۰ پست فعالیت اینستاگرامیتون یک مرتبه از انقلاب ، شهدا، شهدای مدافع حرم ، امام ، رهبری، سید حسن نصر الله نام نبردید
امام و رهبری ، ولی فقیه نه ، عالم سید شیعه که هستند ، این همه اتفاقات در جهان اسلام و تشیع با این افراد شروع یا به این افراد ختم میشوند، قابل نیستند که حضرتعالی در بیش از ۱۰۰۰ پست و هزاران جلسه سخنرانی و مصاحبه و شعر و... نامی از اینها بیارید ؟؟؟
شما انجمنی نیستید ولی با اینکه این اتهام علیه شما مطرح بوده، یک بار هم با صراحت این اتهام رو رد نکردید
الان هم دیر نشده یه پست یک دقیقه ای بزارید و انجمن رو محکوم کنید
شما انجمنی نیستید ولی به جای انحرافاتی که از طرف انجمن و مبلغین انجمنی در هیئات مذهبی به وجود اومده خودتون رو زدید به اون کوچه و انحراف صوفی محور رو بزرگ کردید در حالی که انحرافات صوفی محور شکلی و ظاهری است(هیچ هیئتی تفکرات صوفیه رو نداره به مداقه علمی )
اما انحرافات انجمن حجتیه که بنیادی و فکری است و بسیاری از هیئات رو مبتلا کرده رو در حاشیه امن نگه داشتید و بهش هیچ اشاره ای نمی کنید...
شما انجمنی نیستید ولی حتی یک بار در فعالیتهاتون نه آمریکایی رو محکوم کردید که به کاریکاتوریست موهن علیه پیامبر اکرم جایزه آزادی بیان میده رو محکوم نمی کنید و حتی داعش رو هم منتسب به سقیفه می دانید و حاضر نیستید از انگلیس نامی ببرید ( سقیفه ای های جدید رو نمی شناسید یا هویتتون در توقف تاریخی است )
شما انجمنی نیستید ولی از هیچ یک از ظرفیتهایی که انقلاب برای ترویج تشیع ایجاد کرده تقدیر نمی کنید و هزاران دستاوردی که انقلاب در راستای تبلیغ و ترویج دین ومذهب ایجاد کرده رو حتی نام نمیبرید...
شما انجمنی نیستید ولی هیچ واکنشی به صدها اتفاق خوب و بدی که حضور روحانیت را میطلبیده به عنوان یک روحانی اثر گذار در مشهد نقش آفرینی نکردید
اخوی ، بزرگوار
انقلاب به شما این فرصت رو داده که در امنیت کامل در جمعهای چند هزار نفری منبر برید و نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان تبلیغات، هلال احمر مجالس شما رو پوشش بدن ولی شما در تمام دهه منبرتون در سرای قلم حتی یک بار از این همه خدمات تشکر نکنید و یک بار نامی از شهدای امنیت و... نیارید
چگونه انتظار دارید با این همه باور کنیم که شما یک انقلابی هستید ولی منتقد؟!
https://eitaa.com/bsmalakut/154
اینستاگرام
https://www.instagram.com/p/CWyihd3oB2l/?utm_medium=copy_link
❇️امام خمینی(ره):
حواستان را جمع کنید که نکند یکمرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیهایها همه چیزتان را نابود کردهاند
👥لایو (گفتگوی زنده)
به مناسبت سالروز درگذشت
شیخ محمود حلبی
موسس انجمن حجتیه برگزار میگردد
✳️موضوع:
انجمن حجتیه از توهم تا واقعیت
◀️میهمان:
حجت الاسلام والمسلمین اکبری آهنگر
راوی و پژوهشگر مستند پوستین وارونه
◀️میزبان:
حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی
معاونت پژوهش موسسه تخصصی فصل الخطاب
❇️مکان برگزاری گفتگو :
@insta:ahmad_saberi110
✅زمان برگزاری گفتگو:
یک شنبه ۲۶ دی ساعت ۲۲
کانال به سوی ملکوت👇
https://eitaa.com/bsmalakut/157
کانال نقد انقلابی حوزه 👇
https://eitaa.com/naghde_kh/434
🔴لطفا رسانه باشید و در گروهها و کانالها منتشر کنید .
❌انجمن حجتیه فرقه ای انحرافی که از وهابیت و خود بهائیت خطرناکتره
🔴تئوریزه کردن مهدویت با مبنای فکری خودشان و تبلیغ مهدویت مجعول و تحریف شده توانسته عده ای از کسانی که به عشق امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف به دنبال گره زدن عشق و علاقه خود به امام میگردند را جذب کرده واز این عشق خالصانه به امام سوء استفاده کرده و جوانان را به مخالفت با مهدویت اصیل دعوت کنند و در نهایت متدینان متوهم و ضد انقلابهای عقیدتی تربیت کنند .
