eitaa logo
حوادث آخرالزمان و علائم ظهور⏰🌍
45.4هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
8.3هزار ویدیو
369 فایل
ثابت قدمان ماندگارند. ✔حضورشماباعث دلگرمی ماست . @alamatha https://eitaa.com/joinchat/1218773065C471a635805 👆👆 تعرفه تبلیغات ⛔ نشر مطالب با لینک کانال حوادث و علائم مجاز هست
مشاهده در ایتا
دانلود
🚺 قسمت اول 🚹 🚻سردمداران فمنیسم امرزه با تلقین دروغی آشکار به قشر زنان سعی دارند به صورت مدرن آن ها را فریب دهند و طوری مشتبهه نمایند که زنان خود را انسان های درجه دومی بپندارند و در راستای حذف جنسیت خود و نقش و مقام والای الهی که تبلوری از جمال الهی هستند، در قربانگاه انسانیت، کرامت را ذبح نمایند. و امروزه در تمام دنیا زنان جامعه با اتحاد صوری با طبیعت حقیقی و فطرت خویش در جنگ هستند و تلفات این جنگ روانی جز مخدوش شدن و فروپاشی خانواده ها و افول حیات جنین ها قبل از آن که با بودنشان تعریف شوند همزمان با تشخیص مادرانشان بیرحمانه سقط شوند چیزی نیست؟ 🚺در این نبرد زنان برای رسیدن به منافعی اندک در مجموع به زیان هایی رسیدند که شاید جبران آن دشوار باشد ... فمنیسم ها و رهبران دورنمایی برای زنان جامعه تصویر کردند از جمله ⇐ برابری دستمزد در مقابل کار مساوی و ⇐ برابری فرصت های شغلی برای زن و مرد، ⇐ حقوق برابر زن و مرد و... 🚻اگرچه در نیمه اول قرن بیستم دلایل خوبی برای مبارزه در زمینه حقوق برابر زن و مرد در زمینه حق رای و استفاده از فرصت های برابر شغلی بود ولی فمنیست های امروز، "بحث های تفرقه انگیزی" را مطرح می کنند که اگر در چند شماره به تاریخچه و علت پیدایش آنان بپردازیم بیشتر با تفکرات سطحی و ساختگی آنان آشنا می شویم... 🚻اروپا در یکی از مهم ترین تحولات تاریخ خود به نام انقلاب کبیر فرانسه شاهد از بین رفتن سلطنت و جمهوری شدن نظام بود و با تصویب لایحه "حقوق بشر" در مجلس شورای ملی فرانسه، مساله "برابری حقوق انسانی زنان" را دربر نظرنمی گرفت و این اعلامیه به نام «حقوق مردان» بود که با مخالفت زنان انقلابی فرانسه روبه رو شد. 🚺🚹اما ریشه های فمنیسم به عنوان یک جنبش اجتماعی سیاسی را می توان به "اواسط قرن نوزدهم" بازگردانید. در همایش ژوئیه ۱۸۴۸ که برای زنان برگزار شد، اعلامیه ای صادرشد که بند اول آن تکمیل اعلامیه حقوق بشر فرانسه به حساب می آمد که به این مساله توجه می داد که "تمام مردان و زنان مساوی خلق شده اند." (۲) وقوع انقلاب صنعتی در قرن نوزدهم و پیدایش صنایع بزرگ و متمرکز و رقابت شدید کارفرمایان در تولید کالاهای ارزانتر برای به دست آوردن بازارهای خارجی، سبب شد که آنان به زنان به عنوان "نیروی کار ارزان" و مطیع توجه ویژه ای پیدا کنند. طرح شعار «مالکیت زنان» می توانست به عنوان عاملی در جذب بیشتر آنان به "بازار کار" به حساب آید. بنابراین کارفرمایان از اولین مدافعان حق مالکیت زنان بودند. جذب زنان به بازار کار مشکلات فراوانی را درپی داشت. ⇐از یک سو، بسیاری مردان از کارخانه ها اخراج شدند ⇐ و از سوی دیگر، فشار کار طاقت فرسا در کارخانجات، مشکلات جسمی و روحی فراوانی را بر زنان تحمیل کرد. ⇐امنیت جنسی و وسایل رفاهی از جمله مهدکودک ، در محیط کار وجود نداشت و قانون از حمایت آنان سرباز می زد و هنوز از قوانینی چون مرخصی زایمان و ازدواج خبری نبود. ⇐ زنان باید در هر شبانه روز ۱۵ تا ۲۰ ساعت در کارگاه هایی با امکانات کم کار می کردند. ادامه دارد... 