eitaa logo
امامت و امارت
183 دنبال‌کننده
85.1هزار عکس
47.6هزار ویدیو
4.2هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
تضمین استجابت دعا 💠من شدن افراد را تضمین می کنم این بیان نورانی (سلام‌ الله علیه) است: (وَ اَنَا الضّامِنُ لِمَن لَم یَهجُس فِی قَلبِهِ اِلا الرّضاء اَن یَدعُو الله فَیَستَجابَ لَه)، من شدن افراد را تضمین می کنم که این شخص مستجاب الدعوه بشود، اگر جز حشنودی و رضایت خدا چیزی نخواهد؛ اما اگر خدا و فلان، خدا و فلان! بود این دیگر در او غیر از خدا چیز دیگری هست. این دعایش، دعای عادی است؛ گاهی می شود، گاهی نمی شود. اگر کسی بخواهد مستجاب الدعوه بشود، فقط خدا، خدا، خدا، خدا! به قول حضرت (رحمة الله علیه) چرا خدا خدا نمی کنی؟! این است . فرمود: من هستم، اگر در قلبش جز خدا چیزی نباشد؛ خدا می دهد. 🔶️ ر.ک الکافی / جلد ۲ / صفحه ۶۲ آیت الله جوادی آملی ✅ درس خارج تفسیر قرآن کریم _ قم ؛ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ •┈┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈• کانال اخلاقی معراج السعاده @merajsadat 🌿
👌استوری مهم دکتر حلیمی پ.ن : هرچند ما معتقد هستیم که اصل تزریق واکسن مانند اب ریخته روی زمین است که دیگه نمیشه همشو جمع کرد و از عوارض واکسن نمیتوان فرار کرد حتی استاد بنده معتقد است حجامت برای افراد واکسن زده ضرر هم دارد جون باعث حرکت سریع تر لخته های خون از قسمت تحتانی بدن به سمت قلب میشود درضمن پروتئین اسپایک که داخل سلول های بدن نفوذ میکند و دائم از خود تکثیر میکند را با حجامت نمیتوان از سلول ها اخراج کرد فقط شاید بتوان عوارض ان مانند لخته های خونی و غلظت خون را رفع کرد که چون باز دائم این پروتئین که غلیظ کننده خون است در بدن ایجاد میشود نیاز است مکرر و مکرر حجامت انجام شود که این خود دارای عوارض است چون حجامت در طب اسلامی فقط برای افراد پرخون توصیه میشود حال انکه اکثر افراد جامعه کم خونی دارند 🚨در مورد صحت یا عدم صحت این گفته ها متخصص طب اسلامی باید نظر بده ولی بنده به شما بگم که مقاومت در برابر همه خیانت ها، محدودیت ها ، محرومیت ها ، جریمه ها و تسلیم نشدن در برابر اجبار واکسن های مرگ و بردگی یهود تنها راه نجات از هلاکت پیش از ظهور و رسیدن به دوران طلائی ظهور است‼️ ماه بیداری
🔴 دلایل مخالفت تعدادی از نمایندگان مجلس با دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه از زبان ایزدخواه نماینده تهران 🔻 این طرح نمایشی و ضعیف است 🔆 @newsrahemardom_ir 🔆
بـيـا يـــابـن الـحـسـن دورت بـگـردم /بـيـا تـا دسـت خـالـــــي بـر نـگـردم بـيـا يـابـن الـحـسـن دردم دوا كــــن /مـن وبـا ديـدنـت حـاجـت روا كــــــن از آن فيضي كه در وقت سحر شــد /دلـــم ديـوانـه بـود ديـوانـه تـر شــد ابـا صـالـح مـرا بـا رو سـيـاهـــــــي /بـه خـود راهـم بـده بـا يـك نگاهـي ابـا صـالـح بـــــــــه دام تـو اسـيـرم/صـدايـت مـيـزنـم تـا كـــــه بـمـيـرم ابـا صـالـح تـو خـوبــي مــن بـدم بـد/پـنـاهـم ده بـه خـود دستم مكـن رد ابـا صـالـح گـــــــداي دوره گـــــردم /تــو خـوبـي و گـلــي مـن برگ زردم ابـا صـالـح دلـــــــــم سـامـان نـدارد /مـگـر هـجـران تـــــــــو پـايـان نـدارد ابـا صـالـح بـيـا دردم دوا كــــــــــــن /مــــرا بـا ديـدنـت حـاجـت روا كـــــن ابـا صـالـح فـقـيـرم مـــــن فـقـيـرم /بـده دسـتـي كـــه دامـانـت بـگـيـرم ابـا صـالـــح عـــــــزيـز آل يـــاسـيـن/بـيـا آقـا تـو در جـــمـع مـا بـنـشـيـن ابــا صـالــح بـيـا آرام دلـــــــــــــــها /مـرا جـايـم ده در جـمـع گـلــــــــــها ابــا صـالـح گـدايـم مــــــــن گـدايـم /بــه جــــان مـادرت بـنـمـا نـگـاهـــم