🔴سکوت دربرابر این تفکر باطل ظلم به همه شهدا از صدر اسلام تا امروز است ...
✳️کانال به سوی ملکوت (رسانه نشر دیدگاههای حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی )👇
https://eitaa.com/bsmalakut/162
https://www.instagram.com/p/CZyabMCIi9F/?utm_medium=copy_link
برنامه گفتگوی امروز از پیج بالا پخش خواهد شد
@bsmalakut
فیلم کامل گفتگوی بین استاد وکیلی و یزدی را در آپارات ببینید .
https://www.aparat.com/v/VJD42
@bsmalakut
به مناسبت روز ولادت ابوالائمه و ابو الامه امیرالمومنین علیه السلام
نگاهی به نقش پدری با اقتدا به امیرالمومنین ...
✅آنچه باید باشد و نیست
❌آنچه باید نباشد و هست
اینجا بخوانید 👇
https://eitaa.com/bsmalakut/171
✳️پدر ...
✅واژه ای که نور از خداوند میگیرد
✅واژه ای که الگو از رسول میگیرد
✅واژه ای که هویتش را از علی میگیرد
◀️پدر دلش را برای فرزندانش باز کرده و تمام فکرش را معطوف به امروز و فردای آنها دارد تا او را برای بهشت و قرب و رضوان الهی مهیا کند .
◀️پدر علی محور ، لبخندها و اشکهای فرزندش را میبیند اما میسنجد که چرا لبخند زد و چرا گریست ؟
◀️عامل لبخند و اشک او ارزشهاست یا ضد ارزشها؟
اگر لبخند و اشک او حاکی از رسیدن به ارزش و خیری باشد لاجرم لبخند پدر نیز تقدیم به او میشود ولی اگر لبخند و اشک او حاکی از یک اندیشه غلط، ضد ارزش ، آلودگی و... باشد با لبخند او پدر اشک خواهد ریخت
◀️گاه پدر اقدامی میکند که شاید مقدمه اش اشک باشد اما یقینا حاصلش خیری است که نصیب فرزند میشود
◀️پدر علی محور میسوزد تا فرزند را بسازد ، میداند که باید با تولید معنویت ، اتمسفر تربیتی را سرشار از نور کند تا در این اتمسفر فرزندش بتواند درست انتخاب کند
ظلمتی که از گناه ، آلودگی و بی مبالاتی پدر به وجود میآید فضایی ایجاد میکند که فرزند مجالی برای انتخاب نخواهد داشت
◀️پدر علی محور میداند که مسکن محل سکون و آرامش است ، برای آرامش باید تنشهای بین خود و رکن دیگر خانواده یعنی همسر را به گونه ای مدیریت کند که آب در دل فرزند تکان نخورد
◀️پدر علی محور با توقعات متراکم و متکثر بار سنگین بر دوش فرزند نمی گذارد چون عاقلانه میبیند و میداند که شانه های نوجوان توان کشیدن باری که او توقع دارد را ، ندارد .
◀️پدر علی محور جز عشق و عاطفه نمیزاید ، از ادبیات خطاب گرفته ، تا نگاه پر از مهر ، تا میزان وقتی که باید بگذارد تا با فرزندانش حرف بزند و بازی کند و بگوید
◀️پدر علی محور از دعای خیر برای فرزند بر سرسجاده برای فرزندش دریغ نمیورزد ...
چون معتقد است که دعای خیر او خیرات را بر فرزند نازل میکند
◀️پدر علی محور می کوشد تا برای فرزندان هویت مطلوب ایجاد کند تا او در جمع ، احساس شخصیت کند .
🔴اقرار میکنم که پدر خوبی نبوده ام
🔴اقرار میکنم که حتی به قله علی شدن نگاه هم نکرده ام
🔴اقرار میکنم که نه معنویتی تولید کرده ام ، نه وقتی گذاشته ام
✳️اما فریاد میزنم که با تمام وجود فرزندانم را دوست داشته ام ، به همه آنها عشق ورزیده ام ، از دوری آنها بدحال شده ام ودر کنارشان مبتهج شده ام
✳️فریاد میزنم که از دعا برایشان دریغ نورزیده ام و لحظه ای از فکر سعادتشان فارغ نشده ام
✳️فریاد میزنم که نه مثل علی بلکه با اقتدای به او حق طلبی را به فرزندانم آموخته ام تا جایی که گاه من نیز باید محکوم ظلمهای خودم میشوم
🌹فرزندانم حلالم کنید ...
https://eitaa.com/bsmalakut/171
هدایت شده از الی الصواب
#اطلاعیه_مهم
صفحه اختصاصی " الی الصواب" در فضای مجازی راه اندازی شد
سلسله جلسات گفتگو محور بین :
تفکرات مختلف
افراد مختلف
ادیان مختلف
احزاب مختلف
و...
گمان ما بر این است که میتوان با گفتگو بسیاری از سوء تفاهمها را برطرف ساخت و به حقیقت رسید .
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
ایتا:👇
https://eitaa.com/elasavab/8
اینستاگرام:👇
https://www.instagram.com/p/CaEcUCtI7ZU/?utm_medium=copy_link
تلگرام:👇
https://t.me/elasavab/3
آی دی اصلی :
elasavab
مرکز نظر سنجی گمان (افکار سنجی ایرانیان)
یه نظر سنجی گذاشته که به صورت هدفمند برای بر اندازی ایران میخواد آمار در بیاره و بعد بگه که مثلا درصد بالایی از مردم ایران این نظام رو نمیخوان
با توجه به اینکه این نظر سنجی در اختیار عموما مخالفین انقلاب قرار میگیره ، لطفا با نظر دادن با لینک زیر ، این نقشه رو نقش بر آب کنید و نزارید به اهداف شوم خودش برسه .
سوالاتی چون :
چه نظامی برای ایران کارامدتره؟
چه فردی رو برای رهبری ایران شایسته میدونید ؟
آیا ایران دینی خوبه یا نه؟
و...
لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید 👇
https://gamaan.survey.fm/politics
کانال به سوی ملکوت 👇
https://eitaa.com/bsmalakut/175
27.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاخصهای دینداری :
شاخصهای مناسکی
نماز ،روزه، حجاب، حج، عزاداری و...
شاخصهای معارفی:
صداقت، امانت داری، وفاداری، حیا مداری، عقلانیت
شاخصهای مواضعی:
ولایتمداری
کانال به سوی ملکوت 👇
https://eitaa.com/bsmalakut/176
هدایت شده از الی الصواب
✅دومین جلسه از سلسله جلسات گفتگو محور
الی الصواب
✳️با موضوع :
نقد و بررسی اندیشه های سیاسی علامه طهرانی
✳️با حضور:
استاد حجت الاسلام والمسلمین یزدی
و
استادحجت الاسلام والمسلمین وکیلی
❇️مجری کارشناس:حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی
◀️حق سوال و نقد برای طرفین محفوظ است
📢زمان :پنج شنبه پنج اسفند ماه ساعت ۱۴ الی ۱۷
⏺مکان : خیابان آیت الله شیرازی بین کوچه ۹ و ۱۱
حسینیه مرحوم آیت الله العظمی شیرازی
◀️کانال اطلاع رسانی الی الصواب 👇
https://eitaa.com/elasavab/13
بهترین مسیر
لطفا سرمایه هایتان را هدر ندهید
فرزندان شما لایق بهترین مسیرند، آنها را به بیراهه ها نکشانید
⬅️لایو اختصاصی پیرامون : چرا به حوزه علمیه برویم ؟
✅شناخت دقیق حوزه
✅شناخت دقیق اهداف طلبگی
✅شناخت دقیق کارکردهای طلبه
✅شناخت دقیق مشکلات در مسیر
✅شناخت دقیق نقشه راه حرکت
❇️توسط :
حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی
❇️به همراه
✅خاطرات شنیدنی از اولین روزهای حضور در حوزه
✅معرفی مدارس علمیه برتر مشهد
✅پرسش و پاسخ مخاطبین
زمان : پنج شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۲۲
مکان : صفحه اینستاگرام
ahmad_saberi110
به کانال به سوی ملکوت بپیوندید👇
https://eitaa.com/bsmalakut/178
#لیستپذیرشمدارسعلمیهخراسان
📍جهت مشاهده پوستر موجود در کانال پذیرش حوزه خراسان با اشاره بر روی عنوان هر مدرسه می توانید اطلاعیه مربوط به آن را در کانال یادشده مشاهده کنید.