🔹منابع و مآخذ: ۲) یان مکنزی و دیگران، مقدمه ای بر ایدئولوژی های سیاسی، ص ۳۵۲ ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
10.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 در #حکومت دخالت کنید 🔴 #دین بدون مهدویت ،دین نیست! عین بی دینیست! بلکه تحریف دین است! ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
💢 #خنده_ملائک به دو گروه از مردگان! 🔰🔰🔰🔰🔰 ⬅️آیت‌الله مجتهدی تهرانی فرمودند: در روایت است وقتی تلقین به بعضی مردگان خوانده می شود و او را تکان می دهند و می گویند: "اِسمَع! اِفهَم!" ملایکه میخندند که این زنده بود نفهمید الان چگونه بفهمد؟!!!❗️  خدا کند ما از این دسته نباشیم که ملائکه به ما بخندند. إن شاءالله تا زنده هستیم، بشنویم و بفهمیم. ⬅️ یک جای دیگر که ملائکه می خندند، #زن_بی_حجابی است که رویش را از نامحرم نمی گرفته و حالا مرده است. وقتی او را دفن می کنند، باید روی او ر ا باز کنند و عقب بزنند، قبر کن می گوید: "یک محرم بیاید"   اینجاست که ملائکه می خندند و می گویند: "این وقتی زنده بود، همه سر و صورت او را می دیدند و محرم و نامحرم نداشت، حالا می گویید محرم بیاید، رویش را عقب بزند؟! ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ https://telegram.me/alamatha
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 #گنج_عظیم ⬅️قسمت چهارم(پایان) 👌گرفتارا و حاجتمندان خیلی بکارشون میاد. 👈دوستان از دست ندین و تو انتشارش سهیم باشید. 🙏 ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
2.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️نقش #سلبریتی های ما در تبلیغ #سگ_آوری 🔻سلبریتی های غربی در حال تبلیغ #فرزندآوری هستند.آن وقت سلبریتی های ایرانی مروج #سگ_بازی هستند!!! #سبک_زندگی_در_آخرالزمان ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خطر بعضی #مسئولین و فرزندانشان از خطر آمریکا بیشتر است! 📌 #کوشکی، استاد دانشگاه تهران: 💬خیلی از مسئولین نیازی به محافظ ندارند، اگر به منافقین و آمریکا پول هم بدهیم و خواهش کنیم که فلان مسئول ما را ترور کن، این کار را نمی‌کنند!! ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
🔹🔷امام جواد علیه السلام فرمودند: ✨مَنِ استَحسَنَ قَبیحاً ‌کانَ شَریکاً فیهِ؛✨ هر کس کار #زشتی را #نیـکو بشمارد، در آن زشتی شریـک است. 📗کشف الغمّه، ج ۲، ‌ص ۳۴۹ ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
