eitaa logo
امامت و امارت
182 دنبال‌کننده
85هزار عکس
47.5هزار ویدیو
4.2هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
✅روضه امام سجاد عایه السلام سهل ساعی  گفت: دیدم مردم شام کف می زنند به یکدیگر می رسند تبریک می گویند ، شهر زینت کردند پرسیدم چه خبر است؟ گفتند اسیران خارجی می آورند . از کدام دروازه ؟ از دروازه ی ساعات . سهل ساعدی می گوید : وقتی طرف دروازه ساعات، دیدم جمعیت زیادی شادی می کنند ، کف می زنند تا نگاه کردم دیدم چند سر بریده روی نیزه ها ست  یکی از سرها دارد قرآن می خواند ، سر ها که گذشت دیدم آقای بزرگواری را سوار بر شتر برهنه کردند آثار بزرگی از صورتش نمایان است ، جلو رفتم سلام کردم ، آقا فرمودند : خدا رحمتت کند کی هستی ؟ که مرا در این شهر سلام می کنی ( یعنی اینجا به ما سنگ زدند زخم زبان می زنند ) . گفتم : آقا من سهل ساعدی هستم از صحابه جدت رسول خدایم ، من از سفر بیت الله بر می گردم ، دارم بیت المقدس می روم . آقا این چه حالی است می بینم . فرمود : سهل ساعدی بابایم را کشتند ، عمویم را شهید کردند به حالش گریه کردم . آقا چه کنم ؟ فرمود سهل ، پارچه ای برایم بیاورزیر زنجیر گردنم بگذار . سهل گفت : تا زنجیر را از گردن آقا بلند کردم دیدم خون تازه از زیر حلقه های زنجیر جاری شد 🌺کانال عرفان 👇 http://eitaa.com/joinchat/2136997888Cc9e7f3d280
چرا طب سنتی می گوید بیشتر بیماری ها از کف پا امکان درمان دارند؟🔍 بیشتر از ۷۰ هزار عصب در انتهای هر پا وجود دارد به همین دلیل است که بسیاری از بیماری‌ها از کف پا درمان می شود . ◽سعی کنید هر شب کف‌پا روغن زیتون ماساژ دهید این کار درد بدن را کاهش می‌دهد پوست را با طراوت می‌کند، سالخوردگی و التهاب را کم از عفونت جلوگیری میکند. ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 📝 🍃🍎 @tebbe_eslami ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
8.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حیفم اومد این کلیپ رو نبینید عالی بود🖤
8.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا مرگِ منو بده یا مرگِ اون مأمور رو که نذری مو از دستم گرفت
💎 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 💎
💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن
امیرالمؤمنین علی علیه السلام: هركه به يادخدا باشد، خدا به ياداوست. «مَن ذَكَرَ اللّهَ ذَكَرَهُ» غررالحکم حدیث شماره ۷۷۵۸ پی نوشت: نبینم غریب و تنها بمونی، هر وقت دلت انقدر تنگ شد و فشرده، که اشک دور چشمات حلقه زد و احساس کردی هیچ کس و هیچ چیز نمیتونه از تنهایی درت بیاره، بدون! که یار مهربان تر از مادر، میخواد که یادش کنی تا از تنهایی درت بیاره....
🔍 یک‌ تعریف عملیاتی از اصطلاح مذهبیِ‌صورتی ❎ مذهبی‌صورتی یک عنوان ژورنالیستی و عوامانه است برای شناساندن کسانی‌که تئوری انحرافی و التقاطی اسلام‌رحمانی را عملیاتی و اجرا می‌کنند. ♻️ به‌عبارت دیگر مذهبی‌های صورتی، بازوی اقدام تئوریسین‌های اسلام رحمانی هستند. 🕸 کمک فرهنگی به اشاعه‌ی گناه و ممانعت از حکم‌رانی اسلامی طبق شریعت محمدی(ص)، دو هدف اصلی این طیف منحرف است و شاخصه‌ی شناسایی اعضای‌شان. 🎙مرتضی مطهری در سال‌های ۴۸ و ۴۹ که اوج خودنمایی تفکرهای مارکسیستی در ایران بود، جلساتی را پی‌گیری می‌کرد و به سخنرانی می‌پرداخت که حاصل آن خلق اثر ارزش‌مندی به‌نام «علل گرایش به مادی‌گری» شد. امروزه گمان بر این است که اگر مطهری به جامِ طهور شهادت لب‌نزده بود و حیات علمی و فعالانه‌اش تا به‌حال ادامه داشت، دست بر قلم می‌برد و از «علل گرایش به اباحی‌گری» سخن به‌عمل می‌آورد. عصر حال حاضر، عصر گذر از اصول است؛ در هر مکان و زمینه‌ای شاهدیم پی‌روان، اصول را استحاله کرده و تفاسیر سطحی و اباحه‌طلبی را القاء می‌کنند. در بسیاری از مواقع ایجاد انحرافات دینی برای توجیه وضع موجود و شرایط اقتصادی صاحبان مذاهب دروغین است. به‌تعبیری افراد برای این‌که به دیگران نشان دهند اگر به ثروت هنگفت و بالایی دست یافتند از روی عدالت و انصاف بوده و در این راستا برای تئوریزه‌کردن آن دست به توجیهات دینی زده و نوعی قرائت جدید از دین را بیان می‌کنند. از همین روش و صورت قضیه می‌توان برای فهم «علل گرایش به اباحی‌گری» استفاه کرد. قشرهایی از جامعه که در شرایطی نابرابر به ثروت رسیده‌اند و به‌علت این‌که سرمایه و قدرت به‌وجود آمده با روایات مرسوم از دین ناسازگاری دارد، باید برای توجیه آن دست به یک خوانش و روایت جدید از دین زد که در طی آن علل گرایش به اباحی‌گری بازتاب پیدا می‌کند. 🔗 مذهبی‌صورتی چگونه خلق شد؟ ⛓ مثلاً پدیده «حزب‌الّلهی لاکچری» یا «مذهبی‌صورتی» نمونه‌ای برای آن طیف مذکور است. کسانی‌که از لحاظ اقتصادی در وضع مطلوب و بالایی بوده و باید از میدان فاطمی تهران به‌بالا آنان را جست برای این‌که در جامعه‌ای هم‌چون ایران که مذهب و دین هم‌چنان در آن بروز و ظهور دارد توجیهی برای خود پیدا کند راهی جز تفسیر جدید از دین ندارد تا این‌حالت خود را بتواند در ذیل آن تعریف و مطلوب جِلوِه دهد. این‌فرایند به‌وسیله ابزار و هدف خاص صورت می‌گیرد.. ✍ یدره