🔸حکایتی شنیدنی🔸 دو نفر از شیعیان در گذرگاهی از بغداد به مجلس بزرگی رسیدند. پرسیدند : این مجلس متعلّق به کیست؟ گفتند : مجلس درس امام اعظم ابوحنیفه است. راوی حکایت می گوید : رفیق من که اسمش فضل بن حسن بود و مردی متعصّب در مذهب شیعه ، و در عین حال آدمی بحّاث و با اطلاع از مبانی مذهب بود ، گفت : من می روم و با این مرد مباحثه می کنم و تا او را ملزم و مجاب نکنم از این مکان نمی روم. گفتم : این عالم بزرگی است و از عهدۀ بحث با او بر نمی آیی. گفت : من معتقد به مذهب حقم و حق مغلوب نمی شود. وارد مجلس شدیم و نشستیم و در یک فرصت مناسب ، فضل از جا برخاست و گفت : ایها العالم ، من برادری دارم که رافضی است (یعنی شیعه است) و من هر چه می خواهم به او بفهمانم که ابوبکر بعد از پیامبر اکرم ، افضل امّت و خلیفۀ به حق بوده قبول نمی کند و می گوید : علی بن ابیطالب ، افضل و خلیفۀ به حق است. شما یک دلیل قاطعی به من یاد بدهید که به او بفهمانم و او را به راه راست بیاورم. ابوحنیفه گفت : به برادرت بگو بهترین و روشن ترین دلیل این است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ، همواره در میدان های جنگ ، آن دو بزرگوار ( ابوبکر و عمر) را کنارخود می نشاند و علی را مقابل نیزه و شمشیر دشمن می فرستاد ! و این نشان می دهد که آن دو نفر ، محبوب پیامبر بوده اند و چون آن حضرت می خواسته که آنها بعد از خودش جانشین باشند آنها را حفظ می کرد ! و چون علی را دوست نمی داشت ، طردش می کرد ؛ و به میدان می فرستاد تا کشته شود و این بهترین دلیل بر افضلیت ابوبکر و عمر است ! فضل گفت : بله من این را به برادرم می گویم. ولی او از قرآن به من جواب می دهد که خداوند فرموده است : «خداوند ، مجاهدین را بر قاعدین و نشستگان برتری داده و اجری بزرگ برای آنان آماده است» و به حکم این آیه ، علی چون مجاهد بوده افضل از ابوبکر وعمراست که قاعد بوده اند. ابوحنیفه گفت : به او بگو از این بهتر می خواهی که ابوبکر و عمر قبرشان کنار قبر پیامبر و چسبیده به قبر آن حضرت است ؛ در حالی که قبر علی از قبر پیامبر دور افتاده و در عراق است ! فضل گفت : بله این را هم به برادرم می گویم. امّا او می گوید : آن ها غاصبانه در کنار پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ، دفن شده اند! برای این که خداوند فرموده است : « ای مؤمنان بدون اذن و اجازۀ پیامبر ، داخل خانه اش نشوید…» و می دانیم که رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در خانۀ خودش دفن شده و آن دو نفر بدون اذن در خانۀ آن حضرت دفن شده اند و محل دفن ایشان غصبی است. ابوحنیفه که از این گفتگو سخت ناراحت شده بود تأمّلی کرد و سپس با لحنی تند گفت : به این برادر خبیثت بگو آنها غاصبانه در خانه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دفن نشده اند ! بلکه عایشه و حفصه که دختران آن دو بزرگوار و همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بودند و از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) مهریه طلبکار بودند ، پدرانشان را در مهریه خودشان دفن کردند ! فضل گفت : بله من این مطلب را هم به برادرم گفته ام ، ولی او باز آیه ای برای من می خواند و می گوید : پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به همسرانش بدهکار نبوده است. برای اینکه خداوند فرموده است : «ای پیامبر ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته ای برای تو حلال کردیم» طبق این آیه ، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) مهریۀ زن هایش را داده بود و وقتی که از دنیا رفت به زن هایش بدهکار نبوده است. ابوحنیفه اندکی تأمّل کرد و گفت : به این برادرت بگو درست است که همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله) مهریّه طلبکار نبوده اند ، اما سهم الارث که از ماتَرَک پیامبر داشته اند و ماتَرَک (یعنی آنچه پیامبر اکرم بعد از مرگش از خود باقی گذاشته) نیز همین خانه اش بوده و شرعاً سهمی هم از آن خانه به همسرانش می رسد و چون عایشه و حفصه وارث پیامبر (صلی الله علیه و آله) بوده اند پدرانشان را در سهم الارث خودشان دفن کرده اند و بنابراین غصبی در کار نبوده است ! فضل گفت : بله من این را هم به برادرم گفته ام. ولی او می گوید : شما آقایان سنّی ها مگر نمی گویید: پیامبر ارث نمی گذارد و خودتان حدیث نقل می کنید که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرموده است : «ما پیامبران اصلاً ارث نمی گذاریم و هر چه از ما باقی مانده صدقه است» پس طبق گفته خودتان عایشه و حفصه سهم الارث نداشته‌اند. به همان دلیلی که شما حضرت فاطمه علیها السلام را از فدک محروم کردید و گفتید : پیامبر صلی الله علیه وآله ، ارث نمی گذارد آن دو همسر نیز نباید ارث ببرند. آیا دختر از پدر ارث نمی برد اما همسر از شوهر ارث می برد ؟! سخن که به اینجا رسید ، ابوحنیفه حسابی از کوره در رفت وگفت این مرد را بیرون کنید او شیعه است و اصلا برادر ندارد. پیشنهاد: به عنوان هدیه ای به محضر امیر المومنین(ع) بجاست اگر این دلایل حقانیت شیعه بودنمان را حفظ کنیم، به فرزندانما
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜روایت جالب و عجیب استاد قرائتی از زندگی شهید اصلانی یکی از دو شهیدِ اخیر حرم رضوی. شادی ارواح طيبه شهدای اسلام صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱 الله اکبر‼️ دیگه جای سکوت وبی تفاوتی نیست 😡بالاخره صهیونیسم های اسرائیلی به مسجد الاقصی این مسجدوخانه الهی اهانت کردند وخون مسلمانان را داخل خانه الهی ریختند‼️ 🔴 مسلمانان با غیرت الهی کجایید ؟ خانه الله و قبله اول مسلمانان را به خاک وخون کشیدند ؟‼️ ⭕️ ایها المسلمون العالم من الآن لایمکن السکوت لهذه الاهانه بالله تعالی و بمسجد الله،مسجدالاقصی 🔴 رژیمی که به جنگ با الله برخواسته وکارش شده حمله به مسجد وخانه خالقش ، باید سریعا از صحنه روزگار محو ونابود شود و یکنفراز آنها نیز زنده نمانند ‌ 👈 تا الان بیش از 50 نفر از نمازگزاران در درگیری امروز مجروح شده‌اند 🔴 باید متحدشد و با مال وجان و انواع کمک ها سریعا به کمک فلسطینی ها و ممانعت از هتک حرمت مسجد الاقصی این خانه الهی و قبله اول مسلمین شتافت 🔴 یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا 🔴سریعا نشر دهید🔴 مقام معظم رهبری خطاب به مجاهدین فلسطینی : ولینصرالله من ینصره، وحتما الله متعال یاری خواهد رساند به کسی که او را یاری رساند ؟