🚺 قسمت دوم 🚹 از نظر تاریخی، تکامل جریان فمنیستی به دو مرحله اصلی تقسیم می شود؛ 👇👇 🔹مرحله اول از اوایل قرن نوزدهم تا اندکی پس از جنگ جهانی اول یعنی سال ۱۹۲۰ است.(۴) 👈 ویژگی موج اول توجه به حقوق مدنی و سیاسی برابر، و برخورداری از حق رای است.  🔹موج دوم جریان فمنیستی از دهه ۶۰ آغاز شد. رهبری این جریان را "فمنیست های انسان گرا" به رهبری سیمون دوبوار (۱۹۰۸) در دست داشتند که با انتشار کتاب جنس دوم (۱۹۴۹)م زمینه ساز شکل گیری گرایش های تند (رادیکال) در جریان های فمنیستی شد. 👈فمنیست های موج دوم، برخلاف موج اولی ها که خواهان برخورداری از فرصت های برابر بودند، با طرح شعار "برابری کامل زن و مرد" در تمامی حوزه های اجتماعی، روانی و فرهنگی، خواهان انقلابی اساسی در تمامی زوایای زندگی فردی واجتماعی شدند. 🚺دستاوردهای مهم در این دوره عبارتند از: 1⃣ـ جداسازی روابط جنسی از تولید مثل: بر این اساس، زنان خواستار به دست آوردن "حق کنترل بر موالید" شدند و بر این اساس سقط جنین در سال ۱۹۶۷ در انگلستان در سال ۱۹۷۳ در فرانسه و در سال ۱۹۷۸ در ایتالیا آزاد اعلام شد. (۵) 2⃣ ـ آزادی کامل زنان در امور جنسی از جمله حق تسلط بر بدن و بر روابط جنسی. 3⃣ـ کاهش ازدواج و زاد و ولد در مقابل افزایش آمار طلاق، با طرح این نظریه دختران جوان از اقدام به ازدواج پرهیز کردند. طرح شعار زنان بدون مردان مربوط به همین دوره است. 4⃣ـ ایجاد سازمان ها و نشریات زنانه که موج فمنیسم را تا اقصی نقاط جهان می رسانید. 5⃣ـ کسب قدرت های اقتصادی و سیاسی: کسب استقلال اقتصادی به عنوان عامل اساسی کسب قدرت در خانواده و جامعه و وسیله ای برای مبارزه سیاسی با جنس مرد، لازم شمرده می شد. میل به اشتغال و احراز مناصب مختلف به نوبه خود در بالا رفتن میزان طلاق در اروپا موثر بود. از آن جا که شعارها و اقدامات فمنیست های دهه ۱۹۶۰ بسیار افراطی و "مخالف طبیعت زنانه" بود، چندان استمرار نیافت و از دهه ۱۹۸۰ به بعد افول جریان تند فمنیستی (موج دوم) آغاز شد و از آن پس شاهد به وجود آمدن گرایش های معتدل تری در نظریات فمنیستی هستیم. ادامه دارد... 🔸منابع و ماخذ: ۴) یان مکنزی و دیگران مقدمه ای بر ایدئولوژی های سیاسی، ص ۳۵۱ ۵) رک آنوره میشل، جنبش اجتماعی زنان، ترجمه هما زنجانی زاده ص ۱۰۶ ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
5.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 چرا #خدا با انسان حرف نمیزنه؟ 🔻چی بگه خدا؟ #استاد_پناهیان ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
🚺 قسمت سوم 🚹 🚺فمنیست ها با وجود اختلاف دیدگاه های اساسی، در دو مساله مهم وحدت نظر دارند؛ ⇐ اول آن که زنان به دلیل جنسیت خود گرفتار و فروتری هستند و نیازهای آنان نادیده گرفته می شود، ⇐ دوم آن که این فروتری باید از میان برود و لازمه از بین بردن این تبعیض، اصلاح نظام اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. (۶) 🚺 در بین فمنیسم ها پنج گرایش عمده وجود دارد که به آن اشاره خواهد شد. قدیمی ترین و اقلیت ترین گروه های فمنیستی لیبرال ها هستند، و این تشکل در امریکا بسیار بروز و ظهور دارد. لیبرال ها مخالف نقش های کلیشه ای مانند نقش ثابت مادری و کارخانگی هستند و معتقدند که در زیر این