مدرسه علمیه خیمه الانتظار مشهد
مدرسه علمیه فاطمیه فاروج
مدرسه علمیه رشید هجری رحمه الله علیه مشهد
مدرسه علمیه شهید احمد شفیعی رحمه الله علیه مشهد
مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد
مدرسه علمیه اهل البیت علیهم السلام سبزوار
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلاماللهعلیها) توس مشهد
مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر سلام الله علیهامشهد
مدارس علمیه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مشهد
مدرسه علمیه سیدالشهدا علیه السلام مشهد
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تایباد
مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام تایباد
مدرسه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام مشهد
مدرسه علمیه موسی ابن جعفرعلیه السلام مشهد
مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام کلات
مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام چمن آباد
مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه
مدرسه علمیه امیرالمومنین علی علیه السلام باخرز
مدرسه علمیه باقرالعلوم علیه السلام راز و جرگلان
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کوهسرخ
مدرسه علمیه حاج شیخ (ره) کاشمر
مدرسه علمیه امام حسن عسکری علیه السلام مشهد
مدرسه علمیه امام سجاد علیه السلام (شعبه بلوار سجاد) مشهد
مدرسه علمیه امام خمینی(ره) قوچان
مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بردسکن
مدرسه علمیه باقرالعلوم علیه السلام اسدیه
مدرسه علمیه مهدیه تربت جام
مدرسه علمیه مکتب نرجس (سلام الله علیها ) تربت جام
مدرسه علمیه رضویه بیرجند
مدرسه علمیه بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بجستان
مدرسه علمیه بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف)آشخانه
مدرسه علمیه حضرت نرجس (سلام الله علیها)کاشمر
مدرسه علمیه انوار الصادق (علیه السلام )مشهد
مدرسه علمیه حضرت نرجس (سلام الله علیها)سبزوار
مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بجنورد
مدرسه علمیه مکتب نرجس (سلام الله علیها )ساختمان شماره 5مشهد
مدرسه علمیه مکتب نرجس (سلام الله علیها )ساختمان شماره 6مشهد
مدرسه علمیه مکتب نرجس (سلام الله علیها ) مشهد
مدرسه علمیه رضویه مشهد
مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها)شیروان
مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها)مشهد
مدرسه علمیه حضرت معصومه(سلام الله علیها)سرخس
مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام )طبس
مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها)طبس
مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام قهستان
مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) گناباد
مدرسه علمیه حضرت رقیه (سلام الله علیها) کاشمر
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین
مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) نیشابور
مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها )بردسکن
مدرسه علمیه معصومیه عشق آباد
مدرسه علمیه بیت الزهرا (سلام الله علیها) مشهد
مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بجستان
مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قوچان
مدرسه علمیه جوادالائمه علیه السلام درود
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) درگز
مدرسه علمیه بنت الهدی (رحمه الله علیها) مشهد
مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) فردوس
مدرسه علمیه ولایت مشهد
مدرسه علمیه جوادالائمه علیه السلام گلبهار
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🆔 @pazireshkh
هدایت شده از الی الصواب
✳️سومین جلسه از سلسله جلسات گفتگو محور
الی الصواب
◀️با موضوع :
نقد و بررسی اندیشه های سیاسی علامه طهرانی
◀️با حضور:
استاد حجت الاسلام والمسلمین یزدی
و
استادحجت الاسلام والمسلمین وکیلی
◀️مجری کارشناس:حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی
✅حق سوال و نقد برای طرفین محفوظ است
🕑زمان :پنج شنبه ۲۶اسفند ماه ساعت ۱۴ الی ۱۷
🏠مکان : خیابان آیت الله شیرازی
شیرازی ۱۷ اولین کوچه سمت چپ
موسسه صاحب الزمان علیه السلام
📢کانال الی الصواب رو به علاقه مندان مباحث علمی ،فرهنگی معرفی کنید 👇
https://eitaa.com/elasavab/17
✳️هیچکس سر جایش نیست
✅حامد کاشانی یک مبلغ است و همانطور که در بقیه سلوک فردی و اجتماعی خودمون نیاز به الگو داریم در سلوک تبلیغی خودمون هم نیاز به الگو داریم و یقینا هیچ الگویی بهتر از اهل بیت علیهم السلام در این زمینه وجود ندارد .
✅معتقدم که کاشانی یک فرد نیست بلکه یک مدل مقتبس از سیره تبلیغی ائمه علیهم السلام است
✅پس باید افرادی درباره سلوک تبلیغی ایشان نظر بدن که تخصص در سیره شناسی تبلیغ اهل بیت داشته باشند
✅عزیزانی که به آقای کاشانی انتقاد کردند هیچ کدام تاکید میکنم هیچ کدام تخصص در سبک شناسی تبلیغ اهل بیت علیهم السلام نداشته اند بلکه از منظر رسانه ، روزنامه نگاری ، جامعه شناسی و... به ایشون نقد کرده اند و همه میدانیم که این علوم قواعد موجود در هیچ کدام از این تخصصها مقتبس از سلوک ائمه و قرآن عزیز نیست .
✳️حقیر با بیش از ۲۰ سال سابقه تبلیغ
✳️ و ۱۰ سال تبلیغ در مناطق تلفیقی
✳️و حدود ۱۰ سال سابقه تدریس مدلهای تبلیغی
✳️و تدوین درسگفتار سبک شناسی تبلیغ معصومین برای اولین بار در کشور
❇️از عزیزان منتقد مدل تبلیغ استاد کاشانی (نه شخص ایشان) دعوت به مناظره میکنم تا در ماه امیرالمومنین در فضایی دوستانه و منصفانه به گفتگو بنشینیم
◀️نظر حقیر راجع به استعفای استاد کاشانی را در کانال به سوی ملکوت ببینید 👇
https://eitaa.com/bsmalakut/183