برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه پایه دوازده.pdf
4.42M
بخشنامه آزمون های دوره تابستان سال تحصیلی 1402-1403 (مردادماه 1403)
👌خیلی فوری و مهم
به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می رساند جهت تائید پرداخت حقوق می بایست همه همکاران در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود و در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه بنام خودشان و تائید اطلاعات شخصی اقدام نمایند.
📌با توجه به اهمیت موضوع، لطفا در همه گروه های فرهنگیان به اشتراک قرار دهید.
👌خیلی فوری و مهم
به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می رساند جهت تائید پرداخت حقوق می بایست همه همکاران در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود و در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه بنام خودشان و تائید اطلاعات شخصی اقدام نمایند.
📌با توجه به اهمیت موضوع، لطفا در همه گروه های فرهنگیان به اشتراک قرار دهید.
جهت ثبت شماره همراه وارد my.medu.ir شده .از قسمت خدمات اداری کارت پرسنلی رو انتخاب نموده سپس وارد پروند پرسنلي شده (اطلاعات تماس )اطلاعات تماس رو انتخاب کنیدبراي رفع مشكل عدم فراخوانی اطلاعات ،در قسمت انتخاب نوع اطلاعات تماس، اول تلفن داخلي رو انتخاب كنيد شماره همراه را ثبت کرده تایید کنید .
.سپس بريد قسمت ويرايش ، تلفن داخلي رو تغيير بديد به تلفن همراه بعد تاييد كنيد .مشكل حل مي شه.
▫به اطلاع تمامی فاقدین رتبه پس از تاریخ 1403/03/01 میرساند ، باتوجه به بخشنامه جدید ، تمامی همکاران فاقد رتبه که از تاریخ فوق یکسال از تایید هیئت ممیزهشان میگذرد میتوانند با وارد شدن به سامانه مای مدیو نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
❗توجه :
مهلت بارگذاری مدارک از تاریخ ورود به قسمت رتبه بندی سامانه می مدیو به مدت یکماه بوده و این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد لذا مستدعی است همکاران گرامی تمامی دقت خود را جهت فرایند فوق به کار گیرند و هرگونه مشکل مانند بسته شدن سامانه به علت پایان مهلت و عدم بارگذاری مستندات به عهده شخص همکار می باشد
▫به اطلاع تمامی فاقدین رتبه پس از تاریخ 1403/03/01 میرساند ، باتوجه به بخشنامه جدید ، تمامی همکاران فاقد رتبه که از تاریخ فوق یکسال از تایید هیئت ممیزهشان میگذرد میتوانند با وارد شدن به سامانه مای مدیو نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
❗توجه :
مهلت بارگذاری مدارک از تاریخ ورود به قسمت رتبه بندی سامانه می مدیو به مدت یکماه بوده و این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد لذا مستدعی است همکاران گرامی تمامی دقت خود را جهت فرایند فوق به کار گیرند و هرگونه مشکل مانند بسته شدن سامانه به علت پایان مهلت و عدم بارگذاری مستندات به عهده شخص همکار می باشد
پس از حمد خدا ، درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) با احترام به استحضار می رساند باتوجه به تغییرات جدید سامانه پرسنلی ، ثبت ارزشیابی سالانه در سیستم فقط از طریق فایل اکسل صورت میگیرد ، لذا مدیران گرامی ، ارزشیابی سال های تحصیلی زیر را علاوه بر نسخه کاغذی جهت درج در پرونده (طبق روال گذشته) ، به همراه فایل پیوستی به صورت اکسل به واحد کارگزینی ارسال نمایند ، در غیر اینصورت ارزشیابی سالانه همکارانی که توسط مدیر ارسال نشده باشد در سیستم ثبت نخواهد شد. (ثبت سیستم فقط با فایل اکسل صورت میپذیرد)
سال های تحصیلی :
1400-1401
1401-1402
1402-1403
تذکر:
- مدیران گرامی میبایست برای هرسال یک فایل اکسل مختص به همان سال ایجاد نمایند.
- عدم ارسال مشخصات خواسته شده و به طبع آن متضرر شدن همکاران برای رتبه بندی متوجه مدیر مدرسه می باشد.
- مدیرانی که قبلا نسخه کاغذی را به واحد امور اداری تحویل داده اند (ارزشیابی سال های 1400-1401 و 1401-1402) طبق همان مشخصات ، فایل اکسل را کامل کرده و برای کارگزینی ارسال نمایند.
- مهلت ارسال فایل و فرم پیوست شده نهایتا تا دوشنبه تاریخ 24 تیر 1403 می باشد و عواقب عدم ارسال فایل های خواسته شده تا تاریخ مقرر به عهده شخص مدیر مدرسه می باشد.
لیست فضلی.xlsx
13K
فایل اکسل ارزشیابی همکاران
مدیران گرامی فایل اکسل همراه با فرم های ارزشیابی به امور اداری تحویل داده شود.
با تشکر
ارزشیابی سیستم.xls
128K
فایل اصلاحیه ارزشیابی
مدیران محترم فرم اکسل رو پس از تکمیل داخل ایتا بفرستین،
فرم های ارزشیابی رو به صورت فیزیکی جهت درج در پرونده تحویل دهید
باسلام وتسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)
به اطلاع همکارانیکه کارتشکیل پرونده وام مرابحه وقرض الحسنه (در واحد تعاون)انجام داده اند میرساند را مراجعه به سامانه بام قسمت پیگیری تسهیلات قراداد را امضا نمایید (ضامن ووام گیرنده هر دو)
ضمنا شرط واریز وام نداشتن بدهی وام گیرنده وضامن طبق استعلام بانکی میباشد.
همکارانیکه بدهی دارندحتما تا فردا پرداخت کنند .
«بسم الله الرحمن الرحیم»
🌹السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
📣 اداره #فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاریاب باهمکاری #قرار گاه فرهنگی و هنری شهید آوینی واداره #آموزش و پرورش شهرستان فاریاب برگزار می کند.
🔴#کارگاه_آموزشی_سبک_زندگی_اسلامی و ایرانی
🔰همراه با اعطای گواهینامه دوره آموزشی
استاد : حضرت حجتالاسلام والمسلمین دکترمحمودافشارمنش مسئول قرار گاه شهید آوینی درجنوب کرمان
#زمان : یکشنبه مورخ 1403/04/24ساعت 9:30صبح
#مکان : سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش فاریاب
هفتمین همایش بینالمللی اربعین با شعار «اربعین؛ نقشه راه جهانی شدن فرهنگ حسینی» به همت دانشگاه علامهطباطبائی و با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار میشود.
محورهای اصلی و اختصاصی همایش:
- ظرفیتهای سیاسی، اجتماعی و ارتباطی اربعین
- ظرفیتهای تمدنساز اربعین
- ظرفیتهای هنری و ادبی اربعین
- ظرفیتهای تربیتی و الهیاتی اربعین
- ظرفیتهای رهبری و مدیریتی اربعین
- ظرفیتهای مقاومت و حماسی اربعین
- اربعین و تجربه زیسته
تاریخ پذیرش نهایی مقالات: 10 شهریور ماه 1403
آخرین مهلت دریافت چکیده: 31 مرداد ماه 1403
زمان برگزاری: 8 مهر ماه 1403
محل برگزاری: دانشگاه علامهطباطبائی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
#اربعین_حسینی
#کربلا_طریق_الاقصی
طریق لینک زیر میتوانید مشروح این خبر را مشاهده بفرمایید.👇🏻
https://alarbaeen.ir/fa/news/11327
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌐 کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین
@rafigheshahidam