اختلافات سطحی، نوعی سرشت عام و ثابت انسانی وجود دارد و این گروه اصل را بر آزادی عملکردها، لذت جویی و رضایت خود محورانه زنان قرار داده اند . لیبرال ها به دنبال تشکیل جامعه ای دوجنسی هستند که تفاوت های زنانه و مردانه در آن آشکار نشود و مدعی تغییر قوانین و ایجاد فرصت های بیشتر آموزشی و اقتصادی برای خود هستند. بنیانگذاران این نظریه، کارل مارکس و فردریش انگلس در قرن ۱۹ می باشند. تاکید مارکس براین بود که تنها با تغییر شکل سرمایه داری، طبیعت آزاد انسانی شکوفا می شود و زن و مرد باید با تمام قوا به جنگ طبقاتی بپردازند. به اعتقاد مارکس و انگلس، "خانواده" اولین نهاد اجتماعی است که تقسیم نابرابر کار در آن صورت می پذیرد و باید نابود گردد. بنابراین با "پیشنهاد حذف خانواده" به شکل رایج آن، ایجاد موسسات اشتراکی برای نگهداری از کودکان را پیشنهاد می کنند و علت فرودستی زنان را تحولات اقتصادی، می دانند و نسخه ای که برای اصلاح کلی وضعیت زنان می پیچند انقلاب اقتصادی و نفی سرمایه داری را "عامل رهایی زنان" می دانند. سیمون دوبوار (۱۹۸۶-۱۹۰۸) معروف ترین شخصیت این گروه که انتشار کتاب مشهورش جنس دوم در سال ۱۹۴۹ زمینه ساز پیدایش موج دوم جریان فمنیستی در دهه شصت شد و بر این باور است که هیچ انسانی زن یا مرد متولد نمی شود بلکه "هویت زنانه یا مردانه را در طول حیات خود کسب می کند". تفاوت های فیزیولویک تنها زن و مرد را از نظر زیست شناختی از هم متمایز می سازد و تفاوت های ذهنی،روحی و اتلاف در نگرش ها و استعدادها تماما محصول روابط اجتماعی و تاریخی است و "تقسیم وظایف به زنانه و مردانه کاری خطاست." و در این میان گروهی که به عنوان جوراب قرمزها در نیویورک هستند بر این باورند که: ما مردمان را عامل ستمی می دانیم که بر ما می رود. برتری جنس مذکر اساسی ترین مشکل سلطه است. تمام مردان از برتری جنس مذکر منافع اقتصادی، جنسی و روانی می برند. همه مردان به زنان ستم روا داشته اند. ما در مبارزه علیه ستمگران همواره طرف زنان را خواهیم گرفت. علت فرودستی زنان را رادیکال ها ستمگری جنسی مذکر و ریشه تمامی ستم ها و عامل نابرابری زن و مرد می دانند. و ازدواج را نوعی فحشای عمومی و توسعه مردسالاری می دانند و این نیرو با ازدواج و پرورش کودک توسط زنان تثبیت و تحکیم می شود. در بین رادیکال ها شولامیت فایرستون در کتاب دیالکتیک جنسیت (۱۹۷۱) این اعتقاد را نشر داد و این طور وانمود کرد که مسایل جسمی و بیولوژیکی زنان اعم از زایمان و... آن ها را در ورطه فرودستی می اندازد.  و درمان آن لقاح بدون آمیزش، پرورش جنین خارج از رحم و پرورش کودک در مهد زنان را نجات خواهد داد. و شکل خانواده با عنوان تولید مثل و اقتصاد از بین خواهد رفت و جامعه از نقش های مبتنی بر جنسیت آزاد خواهد شد. و آرمان رادیکال فمنیست ها، تحقق "جامعه فاقد جنسیت" است.  🔸۶) یان مکنزی و دیگران، مقدمه ای بر ایدئولوژی های سیاسی، ص ۳۴۶ ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝ http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a