11.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیامالی: پاداش مدال طلا را برجستهتر میکنیم
وزیر ورزش و جوانان:
🔹رتبهبندی کشورها در رویدادهای بینالمللی براساس مدال طلا مقایسه میشود. اگر کشورها در طلا مساوی باشد رتبه براساس مدال نقره مقایسه میشود.
🔹 باید تلاش ما این باشد که بچهها برای اول شدن بجنگند. ما حتی تلاش میکنیم که فاصله پرداختیها و پاداشها برای طلا برجستهتر باشد.
تأکید بقایی بر تقویت مراودات و همکاریها بین کشورهای عضو اکو
🔹سخنگوی وزارت خارجه در حاشیه بیست و هشتمین نشست شورای وزیران سازمان همکاری اقتصادی اکو گفت که ۱۰ کشور عضو سازمان اکو کشورهایی با ظرفیتهای اقتصادی و تجاری و دارای قرابت و نزدیکی فرهنگی و مشترکات مذهبی و تاریخی هستند.
🔹از این حیث معتقدیم شایسته است هر تلاشی برای تقویت مراودات و همکاریها بین کشورهای عضو این سازمان انجام شود./ فارس
185.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گزارش اولیه از حمله به یک خودرو در منطقه «عقربا» در دمشق
#سوریه
🌍
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه
🔹صحنههایی از هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه الصفطاوی در شمال غزه توسط مجاهدان گردانهای قسام.
#وعده_صادق
🌍
2.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢حملات مداوم جنگنده های روسی و سوری به حلفایا جهت سرکوب پیشروی تروریست های سوری
#سوریه
♦️هشدار پیری جمعیت در سال ۱۴۳۰/ چند درصد جمعیت معلولیت دارند؟
رئیس سازمان بهزیستی کشور:
🔹شیوع شناسی سازمان بهداشت جهانی شیوع معلولیت را ۱۵ درصد اعلام کرده است. ما در کشور شیوع شناسی نداشتیم که خوشبختانه این شیوع شناسی در ۱۹ استان با مطالعه ۲۷۳ هزار خانواده انجام شد که رونمایی می شود. بر این اساس شیوع معلولیت در ایران حدود ۱۱ درصد است. از این ۱۱ درصد ۳میلیون نفر مستقیم یا غیر مستقیم تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.
🔹در سال ۱۴۳۰ حدود ۳۰ درصد جمعیت سالمند می شوند و جامعه ما تبدیل به جامعه شدیدا سالخورده می شود. به همین منظور رصد وضعیت سالمندان در دستور کار است. ایجاد سامانه خدمات دهی به سالمندان و آموزش به سالمندان و سالمند یاران با استفاده از ظرفیت بعد از ظهر مدارس و ایجاد محیط دوستدار سالمند و دسترس پذیر ساختن خدمات و محیط، اصلاح سند سالمندی در دستور کار است.
#پیری_جمعیت
🔈 ردپای انحصار و نارضایتی در بازار خودرو!
گزارش مشترک دیتاک و کارنامه بر اساس نظر کاربران در شبکههای اجتماعی رصد آگهیها و معاملات بازار خودروهای ایرانی نشان از فشار انحصارگرایی دارد.
🔻خودروساز داخلی: پرفروش، اما مردود در کسب رضایت مشتری!
طبق آمار کارنامه و یافتههای دیتاک، علی رغم سهم ۷۴ درصدی ایران خودرو و سایپا از فروش در بازار ایران، کوییک و پژوپارس بیشترین نارضایتی را در بین کابران شبکههای اجتماعی داشتند.
🔻خودروهای آریزو ۵ و kmc j7 محبوبترین خودروهای زیر ۲ میلیارد تومان!
در بخش دیگر این گزارش که بر اساس داده کاوی و سوشال لیسنینگ تهیه شده، خودروهای مونتاژی و ۲۰۷ (به عنوان تنها نماینده تولیدات داخلی) توانستند رضایت مخاطبان را برانگیزند.