eitaa logo
اخبارشهرستان تنکابن
2.4هزار دنبال‌کننده
56.8هزار عکس
5.8هزار ویدیو
122 فایل
این کانال تحت مدیریت سایت و باهدف انتشار اخبار،گزارش ،عکس وفیلم جهت آگاهی مخاطبین ازخبرهای شهرستان تنکابن ایجادشده است شهروند خبرنگار باشید @nurozi20 http://eitaa.com/joinchat/1111621635C8b46f568e7
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 حضور بخشدار خرم آباد در روستای آبکله سر بزرگ 🔰در این بازدید مهندس حسینیان عضو شورای بخش و مهندس آبایی از اداره آب تنکابن؛ بخشدار خرم آباد را همراهی می‌کردند ؛ دهیار و اعضای شورای اسلامی آبکله سر بزرگ اهم مشکلات این روستا را بر شمردند: ✔️پر شدن پل‌های محدوده کمربندی که باعث تجمع آب و سیل در هنگام بارندگی در روستا گردیده است. ✔️ راکد ماندن مدرسه شهید البرزی 🔰مهندس آزادبر از باشگاه مسجد روستا بازدید و بر مزار شهدا نیز حضور یافتند و اهالی نیز مشکلات خود را در با ایشان در میان گذاشتند. @akhbartonekabon
📌جلسه کمیته انطباق با حضور بخشدار ؛ رئیس دادگاه عمومی بخش خرم‌آباد ؛ رئیس شورای شهرستان تنکابن و کارشناسان بخشداری خرم‌آباد @akhbartonekabon
بسمه تعالی ✔️انالله واناالیه راجعون ⚫️بانهایت تاسف و تاثر مراسم سومین روز درگذشت زنده یاد مرحوم ،مغفور اسماعیل مرادحسینی کارمند بازنشسته آموزش و پرورش تنکابن در روز سه شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰ دقیقه در مسجد جامع کترا برگزارمیشود ✔️روحش شاد و یادش گرامی @akhbartonekabon
🔰‏حضرت امام خامنه ای (حفظه الله): 📌خدمت به مردم را عطیه الهی بدانید. 🔻ملاقات عمومی شهردارنشتارود با مردم ارجمند و نجیب و با فرهنگ در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات عمومی سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات شورای اسلامی باحضور رییس و اعضای شورای شهر و مسئولین و کارشناسان دوائر شهرداری برگزار میگردد. ♦️ سه شنبه ساعت ۱۰ صبح 📅 مورخ۱۴۰۱/۹/۸ ✍روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود @akhbartonekabon
در نظام اداری در فصل سوم مربوط تکالیف کارکنان و دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای با شرح وظایف آشنا می شویم. ماده۱۷ ايجاد ۱ـ در آن دسته از دستگاه‌هاي اجرايي كه به‌طور متعارف مراجعين زيادي دارند؛ لازم است علاوه بر رعايت مفاد اين مصوبه، واحد هماهنگ‌كننده‌اي تحت عنوان «ميز خدمت» با حضور كارشناسان مطّلع دستگاه، با اعطاي اختيارات لازم تعبيه شود، به‌نحوي كه مراجعين ضمن استقرار در محل انتظار مناسب، حتي‌المقدور بدون حضور در واحدهاي داخلي دستگاه، خدمت يا پاسخ مورد نياز خود را صرفاً از طريق اين ميز دريافت نمايند. «ميز خدمت» عهده‌دار وظايف مشروح زير مي‌باشد: الف ـ ارايه اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم به مراجعين در ارتباط با امور مربوط ب ـ دريافت مدارك و درخواست‌هاي مراجعين ج ـ انجام امور و درخواست‌هاي متقاضيان درصورت امكان و در غيراين‌صورت، اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارايه خدمت نهايي به مراجعين. د ـ دريافت نتايج اقدامات انجام شده از واحدهاي ذي‌ربط و اعلام آن به مراجعين هـ ـ هدايت مراجعين به واحدهاي مرتبط در موارد ضروري پس از انجام هماهنگي با واحد ذي‌ربط. ۲ـ واحدهاي مديريت عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شكايات يا عناوين مشابه در دستگاه‌هاي اجرايي موظفند هر ۳ ماه يك بار گزارشي از عملكرد « » را به بالاترين مقام دستگاه ارايه دهند. ✍روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود